Γιάννης Λημναίος (gl@gocar.gr)

Γεννήθηκε επί Καραμανλή το 1977, μεσημέρι Κυριακής. Αγαπημένα του παιχνίδια ήταν τα «κουρσάκια» τα οποία προς έκπληξη και απορία των συγγενών του «οδηγούσε» συνεχώς με το πλάι. Τη δεκαετία του ’80, επί Παπανδρέου, ανδρώθηκε η αγάπη του για το αυτοκίνητο. Το 1988 αγόρασε το πρώτο του περιοδικό, ένα AUTO EXPRESS και από τότε ονειρευόταν να γίνει δημοσιογράφος αυτοκινήτου. Το όνειρό του έγινε πραγματικότητα το 2002 και τέσσερα χρόνια αργότερα, επί Καραμανλή, ανέλαβε τη διεύθυνση του εβδομαδιαίου περιοδικού AUTOCAR. Εντωμεταξύ, η αναζήτησή του για το ιδανικό προσωπικό αυτοκίνητο κατέληξε σε ένα (συνομήλικό του) μοντέλο ’77 – ίσως επειδή πάντα θεωρούσε πως ότι γεννήθηκε εκείνη τη χρονιά ήταν σημείο αναφοράς! Τo 2010, επί Παπανδρέου, η συνεργασία του με το GOCAR έδωσε την ευκαιρία για την μετάβαση στον ψηφιακό κόσμο. Σήμερα βρίσκεται στο τιμόνι της συντακτικής ομάδας του GOCAR έχοντας ως μότο του τη φράση “Τσίτα τα Γκάζια”. Άλλωστε, ως ονειροπαρμένος Υδροχόος, είναι άτομο επαναστατικό που θέλει να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο!

Μια στιγμή παρακαλώ... Σας Συνδέω!

Μια στιγμή παρακαλώ... Σας Συνδέω!

ΣΥΝΔΕΣΗ…Σήμερα είμαστε συνδεδεμένοι με τα αυτοκίνητά μας, ψηφιακά. Συνδέουμε το κινητό μας στο infotainment και ερχόμαστε σε επαφή με φίλους και συνεργάτες, με εφαρμογές και social media. Επικοινωνούμε με κέντρα εξυπηρέτησης για να μας ενημερώσουν, να μας καθοδηγήσουν ή να ...
Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει κάθε ηλεκτρικό μοντέλο;

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει κάθε ηλεκτρικό μοντέλο;

Πολύ ρεύμα είχε ο περασμένος μήνας στο GOCAR. Δοκιμάσαμε τα ολοκαίνουρια ηλεκτρικά SUV Mercedes-Benz EQAκαιVolkswagen ID.4, καθώς και το plug-in hybrid Cupra Leon, ενώ πήραμε και μια πρώτη γεύση από το επίσης ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV. Τέσσερα “μπριζάτα” μοντέλα που ...
2021: Καλή Χρονιά με Υγεία, Χαρά και Αισιοδοξία

2021: Καλή Χρονιά με Υγεία, Χαρά και Αισιοδοξία

Μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις και αναποδιές έφτασε στο τέλος της. Αν κάτι κρατάω από το 2020, είναι πως η πανδημία ένωσε όλη την ανθρωπότητα σε ένα κοινό σκοπό: στην αντιμετώπιση του κορονοϊού. Η νέα χρονιά μπαίνει με δυσκολία, αλλά και ...
Πόσο κοστίζει το φτηνότερο ηλεκτρικό SUV;

Πόσο κοστίζει το φτηνότερο ηλεκτρικό SUV;

Η Volkswagen το είπε, η Mazda το έκανε!

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην τιμή ενός diesel. Αυτό μας είχε υποσχεθεί η Volkswagen όταν το ID.3 ήταν ακόμη υπό εξέλιξη. Βέβαια, οι Γερμανοί τελικά άλλαξαν στόχο και θέλησαν να προσφέρουν ένα ηλεκτρικό που δεν θα απαιτεί κανένα συμβιβασμό από τον οδηγό ...
WTF!? Τι ήταν αυτό που έζησα;

WTF!? Τι ήταν αυτό που έζησα;

Μια Porsche Turbo που δεν είναι Turbo αλλά μπορεί να στριμώξει ακόμη και μια 911 Turbo στη γωνία…

Λέγεται αλλά δεν είναι Turbo. Είναι όμως γνήσια Porsche δίπλα στην οποία τα βλέπει σκούρα ακόμη και η 911 Turbo! Ναι, ναι, για την Taycan Turbo μιλάω – ή παραμιλάω, το ίδιο είναι. Γιατί; Επειδή έζησα μαζί της μια πραγματικά ...
Έρχεται το πλαίσιο κινήτρων για την Ηλεκτροκίνηση

Έρχεται το πλαίσιο κινήτρων για την Ηλεκτροκίνηση

Ο κορονοϊός δεν θα αποτελέσει ανυπέρβλητο εμπόδιο

Ένα από τα θέματα που κυριαρχούν στο δημόσιο διάλογο στο εσωτερικό της Ε.Ε. είναι το κατά πόσο η κρίση του κορονοϊού θα επηρεάσει τις επενδύσεις για τη μετάβαση στην πράσινη ενέργεια. Υπάρχουν Ευρωπαίοι πολιτικοί που βάζουν στην άκρη τις δεσμεύσεις ...
Μένουμε μέσα, για να βγούμε πιο δυνατοί

Μένουμε μέσα, για να βγούμε πιο δυνατοί

Από την ενημέρωση που μας δίνει καθημερινά με την απαραίτητη επιστημονική εμπειρία, ευθύνη και ψυχραιμία ο κύριος Σωτήρης Τσιόδρας, κρατάω τα εξής λόγια: «Μέσα μου έχω μία συγκρατημένη αισιοδοξία». Συγκρατημένα μεν, αισιόδοξος δε. Κι εγώ προσωπικά, αυτό επιλέγω να είμαι.Το ...
Ο κορονοϊός θα βάλει φρένο στην Ηλεκτροκίνηση;

Ο κορονοϊός θα βάλει φρένο στην Ηλεκτροκίνηση;

Ήδη συζητιέται έντονα και οι αποφάσεις αναμένονται τις αμέσως επόμενες μέρες. Η ΕΕ θα χαλαρώσει τις πιέσεις σχετικά με τις εκπομπές CO2 (WLTP), ώστε να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να ανταπεξέλθει στις συνέπειες του κορονοϊού. Αυτό αναμενόμενα θα επιβραδύνει την ανάπτυξη ...
Ποιος “ιός” είναι χειρότερος από τον Κορονοϊό;

Ποιος “ιός” είναι χειρότερος από τον Κορονοϊό;

Ο Κορονοϊός εξελίχθηκε σε πανδημία και ο πανικός εξαπλώνεται ραγδαία και μας κυριεύει ως άλλος ένα ιός, πολύ χειρότερος! Όλοι έχουμε επιδοθεί στο κυνήγι χειρουργικής μάσκας, αντισηπτικών και… χαρτιού υγείας – έλεος! Φυσικά και πρέπει να δώσουμε τη δέουσα προσοχή. ...
‘KICK START’ για μια Super Νέα Χρονιά

‘KICK START’ για μια Super Νέα Χρονιά

Γέμισε θετική ενέργεια και πάτα τέρμα το γκάζι προς ένα άκρως Συναρπαστικό 2020!

Κάθε νέα χρονιά ξεκινά με αισιοδοξία. Με χαρά. Και με καλή διάθεση. Τι χρειάζεται ακόμη για να γίνει πετυχημένη; Ενέργεια. Θετική ενέργεια που θα μας δώσει την ώθηση να πάμε μπροστά. Ένα γερό kick start. Όπως όταν σανιδώνεις το γκάζι ...
Go Electric! Now.

Go Electric! Now.

Η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ. Όσο κι αν αμφιβάλλουμε γι’ αυτήν, όσο κι αν κάποιοι αρνούνται να την αποδεχτούν

Αποτελεί μαζί με τη συνδεσιμότητα ίσως τη μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της αυτοκίνησης. Και συμβαίνει τώρα. Ακόμη κι εδώ στην - κατά παράδοση τελευταία και καταϊδρωμένη - Ελλάδα. Ο λόγος φυσικά για την ηλεκτροκίνηση. Αμφιβάλεις; Θα τολμούσες σήμερα ένα ταξίδι ...
Αντίο φίλε.

Αντίο φίλε.

Ήταν η ήρεμη ΔΥΝΑΜΗ στο χώρο του Αυτοκινήτου. Ο Γιώργος δίδαξε και πρόσφερε απλόχερα σε όλους μας ήθος, σεβασμό, αξιοπρέπεια, ως δημοσιογράφος πρώτα και εκπροσωπώντας σημαντικές εταιρίες στη συνέχεια. Παράδειγμα επαγγελματισμού. Αλλά και φίλος! Φόραγε παντελόνια, του άρεσε να στρίβει ...
Flâneur!

Flâneur!

Ένας Flâneur είναι και το νέο DS 3 Crossback

Είναι ο όρος με τον οποίο οι Γάλλοι περιγράφουν όποιον απολαμβάνει να περιπλανιέται στην πόλη δίχως ιδιαίτερο σκοπό, θέλοντας απλώς να την εξερευνήσει, να τη μάθει και να την ευχαριστηθεί. Είναι αυτός που ανακαλύπτει τους κρυφούς θησαυρούς της πόλης, τα ...
START: Hybrid Now

START: Hybrid Now

Οδεύουμε ολοταχώς προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον. Αλλά το όχημά μας είναι υβριδικό

Μπορεί αυτή τη στιγμή το μεγάλο θέμα συζήτησης στην αυτοκίνηση να είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο τα επόμενα χρόνια η αγορά θα κατακλυστεί από υβριδικά. Υβριδικά κάθε κατηγορίας και τεχνολογίας. Από mild hybrid μέχρι plug-in, σε συνδυασμό με βενζίνη ή ...
Ασφάλεια Ή Περιορισμός;

Ασφάλεια Ή Περιορισμός;

Εσείς τι πιστεύετε για τον περιοριστή ταχύτητας με τον οποίο τα αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση οφείλουν να είναι εξοπλισμένα από το 2022 και μετά;

Η ασφάλεια στην οδήγηση έχει αναχθεί σε μείζον ζήτημα τελευταία. Οι περισσότερες τεχνολογίες που εξελίσσονται και εφαρμόζονται στα σύγχρονα αυτοκίνητα αποσκοπούν στο να προσφέρουν ασφαλέστερες μετακινήσεις και έχουν ως συνέπεια τον περιορισμό της “ελευθερίας” του οδηγού, ακόμη και τον παραγκωνισμό ...
Από τον ΚΙΤΤ στη CES

Από τον ΚΙΤΤ στη CES

Στο κοντινό μέλλον, το αυτοκίνητο θα αντιλαμβάνεται, θα προσαρμόζεται στα συναισθήματά μας και θα κάνει το αόρατο, ορατό!

Το είχαμε δει δεκαετίες πριν στην TV και θα έπρεπε να το περιμένουμε. Το τσουνάμι τεχνολογίας που μεταμορφώνει το αυτοκίνητο σταδιακά, από ένα απλό μέσο μετακίνησης και ευχαρίστησης, σε ένα αυτόνομο όχημα που σκέφτεται, αποφασίζει, ενεργεί και κινείται με τη ...
Σκωτσέζικο ντους, στο Παρίσι!

Σκωτσέζικο ντους, στο Παρίσι!

Τα σημαντικά νέα και οι μεγάλες απουσίες της φετινής έκθεσης

Φέτος, το Σαλόνι του Παρισιού κλείνει τα 120 χρόνια ιστορίας. Ναι, η πρώτη διεθνής έκθεση αυτοκινήτου στον κόσμο έγινε στην Πόλη του Φωτός το 1898. Μάλιστα, για να πάρουν άδεια συμμετοχής στην έκθεση, τα αυτοκίνητα έπρεπε πρώτα να οδηγηθούν σε ...
Ο οδηγός στο επίκεντρο

Ο οδηγός στο επίκεντρο

Ηλεκτρικά; Αυτόνομα; Μα, που πήγε ο ενθουσιασμός για την οδήγηση;

Πώς να σε συνεπάρει ένα αυτοκίνητο που δεν ακούγεται καν ο κινητήρας του; Τι νόημα έχει να μετακινείσαι με αυτοκίνητο, αν δεν το οδηγείς αλλά σε πάει μόνο του; Δεν είναι λίγοι όσοι πιστεύουν ότι έρχεται το τέλος της αυτοκίνησης ...
ΑΜΑΘΗΤΟΙ. Από επιλογή!

ΑΜΑΘΗΤΟΙ. Από επιλογή!

Βρέχει, πνιγόμαστε. Φυσάει, καιγόμαστε. Μας εκδικείται η φύση;

Βρέχει, πνιγόμαστε. Φυσάει, καιγόμαστε. Μας εκδικείται η φύση; Ή μήπως πληρώνουμε την αδιαφορία και την απληστία μας; Αν το σκεφτείτε λίγο, θα δείτε ότι είναι το ίδιο πράγμα. Μας εκδικείται η φύση επειδή είμαστε αδιάφοροι, αλαζόνες και άπληστοι. Κλείνουμε ρέματα ...
ΖΗΛΕΨΑ!

ΖΗΛΕΨΑ!

Δεν ξέρω αν το Βουκουρέστι διατηρεί ακόμη το προσωνύμιο Μικρό Παρίσι, σίγουρα όμως η Dacia είναι ένα μικρό θαύμα

Στην πτήση για Βουκουρέστι αναρωτιόμουν πως θα είναι η ρουμανική πρωτεύουσα. Με δρόμους γεμάτους ταλαιπωρημένα Dacia 1300, κτήρια παραδομένα στο χρόνο και τη φθορά και ανθρώπους που περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους στις όχθες του ποταμού Ντιμπόβιτσα. Η πραγματικότητα με ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...