michalisgeorgiadis@gocar.gr
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Οδηγούμε το Lucid Air: Concorde!

Οδηγούμε το Lucid Air: Concorde!

Ακολουθώντας τη λογική του θρυλικού αεροσκάφους, το ηλεκτρικό Lucid Air συνδυάζει την πολυτέλεια για τέσσερις με επιδόσεις μαχητικού.

Το Lucid Air με 819 ίππους και ηλεκτρικό κύκλωμα 900 Volt λανσάρεται ως το απόλυτο ηλεκτρικό, συνδυάζοντας εξωπραγματικές επιδόσεις, ταχύτατη φόρτιση, μεγάλη αυτονομία και χώρους για τέσσερις. Και προέρχεται από μια μάρκα, η ιστορία της οποίας ξεκινά πολύ πρόσφατα, μόλις ...
Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

H συντριπτική πλειονότητα των οδηγών του πλανήτη δεν νοιάζεται για το είδος της ενέργειας που κινεί το όχημά του. Αρκεί να τη βρίσκει εύκολα και να είναι οικονομική...

Η κόντρα μεταξύ ηλεκτρικού και βενζίνης/ντίζελ έχει καταντήσει να γίνει πολιτική (είναι σε μεγάλο βαθμό), και ακόμη βαθύτερα, ιδεολογική. Στην προσπάθεια των υποστηρικτών κάθε τεχνολογίας να βρει επιχειρήματα τα οποία αποδομούν τη διαφορετική άποψη φτάνουμε σε βαθιές κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις και ...
Δοκιμή Audi RS e-tron GT: Χρονομηχανή [video]

Δοκιμή Audi RS e-tron GT: Χρονομηχανή [video]

Το ισχυρότερο μοντέλο RS στην Ιστορία είναι πλέον ηλεκτρικό. Περισσότερο από ένα νέο μοντέλο, το RS e-tron GT είναι μια δήλωση των προθέσεων της Audi. Όχι μόνο σχεδιαστικά και τεχνολογικά…

Στο όνομα αυτού του αυτοκινήτου της Audi, το RS μπαίνει πριν το GT. Είναι πράγματι έτσι και στην πράξη; Για να το θέσουμε πιο σωστά και με μεγαλύτερη ακρίβεια, μπορεί να είναι; Μπορεί ένα ηλεκτρικό μοντέλο, όσο ισχυρό και αν ...
Αποκλειστικό: Οδηγούμε Toyota GR Corolla!

Αποκλειστικό: Οδηγούμε Toyota GR Corolla!

Η Toyota έχει τη δύναμη να επηρεάζει δραστικά την αυτοκινητοβιομηχανία. Να δημιουργεί τάσεις. Ή να τις γράφει στα παλιά της τα παπούτσια.

Η Toyota είναι ένας από εκείνους τους γίγαντες που αρκεί να βλεφαρίσουν, απλώς, για να επηρεάσουν την παγκόσμια οικονομία. Ακόμη και πέρα από τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συνεπώς, έχει τη δύναμη να κάνει ό,τι θέλει. Ακόμη και μια τρέλα. Εδώ ...
Οδηγούμε Porsche 911 Carrera 4S στην πίστα των Σερρών! [video]

Οδηγούμε Porsche 911 Carrera 4S στην πίστα των Σερρών! [video]

Στη βάση σχεδόν της γκάμας της 911, η… «απλή» Carrera 4S αποδεικνύει στην πίστα ότι ελάχιστα έχει να ζηλέψει από τις ειδικές εκδόσεις.

Η σειρά 992 της Porsche 911 δεν είναι αυτό που λέμε “νέο μοντέλο”, τουλάχιστον όχι στο spec της δοκιμής μας. Αυτή την εποχή η GT3 RS, η ειδική των ειδικών εκδόσεων, είναι στην επικαιρότητα. Όμως θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά ...
Δοκιμή Range Rover Sport P400: Super Hero

Δοκιμή Range Rover Sport P400: Super Hero

Δεν είναι όλα τα υπεραυτοκίνητα κεντρομήχανα, χαμηλά και φτιαγμένα για την πίστα.

Αυτοκίνητα σαν αυτό δεν κρίνονται με τη λογική. Από ένα όριο τιμής και πάνω ο δείκτης value for money αφορά κυρίως τη συναισθηματική αξία και όχι τεχνικές προδιαγραφές και την αντικειμενική ικανότητα στο δρόμο. Δηλαδή, από ένα έτσι κι αλλιώς ...
Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αυτοσκοπός, το ζητούμενο είναι η κλιματική ουδετερότητα. Και μπορεί να επιτευχθεί. Ταχύτερα, με χαμηλότερο κόστος και μικρότερη κοινωνική αναταραχή.

«Εμείς οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι προμηθευτές τους και οι πετρελαιοπαραγωγές εταιρείες, έχουσες σώας τας φρένας και γνωρίζοντας όσο να ‘ναι κάτι παραπάνω, δηλώνουμε ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός μέχρι το 2035 ως μέτρο για το μηδενισμό των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές ...
F1, GP Σιγκαπούρης: Η ειρωνεία τους ντροπιάζει τη Mercedes

F1, GP Σιγκαπούρης: Η ειρωνεία τους ντροπιάζει τη Mercedes

Στο μέγεθος και στην εικόνα της Mercedes δεν ταιριάζουν οι ειρωνικές ατάκες των οδηγών της στον ασύρματο για τους αντιπάλους τους.

Η ειρωνική συμπεριφορά των οδηγών ντροπιάζει τη Mercedes. Η αλαζονεία και η υποτιμητική συμπεριφορά που έδειξαν για τους αντιπάλους τους οι Hamilton και Russell στις επικοινωνίες τους μέσω ασυρμάτου με το pitwall της ομάδας δεν ταιριάζουν σε μια μάρκα και ...
Nissan: «Μείναμε πίσω στα ηλεκτρικά. Αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι»

Nissan: «Μείναμε πίσω στα ηλεκτρικά. Αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι»

Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Jordi Vila, αντιπρόεδρο Marketing & Sales της Nissan Ευρώπης, για την πορεία της αγοράς και τα δύο πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας.

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού Nissan Ariya και του Qashqai E-Power με το καινοτόμο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ηλεκτρικού με τον εύκολο ανεφοδιασμό του βενζινοκίνητου, κάνουμε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με ...
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

Η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ ήταν μια στιγμή μεγαλείου που μπορεί να συγκριθεί με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Η ιδέα μιας υπερειδικής του Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ δεν είναι καινούρια. Είχε υλοποιηθεί ιδανικά το 2005, με απίστευτη ανταπόκριση από τον κόσμο. Είχε επαναληφθεί το 2006 με διπλό πέρασμα, με χαρακτηριστικά αρπαχτής, χωρίς σεβασμό στην τσέπη και τη λογική ...
Πώς ενεργοποιείται το κρυφό drift mode του Kia EV6 GT. Δες το video

Πώς ενεργοποιείται το κρυφό drift mode του Kia EV6 GT. Δες το video

To πιο fun χαρακτηριστικό του νέου Kia EV6 GT των 585 ίππων είναι μυστικό. Αλλά εμείς το ανακαλύψαμε.

Το ισχυρότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ και όχι μόνο. Στην κορυφαία του έκδοση το EV6 έχει καταιγιστικές επιδόσεις supercar με όλη την πρακτικότητα και την άνεση ενός crossover και τον εκλεπτυσμένο, ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός GT. Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του ...
Οδηγούμε KTM X-Bow στην πίστα του Brno!

Οδηγούμε KTM X-Bow στην πίστα του Brno!

Έχοντας να διανύσεις 700 km στον αυτοκινητόδρομο για να φτάσεις στην πίστα, το ΚΤΜ X-Bow δοκιμάζει την αντοχή σου πριν δοκιμάσεις τις επιδόσεις του. Για να βεβαιωθεί ότι του αξίζεις.

Στον αριθμό 2 της KTM-Strasse, στο Thalheim bei Wels της Αυστρίας, βρίσκεται το ΚΤΜ Χ-Bow Racing Center. Εδώ χτυπά η καρδιά του προγράμματος αυτοκινήτων της ΚΤΜ. Κάτι μεταξύ Batmobile και αγωνιστικού κατηγορίας φόρμουλα, με πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορεί κανονικά ...
Νέο Video: ΚΤΜ X-BOW R 300 PS - Εφιάλτης ή όνειρο;

Νέο Video: ΚΤΜ X-BOW R 300 PS - Εφιάλτης ή όνειρο;

Ό,τι πιο κοντινό σε αγωνιστικό μονοθέσιο μπορείς να βγάλεις στο δρόμο, ανάλογα με τη χρήση και το περιβάλλον, η εμπειρία στο τιμόνι του KTM X-BOW μπορεί να είναι όνειρο. Ή εφιάλτης. Όπως φαίνεται και στο νέο μας video.

To KTM X-BOW R μας περίμενε στον αριθμό 2 της KTM-Strasse, στο Thalheim bei Wels της Αυστρίας, βρίσκεται το ΚΤΜ Χ-Bow Racing Center. Εκεί που χτυπά η καρδιά του προγράμματος αυτοκινήτων της ΚΤΜ. Κάτι μεταξύ Batmobile και αγωνιστικού κατηγορίας φόρμουλα, ...
Οδηγούμε το νέο Kia EV6 GT - Ηλεκτροσόκ 585 ίππων! [video]

Οδηγούμε το νέο Kia EV6 GT - Ηλεκτροσόκ 585 ίππων! [video]

Περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο, η πρώτη εμπειρία οδήγησης του κορυφαίου Kia EV6 GT των 585 ίππων δείχνει τι είναι ικανή να κάνει η μάρκα.

Είναι το ισχυρότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ και όχι μόνο. Στην κορυφαία του έκδοση, το EV6 έχει καταιγιστικές επιδόσεις supercar με όλη την πρακτικότητα και την άνεση ενός crossover και τον εκλεπτυσμένο, ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός GT.Εμφάνιση GTΤο ιδιαίτερο σχήμα που ...
Έρχεται το τέλος των μύθων;

Έρχεται το τέλος των μύθων;

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης φοβάται πως δεν είναι μακριά η εποχή που οι ισχυροί V κινητήρες θα σωπάσουν και τα ηλεκτρικά μοτέρ θα είναι η μόνη επιλογή.

Η ανάγκη μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με τις μεταφορές στρέφει τη βιομηχανία προς την ηλεκτροκίνηση, όπου για την ώρα βρίσκει τις απαντήσεις που αναζητά. Τις βραχυπρόθεσμες τουλάχιστον. Οι δυσκολίες γνωστές, δεν χρειάζεται να αναφερθούμε ξανά ούτε ...
Δοκιμή – Opel Astra 1.2 130 PS:  Εθνικό θέμα [video]

Δοκιμή – Opel Astra 1.2 130 PS: Εθνικό θέμα [video]

Για την Opel η συνέχιση της σειράς Astra και η δημιουργία ενός μοντέλου που φέρει τις αξίες της μάρκας και ουσιαστικά τις ορίζει, ήταν ζήτημα τιμής. Πώς στέκεται όμως ένα hatchback στον κόσμο των SUV;

Το νέο Opel Astra είναι το πρώτο από την εποχή που η μάρκα εντάχθηκε στον όμιλο Stellantis. Και για αυτό, μέγιστης σημασίας. Είναι κάτι σαν ένα τεστ DNA, το οποίο η Opel έχει ανάγκη να βγει… θετικό. Να επιβεβαιώσει δηλαδή ...
Οδηγούμε το νέο Nissan Ariya

Οδηγούμε το νέο Nissan Ariya

Ξεχωριστό σχεδιαστικά, με χαρακτήρα πολυτελή και premium, το νέο ηλεκτρικό crossover είναι η ναυαρχίδα της Nissan, που δείχνει και προς τα πού θα κινηθεί η μάρκα τα επόμενα χρόνια.

Πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση από την εποχή του πρώτου Leaf, η Nissan άργησε να μπει στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με ένα αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας. Επανέρχεται τώρα δυναμικά, λανσάροντας ένα κομψό crossover με πολυτελή χαρακτήρα το οποίο πρεσβεύει όλα όσα ...
Οδηγούμε το νέο, υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

Οδηγούμε το νέο, υβριδικό Nissan Qashqai e-Power

Η Nissan έρχεται με μια νέα ιδέα που δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα κατηγορία συστημάτων κίνησης με χειροπιαστά πλεονεκτήματα.

Να που υπάρχει ακόμη χώρος για νέες έξυπνες ιδέες. Η Nissan παρουσιάζει την τεχνολογία E-POWER, για την ακρίβεια την φέρνει στην Ευρώπη με το δημοφιλέστερο μοντέλο της στην ήπειρό μας, το Qashqai. Μια λύση που δίνει ως 1.000 km αυτονομία ...
Οδηγούμε το νέο Honda Civic: Κοντράρει C-Class και A4;

Οδηγούμε το νέο Honda Civic: Κοντράρει C-Class και A4;

Το νέο Honda Civic κάνει ένα σχεδιαστικό και τεχνολογικό άλμα υψηλού ρίσκου, για να βρεθεί έξω από τα νερά του, σε μεγαλύτερη κατηγορία. Έχει ό,τι χρειάζεται για να σταθεί εκεί;

Έχοντας να καλύψει το κενό που αφήνει στην ευρωπαϊκή αγορά η απουσία του Accord, το Civic αναγκαστικά μεγάλωσε. Το μήκος φτάνει πλέον τα 4.551 mm (+31 mm), το μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 35 mm αλλά ο πίσω πρόβολος είναι 2 ...
Αποκλειστικό: Οδηγούμε το νέο Jeep Compass e-Hybrid

Αποκλειστικό: Οδηγούμε το νέο Jeep Compass e-Hybrid

Όσο Jeep περιμένεις και πιο εξηλεκτρισμένο από όσο φαντάζεσαι. Η εφαρμογή της τεχνολογίας e-Hybrid στο Compass είναι ένας έξυπνος τρόπος να επανέλθει στο προσκήνιο.

Το μεγάλο νέο που φέρνει το logo e-Hybrid είναι η νέα υβριδική κινητήρα μονάδα. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.5 Τ4 συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και κύκλωμα 48V. Η καινοτομία του συγκεκριμένου συστήματος είναι ότι αντιθέτως με τις περισσότερες εφαρμογές της αγοράς ...