Οδηγούμε το νέο Volvo XC90 T8 στη Σουηδία!

Οδηγούμε το νέο Volvo XC90 T8 στη Σουηδία!

Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, η Volvo ανανεώνει την θερμική ναυαρχίδα της και το XC90 διατηρείται στο προσκήνιο στην κατηγορία των πολυτελών SUV.

Η Volvo αποτέλεσε μία από τις πρώτες εταιρείες που είχαν δηλώσει ξεκάθαρα τη στροφή τους προς την ηλεκτροκίνηση. Το φιλόδοξο πλάνο της σουηδικής μάρκας αναφέρει πως από το 2030 και έπειτα θα προσφέρει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, υποστηρίζοντας τη συγκεκριμένη ...
BYD SEALION 7: Οδηγούμε στη Γερμανία το coupe D-SUV

BYD SEALION 7: Οδηγούμε στη Γερμανία το coupe D-SUV

Το νέο οικογενειακό SUV της BYD με την coupe αισθητική προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης (313 & 530 PS), αυτονομία έως 502 km και κορυφαία τεχνολογία, σε όλα τα επίπεδα.

Μετά τα πολύ δημοφιλή Dolphin, ATTO 3, SEAL και SEAL U, η BYD συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό την ανάπτυξη της γκάμας της και παρουσιάζει το νέο SEALION 7, ένα πανέμορφο coupe SUV με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και εξαιρετική θέση ...
Οδηγούμε στη Λισαβόνα το νέο Kia EV3: Γεννήθηκε έτοιμο

Οδηγούμε στη Λισαβόνα το νέο Kia EV3: Γεννήθηκε έτοιμο

Το EV3 παρουσιάζεται έτοιμο να επωμιστεί τη βαριά ευθύνη του “πρώτου” αυτοκινήτου μιας οικογένειας. Αλλά και το ρόλο του Δούρειου Ίππου της Kia για την διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV3 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια κατηγορία δύσκολη και ανταγωνιστική με υψηλό ανταγωνισμό, τόσο από τις mainstream όσο και από τις premium μάρκες. Αλλά και αυτή με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αγοραστικό κοινό, ειδικά ...
Οδηγούμε στο Balocco το Abarth 600e: Scorpionissima

Οδηγούμε στο Balocco το Abarth 600e: Scorpionissima

Η Abarth μπαίνει σε μία νέα εποχή, διατηρώντας όμως τις αξίες που την καθιέρωσαν και δημιουργεί τον ισχυρότερο «Σκορπιό» που κατασκεύασε ποτέ.

Ήταν το1949όταν ο Carlo Abarth πήρε ό,τι είχε απομείνει από την αγωνιστική ομάδα της Cisitalia, στην οποία είχε ρόλο αγωνιστικού διευθυντή και δημιούργησε την Abarth & C. Με πάθος για το οτιδήποτε μηχανοκίνητο και το ζώδιο του Carlo ως σήμα, ...
Οδηγούμε την Pagani Codalunga: Αμφιλεγόμενη…

Οδηγούμε την Pagani Codalunga: Αμφιλεγόμενη…

…όπως κάθε πραγματικό έργο τέχνης. Η Pagani Huayra Codalunga είναι ανοιχτή σε πολλαπλές ερμηνείες και περιμένει από την Ιστορία να κρίνει την πραγματική της αξία.

Μου είναι αδύνατο να φανταστώ τον εαυτό μου μπροστά στη Mona Lisa βιώνοντας τόσο έντονα και ταυτόχρονα αντιφατικά συναισθήματα. Θαυμασμό και ακραίο φόβο. Τρόμο! Έντονη επιθυμία να ζήσω αυτή την εμπειρία και μια εξίσου έντονη λαχτάρα να κάνω στην άκρη ...
Οδηγούμε το limited edition Audi RS6 GT των 630 ίππων!

Οδηγούμε το limited edition Audi RS6 GT των 630 ίππων!

Κύκνειο άσμα; Αυλαία μίας ολόκληρης εποχής; Ό,τι και αν είχαν οι άνθρωποι της Audi στο μυαλό τους, η ουσία είναι πως το RS6 GT είναι ένα από καλύτερα μοντέλα που βγήκαν από το Ingolstadt…

Είδος προς εξαφάνιση. Αυτή είναι μία έκφραση που δεν αφορά μόνο το περιβάλλον και ό,τι αυτό περιλαμβάνει, αλλά και τα αυτοκίνητα. Και εν τέλει τους ανθρώπους. Έχοντας περάσει σε μία αποστειρωμένη εποχή, με την αυτοκίνηση να βιώνει τον πλέον βίαιο ...
Οδηγούμε το νέο CUPRA Terramar – Αλλαγή ταχύτητας

Οδηγούμε το νέο CUPRA Terramar – Αλλαγή ταχύτητας

Με το νέο της σπορ SUV η CUPRA εδραιώνεται ως ένα ώριμο πλέον και πραγματικά μεγάλο premium όσο και ανατρεπτικό brand.

Η γη της Βαρκελώνης (terra) και η αύρα της θάλασσας (mare) δίνουν στο νέο μοντέλο το όνομά του. Ταυτόχρονα είναι φόρος τιμής στις ρίζες της μάρκας, η ίδρυση της οποίας έγινε στην οβάλ πίστα (κάποτε αγώνων και δοκιμών) Terramare στην ...
Οδηγούμε το νέο Renault 5 E-Tech – Χαρισματικό

Οδηγούμε το νέο Renault 5 E-Tech – Χαρισματικό

Η Renault επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα πραγματικά ξεχωριστό μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο και την τοποθετεί στην πρώτη γραμμή της ηλεκτροκίνησης. Οδηγήσαμε το νέο Renault 5 E-Tech στη Γαλλία και αναφωνούμε: bien fait.

Τη δεκαετία του 1970, όταν η Renault παρουσίασε το 5άρι, άλλαξε το ρου της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το Renault 5 μετατράπηκε στο απόλυτο iconic μοντέλο, εκτοξεύοντας την εμπορική πορεία της εταιρείας.50 χρόνια αργότερα, το Renault 5 επιστρέφει! ...
Οδηγούμε το νέο Subaru Forester στη Γερμανία

Οδηγούμε το νέο Subaru Forester στη Γερμανία

Το θρυλικό SUV επιστρέφει με μία ολοκαίνουργια 6η γενιά που τονίζει τους τομείς στους οποίους έχει διαπρέψει και ενισχύει τον πολυτελή του χαρακτήρα.

Το Subaru Forester αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας από την πρώτη του κυκλοφορία τον Φεβρουάριο του 1997. Σήμερα, 27 χρόνια μετά, έχει ξεπεράσει τις 5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Με τη νέα, 6η γενιά, το Forester θέλει ...
Οδηγούμε το επετειακό Audi RS4 25 Years των 470 ίππων!

Οδηγούμε το επετειακό Audi RS4 25 Years των 470 ίππων!

Ταξιδεύουμε στη Γερμανία και οδηγούμε το Audi RS4 Edition 25 Years, μια ειδική έκδοση του εκρηκτικού avant που θα παραχθεί μόλις σε 250 κομμάτια!

Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’90 η Audi αποκάλυψε το εκρηκτικό RS2, ούτε η ίδια η γερμανική εταιρεία δεν μπορούσε να φανταστεί το αντίκτυπο που θα είχε στο κοινό. Ένα stationwagon, ή καλύτερα avant όπως αποκαλεί η γερμανική μάρκα ...
Οδηγούμε στη Γερμανία τη νέα BMW Σειρά 1 - Το premium οικογενειακό των 28.960 ευρώ

Οδηγούμε στη Γερμανία τη νέα BMW Σειρά 1 - Το premium οικογενειακό των 28.960 ευρώ

Η νέα γενιά του γερμανικού premium hatchback κερδίζει ακόμη περισσότερο σε τεχνολογία, ενώ προσφέρεται και σε άκρως ανταγωνιστική τιμή με standard αυτόματο κιβώτιο και 170 PS!

Αν και τα hatchback μοντέλα δεν βρίσκονται σε… άνθιση, υπάρχει ακόμη μια μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού που τα προτιμά έναντι των αντίστοιχων SUV. Με παραδοσιακά θελκτικές αναλογίες και την πρακτικότητα των πέντε θυρών, ανταποκρίνονται πολύ καλά στις οικογενειακές ανάγκες ...
Οδηγούμε στη Γερμανία τη νέα BMW X3 - Με ισχύ έως 398 PS

Οδηγούμε στη Γερμανία τη νέα BMW X3 - Με ισχύ έως 398 PS

Ολική αναβάθμιση πραγματοποιεί η BMW στο δημοφιλές premium SUV της, την X3, προσφέροντας περισσότερη τεχνολογία αλλά και πλειάδα επιλογών με κινητήρες diesel, Plug-In Hybrid ή βενζίνης.

Πολύ πριν ξεκινήσει η φρενίτιδα με τα SUV κάθε μεγέθους, η BMW είδε από νωρίς την ευκαιρία και λάνσαρε την πρώτη γενιά της X3, το 2003. Συνδυάζοντας την παραδοσιακά ευχάριστη οδική συμπεριφορά που συνοδεύουν τα μοντέλα της μάρκας, μαζί με ...
Οδηγούμε τη Ferrari Roma Spider: Έκπληξη!

Οδηγούμε τη Ferrari Roma Spider: Έκπληξη!

Μπορεί ένα αυτοκίνητο τόσο άνετο, όμορφο και… καθημερινό, να είναι πραγματική Ferrari;

Ο Enzo Ferrari συνήθιζε να λέει ότι τα γρήγορα αυτοκίνητα ήταν, ή θα έπρεπε να είναι, άσχημα. Εντάξει, η ατάκα αφορούσε κυρίως τα αγωνιστικά του, που τον ένοιαζαν περισσότερο. Αλλά όπως και να έχει, για τον δογματικό Γέρο, μια Ferrari ...
Νέο Video: Οδηγούμε την Alfa Romeo Junior στο Balocco!

Νέο Video: Οδηγούμε την Alfa Romeo Junior στο Balocco!

Βρεθήκαμε στην πίστα δοκιμών της Alfa Romeo στο Balocco της Ιταλίας και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Junior των 280 ίππων!

Με τη νέα Junior η Alfa Romeo έκανε την είσοδο της στα B-SUV, σχεδιάζοντας ένα μοντέλο που έχει δύο στόχους. Ο πρώτος είναι να προσελκύσει νέο κοινό στη μάρκα, το οποίο μέχρι πρότινος στρεφόταν σε διαφορετικές επιλογές. Και ο δεύτερος ...
Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Junior!

Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Junior!

Με μοναδικό στιλ και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, η νέα Junior στοχεύει να φέρει νέο κοινό στην Alfa Romeo, αλλά και να διατηρήσει τη μαγεία που συνοδεύει τις δημιουργίες της μάρκας.

Η Alfa Romeo βασίζεται σε τρεις άξονες, οι οποίοι την έχουν καθιερώσει στη συνείδηση των φίλων της αυτοκίνησης. Το στιλ, το συναίσθημα και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας είναι στοιχεία που διακατέχουν παραδοσιακά τα μοντέλα της. Η ιταλική φίρμα αποφάσισε να φέρει ...
Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Skoda Kodiaq

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Skoda Kodiaq

Η 2η γενιά του σημαντικότερου μοντέλου στη γκάμα της Skoda βρίσκεται επιτέλους στη χώρα μας και το οδηγούμε στην αθηναϊκή ριβιέρα.

ΤοSkodaKodiaqαπό την πρώτη του κιόλας γενιά, κατάφερε να κερδίσει κοινό και κριτικούς με τονvalue for money χαρακτήρατου, τηνπληθώρα κινητήριων συνόλωνμε τα οποία εφοδιαζόταν, αλλά κυρίως, με τουςασύγκριτους χώρουςπου έκρυβε το επιβλητικό τουαμάξωμα.Με θέσεις έως και για επτά επιβάτες,πληθωρικό χώρο αποσκευώνκαιασυναγώνιστη ...
Οδηγούμε στη Βαρκελώνη τα νέα CUPRA Formentor και Leon

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη τα νέα CUPRA Formentor και Leon

Επί ισπανικού εδάφους έγινε η πρώτη μας επαφή με τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έρχονται με νέα πιο επιθετική εμφάνιση, αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα και πιο προηγμένη τεχνολογία στο εσωτερικό.

Το πρώτο in-house μοντέλο της CUPRA από την ανεξαρτητοποίηση της ήταν το Formentor, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 2020. Το A-CUV όπως το ονομάζουν, που έμελλε να γίνει το best-seller της ισπανικής μάρκας με περισσότερες από 120.000 παραδόσεις παγκοσμίως μόνο μέσα ...
Οδηγούμε το νέο Peugeot E-3008

Οδηγούμε το νέο Peugeot E-3008

Ξεχάστε το 3008 όπως το ξέρατε. Η νέα γενιά του SUV της Peugeot άλλαξε ριζικά, έχει νέα εμφάνιση, νέο εσωτερικό, κορυφαίες τεχνολογίες και πρωτίστως, δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση.

Η Peugeot φέρνει για μια ακόμη φορά τα πάνω-κάτω στην κατηγορία των SUV, δημιουργώντας ένα μοντέλο, το οποίο ελάχιστη σχέση έχει με το τωρινό best-seller. Οι Γάλλοι, αναμφίβολα πήραν μια τολμηρή απόφαση, αφού άλλαξαν ριζικά το αυτοκίνητο που γέμιζε με ...
Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai στην Πορτογαλία - Τι άλλαξε

Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai στην Πορτογαλία - Τι άλλαξε

Το best-seller C-SUV δέχεται ένα εκτεταμένο facelift που του προσφέρει πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, διατηρώντας όμως το πλούσιο υβριδικό προφίλ του.

Η ιστορία του Nissan Qashqai ξεκινάει από το 2006. Μια εποχή που τα δεδομένα στην αυτοκίνηση πατούσαν πάνω στη λογική του άσπρο-μαύρο. Τα SUV ήταν SUV με την παραδοσιακή έννοια του όρου (δηλαδή μεγαλύτερα σε διαστάσεις, τετρακίνητα και πολλές φορές ...
Οδηγούμε το νέο Renault Captur στην Ισπανία!

Οδηγούμε το νέο Renault Captur στην Ισπανία!

Το δημοφιλές γαλλικό B-SUV ανανεώθηκε και αναβαθμίστηκε ώστε να συμβαδίζει με όλα τα νεότερα μοντέλα της μάρκας. Πόσο άλλαξε όμως;

Το 2024 σηματοδοτεί την 11 χρονιά στην εμπορική πορεία του Renault Captur, έχοντας πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες. Όμως, η γαλλική μάρκα δεν επαναπαύεται και γι’ αυτό θέλει όλα της τα μοντέλα να βρίσκονται στην πρώτη ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...