michalisgeorgiadis@gocar.gr
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Δοκιμή Hyundai Ioniq 5 N: Παιχνιδομηχανή

Δοκιμή Hyundai Ioniq 5 N: Παιχνιδομηχανή

Αρκετά με τις χωρίς νόημα υπερ-επιδόσεις των EV. Η Hyundai δημιούργησε το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για πραγματική οδήγηση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σε κρίση ταυτότητας. Με αφορμή το ηλεκτρικό drivetrain, οι περισσότεροι κατασκευαστές προσπαθούν να επανεφεύρουν το αυτοκίνητο και τον εαυτό τους, αναζητώντας ταυτότητα. Βιωσιμότητα στη μετακίνηση. Και νέες εμπειρίες καθ’ οδόν, με εργαλείο την προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία. Το όχημα ...
BYD - Όλοι ξέρουμε ποιος πήρε το Euro 2024

BYD - Όλοι ξέρουμε ποιος πήρε το Euro 2024

Στη γιορτή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, νικήτρια είναι η BYD.

Είχαμε τη χαρά να βρεθούμε στη Γερμανία, τις πρώτες ημέρες του Euro 2024. Και να παρακολουθήσουμε στην εμβληματική Allianz Arena του Μονάχου ματς της Εθνικής Γερμανίας. Στην καρδιά της Ευρώπης, ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες Ευρωπαίους φιλάθλους ντυμένους στα εθνικά τους ...
ΧPENG Ελλάδα: H στρατηγική του TESLA-killer

ΧPENG Ελλάδα: H στρατηγική του TESLA-killer

Ο Πρόεδρος της XPENG και ο CEO της ελληνικής αντιπροσωπείας, μιλούν για τη στρατηγική εδραίωσης και ανάπτυξης της νέας μάρκας που ήρθε στην Ελλάδα.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης για την επίσημη ανακοίνωση της έναρξης της εμπορικής δραστηριότητας της XPENG στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τα ανώτερα στελέχη του management της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της εισαγωγικής εταιρείας AutohellasGroup για τη στρατηγική εδραίωσης ...
Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Το θέμα που πρόσφατα προέκυψε στα λιμάνια της χώρας, με τα οχήματα που κινούνται με τα λεγόμενα εναλλακτικά καύσιμα (ηλεκτρικά, Plug-In υβριδικά και ICE με υγραέριο ή φυσικό αέριο) έχει καταφέρει να διχάσει (σιγά το δύσκολο) για άλλη μια φορά την ελληνική κοινή γνώμη.

Από τη μία όσοι έσπευσαν να υιοθετήσουν την αλλαγή και να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση, με την ενθάρρυνση μάλιστα του κράτους, κάνοντας όμως ταυτόχρονα και μια σοβαρή επένδυση με αρκετό ρίσκο και προσωπικές θυσίες λόγω των δυσκολιών στην καθημερινή χρήση. Λογικό ...
Οδηγούμε το νέο MINI Cooper SE ELECTRIC: Συνέβη το μοιραίο

Οδηγούμε το νέο MINI Cooper SE ELECTRIC: Συνέβη το μοιραίο

Το ΜΙΝΙ έγινε ηλεκτρικό για να υπηρετήσει ακόμη καλύτερα το σκοπό του που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει οπτική και οδηγική ευχαρίστηση.

Κάποια πράγματα είναι μοιραίο να συμβούν. Ο (πλήρης) εξηλεκτρισμός του ΜΙΝΙ είναι ένα από αυτά. Από την αρχική σύλληψη του Sir Ισιγόνη, το αυτοκίνητο έμοιαζε έτοιμο για αυτή τη μέρα. Και όσο κλισέ κι αν ακούγεται, είναι απολύτως δικαιολογημένο για ...
Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ανάμεσα σε συμπληγάδες φαίνεται πως βρίσκονται οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Κίνα να θέτει νέους όρους, σε μια αγορά που μέχρι πρότινος άνηκε σε άλλους.

Όχι πως μέχρι τώρα το πέρασμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ήταν ένας δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα. Κάθε άλλο. Από τα περιβαλλοντικό όφελος, τα προβλήματα των υποδομών ανεφοδιασμού μέχρι το συναισθηματικό appeal των ίδιων των οχημάτων, υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη άπειρες ...
Το κορυφαίο Range Rover δεν είναι αυτοκίνητο

Το κορυφαίο Range Rover δεν είναι αυτοκίνητο

Το πρώτο Range Rover House στην Ελλάδα δίνει στους λάτρεις της μάρκας την απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας, αισθητικής και φιλοξενίας.

Πες Range Rover χωρίς να πεις Range Rover… Ζήσε την απόλυτη εμπειρία Range Rover χωρίς καν να μπεις στο αυτοκίνητο. Μια modern luxury εμπειρία σε ένα περιβάλλον αξεπέραστης αισθητικής και ουσιαστικής ποιότητας που αναδεικνύεται μέσα από την προσωποποιημένη φιλοξενία και ...
Οδηγούμε το νέο Volkswagen ID.7! [video]

Οδηγούμε το νέο Volkswagen ID.7! [video]

Πριν ακόμα έρθει στην Ελλάδα το νέο Volkswagen ID.7, ο Μιχάλης Γεωργιάδης, ο μόνος Έλληνας εκλέκτορας για το World Car Awards, εκπροσωπώντας το GOCAR, το οδηγεί στη Γερμανία, ενόψει της πρώτης ψηφοφορίας που ολοκληρώνεται τον Ιανουάριο.

Το Volkswagen ID.7 είναι υποψήφιο μοντέλο για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2024. Πριν ακόμα έρθει στην Ελλάδα ο Μιχάλης Γεωργιάδης, ο μόνος Έλληνας εκλέκτορας για το World Car Awards, εκπροσωπώντας το GOCAR, το οδηγεί στη Γερμανία, ενόψει της ...
Οδηγούμε Porsche 718 Cayman GT4 RS: Τραγική ειρωνεία

Οδηγούμε Porsche 718 Cayman GT4 RS: Τραγική ειρωνεία

Πάντα θέλαμε μια Cayman με τα καλύτερα μηχανικά μέρη της 911. Και η Porsche την έφτιαξε, ανακοινώνοντας σχεδόν ταυτόχρονα τη μετάβαση αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση για την επόμενη γενιά του κεντρομήχανου μοντέλου της.

Μέχρι που μπορεί να φτάσει η κεντρομήχανη πλατφόρμα της 718; Αν είχαν τα ίδια μηχανικά μέρη, θα ήταν άραγε καλύτερη της 911; Αυτή την απορία είχαμε πάντα όταν οδηγούσαμε μια από τις κορυφαίες εκδόσεις και ψάχναμε διαφορές σε αριθμούς και ...
Αποκλειστικό: Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάζεται σήμερα στην Αθήνα

Αποκλειστικό: Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρουσιάζεται σήμερα στην Αθήνα

Παρουσιάζεται σήμερα το project σχεδιασμού και κατασκευής ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα από τον διάσημο Έλληνα σχεδιαστή Σωτήρη Κωβό.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες του GOCAR σήμερα παρουσιάζεται από διάσημο Έλληνα σχεδιαστή, ένα φιλόδοξο project το οποίο προβλέπει την κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα.Εμπνευστής του project συνολικά και σχεδιαστής του αυτοκινήτου είναι ο φημισμένος ανά την υφήλιο Έλληνας ...
Πρώτη δοκιμή: Οδηγούμε το Kia EV9

Πρώτη δοκιμή: Οδηγούμε το Kia EV9

Με το μεγάλο της πολυτελές ηλεκτρικό SUV η Kia τοποθετείται στην αγορά ως ένας κατασκευαστής κύρους, με τεχνολογία αιχμής αλλά κυρίως με άποψη για το πώς θα (πρέπει να) είναι η κινητικότητα στο παρόν και στο μέλλον.

Το Kia EV9 είναι ένα σημαντικό μοντέλο για πολλούς λόγους, όχι απαραίτητα συνδεδεμένους με την εμπορική του πορεία. Το νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Kia ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, τη συνδεσιμότητα και τα βιώσιμα υλικά. ...
Οδηγούμε Ferrari 296 GTS: Βαριές κουβέντες

Οδηγούμε Ferrari 296 GTS: Βαριές κουβέντες

Πολλοί λένε ότι η Ferrari 296 στην ανοιχτή εκδοχή της είναι η καλύτερη Ferrari όλων των εποχών. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να το διαπιστώσουμε. Ή μπορεί και να μην υπάρχει καν…

Αν υποθέσουμε ότι το σήμα στο καπό και οι τεχνικές προδιαγραφές αφήνουν σε κάποιο βαθμό ανεκπλήρωτη την προσδοκία γνωριμίας με το απόλυτο, αρκεί να τραβήξεις το κουμπί στην κεντρική κονσόλα, ανάμεσα στα καθίσματα, και να εξαφανίσεις αυτό το μικρό κομμάτι ...
Νέο video: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 296 GTS στο Maranello

Νέο video: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 296 GTS στο Maranello

Έχει ελαττώματα που δεν έχει η κλειστή έκδοση GTB. Κι όμως, ο Μιχάλης Γεωργιάδης που την οδηγεί στην Ιταλία ισχυρίζεται ότι η Ferrari 296 GTS είναι ίσως η καλύτερη Ferrari ever. Περίεργο σκεπτικό. Δείτε το video για να καταλάβετε.

Δοκιμάσαμε τη Ferrari 296 GTS στην πιο πρόσφατη επίσκεψή μας στο Ιταλία. Το αυτοκίνητο που για πολλούς διεκδικεί τον τίτλο της πιο fun to drive Ferrari στην Ιστορία. Βαρύς χαρακτηρισμός, όταν από το εργοστάσιο του Maranello έχουν βγει τόσα και ...
Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Όταν η τιμή ενός νέου αυτοκινήτου έχει ανέβει κατά 25-30%, και τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα παρά τις κρατικές επιδοτήσεις, το αποτέλεσμα είναι ένα: Περισσότερα και παλαιότερα αυτοκίνητα.

Πριν λίγες ημέρες κλείσαμε έναν από τους δυσκολότερους καλοκαιρινούς μήνες που έχει ποτέ ζήσει η χώρα. Ο οποίος, αν ένα πράγμα μας διδάσκει, είναι ότι αυτή είναι η νέα κανονικότητα. Για την ώρα… Και λέω για την ώρα, διότι σύμφωνα ...
Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Οδηγούμε τη Ferrari Purosangue - Η στιγμή που γράφεται Ιστορία [video]

Δεν είναι πολλές οι φορές που η Ιστορία σου κάνει τη χάρη να είσαι παρών όταν γράφονται οι σημαντικότερες σελίδες της. Η οδήγηση της Ferrari Purosangue είναι σίγουρα μία από αυτές.

Ποτέ δεν θα φτιάξουμε 4θυρο αυτοκίνητο, δήλωνε ο ίδιος ο Enzo Ferrari. Πιο πρόσφατα, το 2017, με την αυτοπεποίθηση των κορυφαίων οικονομικών αποτελεσμάτων, ο τότε Πρόεδρος της εταιρείας Sergio Marchionne δήλωνε “ποτέ δεν θα φτιάξουμε SUV”. Και ύστερα, έφτιαξαν την ...
Δοκιμή Audi Q8 e-tron 55: Μετανοείτε! [video]

Δοκιμή Audi Q8 e-tron 55: Μετανοείτε! [video]

H ναυαρχίδα των SUV της Audi ανανεώθηκε, μετονομάστηκε και με αιχμή του δόρατος την πολυτέλεια, την κορυφαία απόδοση και την ποιότητα κατασκευής στοχεύει να πείσει το αγοραστικό κοινό αυτής της κατηγορίας πως μία κατασκευή του είδους μπορεί να έχει ηλεκτρική φύση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε αποφασίσει ότι το σχέδιο διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης στην αγορά θα βασιστεί στα μεγάλα μοντέλα. Για λόγους πρακτικούς και εντυπώσεων. Ήταν ένα κομμάτι της αγοράς σε διαρκή ανάπτυξη, και είναι ακόμη. Και ταυτόχρονα, η άγουρη ακόμη τεχνολογία είχε ...
Δοκιμή Range Rover MHEV P400: Ο βασιλιάς

Δοκιμή Range Rover MHEV P400: Ο βασιλιάς

Από την πραγματική ζούγκλα, στη ζούγκλα των δρόμων κάθε είδους. Σε κάθε φάση της ιστορικής διαδρομής του το Range Rover δεν αρκείται σε τίποτα λιγότερο από τη θέση του ηγέτη.

Με την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο μοιάζει οικείο αλλά ταυτόχρονα διαφορετικό. Πιο μοντέρνο, πιο «ελαφρύ» οπτικά. Με ίσιες, σαφείς γραμμές, μεγάλες καθαρές επιφάνειες και αυστηρά γεωμετρικά μοτίβα εμπνευσμένα από την αρχιτεκτονική. Έχουν περιορίσει τις λεπτομέρειες, τις σχεδιαστικές εξάρσεις. Και έχουν ...
8ο Οικονομικό Forum των Δελφών: Ισχυρή βούληση για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

8ο Οικονομικό Forum των Δελφών: Ισχυρή βούληση για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Τη δυναμική της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, τις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού και την προοπτική συνεργειών επιχειρήσεων και πολιτείας για τη βιώσιμη μετακίνηση, εξέτασε το πάνελ μας στο φετινό Φόρουμ των Δελφών.

Τη βούληση της πολιτείας να συνεχίσει να υποστηρίζει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με ισχυρά κίνητρα για την αγορά νέων οχημάτων αλλά και την ταυτόχρονη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, ανέδειξε το πάνελ «Η εξέλιξη των ESG: Ο ρόλος της ηλεκτροκίνησης και ...
Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Το κοινό που αγαπά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χαρεί, όμως αυτό που βλέπουμε είναι τελικά προχειρότητα, βιασύνη και αποτυχία ενός φιλόδοξου σχεδίου περιβαλλοντικής ουδετερότητας.

Οι πιέσεις του γερμανικού lobby έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στα τέλη Μαρτίου η ΕΕ, κάνοντας στροφή 180 μοιρών, αποφάσισε τελικά να επιτρέψει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Προσοχή, η απόφαση αφορά μόνο ...
Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Εκκεντρικό και αντί-Tesla

Οδηγούμε το Hyundai Ioniq 6: Εκκεντρικό και αντί-Tesla

Το νέο ηλεκτρικό σπορ σεντάν της Hyundai τα βάζει με το Tesla Model 3 και τη BMW i4. Και, όπως διαπιστώσαμε, έχει κάθε λόγο να ελπίζει σε νίκη.

Η Hyundai διευρύνει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων του sub-brand Ioniq αξιοποιώντας περαιτέρω την πλατφόρμα E-GMP. Το νέο αυτοκίνητο με τον κωδικό 6 έρχεται να τα βάλει με το κατεστημένο, όπως αυτό εκπροσωπείται από το Model 3 της Tesla αλλά και ...