TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γενικός εισαγωγέας

TOYOTA HELLAS ABEE

Μοντέλα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 16.300 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 20.050 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 20.470 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 22.605 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜεσαίο
ΤΙΜΗαπό 19.170 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜεσαίο
ΤΙΜΗαπό 31.600 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρό
ΤΙΜΗαπό 10.170 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρό
ΤΙΜΗαπό 10.510 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 20.350 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 15.890 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 81.110 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 30.195 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 26.080 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 39.920 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSuper Mini
ΤΙΜΗαπό 12.000 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSuper Mini
ΤΙΜΗαπό 16.690 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP

Εγγυήσεις

  • Μηχανικά μέρη: 72 μήνες
  • Βαφή: 36 μήνες
  • Διάτρηση: 72 μήνες

Ταυτότητα

Toyota. Η ιστορία

Η Toyota ή Toyota Motor Corporation όπως είναι το πλήρες όνομα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μια από τις σπουδαιότερες στον κόσμο κυριαρχώντας στις πωλήσεις νέων μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο και έχοντας ως ανταγωνισμό μεγάλες εταιρείες. Η έδρα της είναι στην ομώνυμη πόλη της Ιαπωνίας και έτος ίδρυσης είναι το 1937 και ιδρυτής ο Kiichiro Toyoda.

Τη βάση για τη δημιουργία της αποτέλεσε η Toyota Industries η οποία δραστηριοποιούνταν λίγο καιρό πριν, το 1937 στον τομέα του αυτοκινήτου, αρχικά με κινητήρες το project είχε την ονομασία Type A και αργότερα το 1935 με τα επιβατικά οχήματα A1 και G1 και το 1936 με την κατασκευή αυτοκινήτου με κωδικό Type AA.

Το λογότυπο της εταιρείας προέκυψε μέσα από την προκήρυξη ενός διαγωνισμού, με την πρόταση που επικράτησε να είναι από τις πιο απλές, περιλαμβάνοντας το αρχικό όνομα Toyoda μέσα σε έναν κύκλο. Ωστόσο, το όνομα αυτό άλλαξε λίγο αργότερα με τον σημερινό και πιο εύηχο Toyota. Αυτό έμελλε να είναι και το εμπορικό σήμα της εταιρείας από τον Αύγουστο του 1937 που καταχωρήθηκε και επίσημα έως και σήμερα.

 

Toyopet

Τα μικρά οχήματα της ιαπωνικής φίρμας από το 1947 άρχισαν να πωλούνται με την ονομασία Toyopet. Το πρώτο όχημα που πωλήθηκε με το όνομα αυτό ήταν το Toyopet AE και αργότερα οχήματα όπως το φορτηγό Toyopet SB, το ελαφρύ φορτηγό Toyopet Stout, Toyopet Crown, το Toyopet Master και το Toyopet Corona. Το όνομα Toyopet ήταν παρατσούκλι που δόθηκε στην Toyota Α.Ε. λόγω του μικρού μεγέθους του. Όταν όμως η Toyota πήγε στην αγορά της Αμερικής το 1957, με το Crown, το όνομα δεν έγινε δεκτό και αργότερα καταργήθηκε, αλλά διατηρήθηκε σε άλλες αγορές μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960.

Οι εισαγωγές στις ΗΠΑ και η υψηλή φορολογία έκανε τους Ιάπωνες να στραφούν στην εύρεση χώρων και δημιουργία εγκαταστάσεων κάτι που έγινε όμως αρκετά αργότερα κοντά στη δεκαετία του 80. Η Toyota έλαβε το πρώτο ιαπωνικό βραβείο Ποιοτικού Ελέγχου κατά την έναρξη της δεκαετίας του 1980 και άρχισε να μετέχει σε αρκετούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η πετρελαϊκή κρίση ευνόησε τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας, αφού διακρίνονταν για την χαμηλή τους κατανάλωση και είχαν το πλεονέκτημα απέναντι στα άλλα με μεγάλους ενεργοβόρους κινητήρες.

 

Toyota Motor Corporation

Η Toyota Motor Corporation προέκυψε μέσα από την συγχώνευση των Toyota Motor Company και Toyota Motor Sales το 1982. Λίγο αργότερα το 1984 η Toyota προχώρησε σε μια νέα κοινοπραξία με την General Motors. Αρκετά αργότερα η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία παρακλαδιών της με νέες μάρκες όπως τη Lexus η οποία το 1989 έγινε η πολυτελής μάρκα της Toyota, με προορισμό αρχικά την αγορά της Αμερικής.

Η δεκαετία του 90 έφερε στη γκάμα της Toyota εκτός από τα μικρά προσιτά και οικονομικά μοντέλα, νέα μεγαλύτερα SUV, αγροτικά και φυσικά πολυτελή. Η εξέλιξη της τεχνολογίας βρίσκει στο τέλος αυτής της δεκαετίας την Toyota πρωτοπόρο της υβριδικής τεχνολογίας με την παρουσίαση του Prius το 1997 να κάνει αίσθηση. Στις αρχές του 2000 η Toyota κάνει την είσοδό της στη Formula1 και μαζί το 2002 δημιουργεί από κοινού με τις Citroen και Peugeot ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης το Toyota Aygo.

Η Toyota ήταν μια από τις εταιρείες που έπαθαν μεγάλη ζημιά από τις φυσικές καταστροφές που χτύπησαν την Ιαπωνία το 2011. Ο μεγάλος σεισμός και το τσουνάμι δημιούργησαν πρόβλημα και στους προμηθευτές της ιαπωνικής εταιρείας και κατ’ επέκταση στην παραγωγή της Toyota. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το τσουνάμι επηρέασε την παραγωγή κάνοντας ζημιά 150.000 μονάδων, ενώ οι πλημμύρες 240.000 μονάδες.

 

Σύγχρονα μοντέλα Toyota

Με πάνω από 40 εκατομμύρια πωλήσεις, η Toyota Corolla είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο. Συνώνυμο της αξιοπιστίας το όνομά της, κατάφερε να κερδίσει το κοινό με την πρακτικότητα και την προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς. Την τελευταία δεκαετία «περπατάει» χέρι – χέρι με το Auris, ένα μοντέλο που αναλαμβάνει να τραβήξει το βάρος του νεανικότερου κοινού. Το Yaris, το μικρό αυτοκίνητο πόλης καταφέρνει να διατηρεί τα σκήπτρα σε αγοραστικό επίπεδο, εστιάζοντας στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα υβριδικά σύνολα, ενώ διαθέσιμο είναι και ως diesel. Μικρό σε μέγεθος, αλλά με καλή αξιοποίηση των εσωτερικών χώρων, προσφέρει άνεση στους επιβάτες, την οποία συνδυάζει με καλή ευελιξία.

Σε νέα μονοπάτια σε σχεδιαστικό επίπεδο έβαλε την Toyota το C-HR. Ευφάνταστη σχεδίαση με έντονες ακμές και μικρές γυάλινες επιφάνειες, ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, δίνοντας πιο νεανική εικόνα στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας. Ακολουθεί τα μηχανικά πρότυπα της εταιρείας, με μικρό τούρμπο κινητήρα, αλλά και υβριδικό σύνολο, εκεί όπου η Toyota έχει επενδύσει πολλά και συνεχίζει να επενδύει για το μέλλον.

Το Toyota Prius είναι η ναυαρχίδα της υβριδικής τεχνολογίας Toyota, και το καλύτερο σε πωλήσεις υβριδικό αυτοκίνητο σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Toyota είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που έχουν προωθήσει τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά και η πρώτη με εμπορική μαζική παραγωγή και πωλήσεις στα εν λόγω οχήματα, με την εισαγωγή του Toyota Prius το 1997. Η εταιρεία τελικώς άρχισε να παρέχει αυτή την επιλογή και σε συμβατικά αυτοκίνητα και αργότερα με τα τμήματα της θυγατρικής Lexus, που παράγουν μερικά υβριδικά οχήματα πολυτελείας. Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται στα αυτοκίνητα της Toyota «Hybrid Synergy Drive» και στις εκδόσεις των μοντέλων της Lexus «Lexus Hybrid Drive».

Από τον Αύγουστο του 2013, η Toyota Motors Corporation πουλάει 22 υβριδικά μοντέλα της Toyota και της Lexus και ένα plug-in υβριδικό σε 80 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, και η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να εισαγάγει 15 νέα υβριδικά μοντέλα πριν από το τέλος του 2015. Το liftback Toyota Prius είναι το κορυφαίο σε απήχηση σε υβριδικό αυτοκίνητο στον κόσμο, με τις συνολικές πωλήσεις να φτάνουν τα 3 εκατομμυρία μονάδες από την εισαγωγή του το 1997 μέχρι και τον Ιούνιο του 2013.

Η Toyota μετρά 20 ενεργά χρόνια στα υβριδικά μοντέλα, με περισσότερες από 10 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων με τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Συνεχίζει να επενδύει σε αυτή την τεχνολογία παρουσιάζοντας συνέχεια νέες τεχνολογίες και εξελίσσοντας νέα μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το νέο crossover της, το C-HR, το 805 των πωλήσεών του αφορούν υβριδικές εκδόσεις. Από το 2016 έως σήμερα, το 1 στα 3 αυτοκίνητα που πουλάει η Toyota στην Ευρώπη είναι υβριδικό, ενώ στόχος της ιαπωνικής εταιρείας είναι να ανεβάσει το ποσοστό αυτό στο 50% μέχρι το 2020.

 

Αγώνες

Το 2017 η Toyota επέστρεψε στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με την Toyota Gazoo Racing και με ένα Yaris. Το ολοκαίνουργιο Yaris WRC πέρασε από τη ράμπα εκκίνησης του Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο του 2017, έτοιμο για εξαντλητικό αγωνιστικό πρόγραμμα. Κάτω από το αμάξωμα, την αδρεναλίνη ανεβάζει ο ολοκαίνουργιος τούρμπο κινητήρας των 1,6 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, που αποδίδει σχεδόν 380 ίππους, και ένα πλαίσιο που έχει εξελιχθεί μέσα από τεχνικές προηγμένης προσομοίωσης, δοκιμών και παραγωγής.

Η συμμετοχή της Toyota σε αγώνες περνάει και από το σκληρότερο ίσως κομμάτι, αυτών της αντοχής. Πιο συγκεκριμένα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) αποτελεί την κορυφή της καινοτομίας, αξιοπιστίας και ομαδικής δουλειάς. Αποτελείται από εννέα αγώνες σε ολόκληρο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και οι περίφημες 24 Ώρες του LeMans. Η TOYOTA GAZOO Racing ξαναμπήκε στο πρωτάθλημα το 2012 ενώ ξεκίνησε να συμμετέχει στον ιστορικό αγώνα LeMans από το 1985. Οι 24 Ώρες του LeMans 2016 ήταν η 18η συμμετοχή της Toyota και η νίκη ξεγλίστρησε από την ομάδα λίγα λεπτά πριν την καρώ σημαία, αλλά η TOYOTA GAZOO Racing δεσμεύεται να συνεχίσει να οδεύει προς ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Όχημα το TS050 HYBRID που αποδίδουν ισχύ που αγγίζει τους 1.000 ίππους. Αξιοποιώντας υβριδική ισχύ για εκρηκτική επιτάχυνση και αποδοτικότητα με ταχύτητες πάνω από 330 km/h, τα σύγχρονα αυτά υβριδικά μηχανήματα (όπως και τα αυτοκίνητα δρόμου της Toyota) ανακτούν ενέργεια από την πέδηση, η οποία αποθηκεύεται σε μπαταρία, για μελλοντική χρήση.

Από το 2017 η Toyota έχει συνάψει συνεργασία με την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) για την εξυπηρέτηση αναγκών μετακίνησης, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2024 και περιλαμβάνει οχήματα, υπηρεσίες και λύσεις μετακίνησης, Καθώς η Toyota ξεκινά το ταξίδι με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), ελπίζουμε ότι η δύναμη του αθλητισμού θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα για καλύτερη μετακίνηση για όλους και θα ενισχύσει το αίσθημα της ενότητας.

POLL

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα αναδειχθεί Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο του 2018;

  • Alfa Romeo Stelvio
  • Audi A8
  • BMW 5 Series
  • Citroen C3 Aircross
  • Kia Stinger
  • Seat Ibiza
  • Volvo XC40
magazine48

GOCAR Magazine #48

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

Media Library 15 Φωτογραφίες 12 Video

Δοκιμές