Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.4 Turbo LT21.500 €20.540 €14011,05,51491.539
1.4 Turbo LT Plus21.800 €20.840 €14011,06,41491.539
1.4 Turbo LTZ22.000 €21.040 €14011,06,41491.539
1.4 Turbo LTZ A/T22.900 €21.940 €14011,27,01641.550
1.8 LS21.480 €19.980 €14111,67,31721.528
1.8 LT23.480 €21.980 €14111,67,31721.528
1.8 LTZ25.180 €23.480 €14111,67,31721.528
2.0 D LTZ28.900 €26.180 €16310,35,31391.655
2.0 D LTZ A/T 29.500 €26.780 €1639,96,41691.659
Τιμή από 21.480 €
Τιμή με προσφορά από 19.980 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.4 T
Euro NCAP

Ταυτότητα

Για την Chevrolet τα νεότερα και ήδη δραστήρια σε καριέρα Spark και Cruze, δεν αρκούν για να ολοκληρώσουν την σύγχρονη ευρωπαϊκή γκάμα. Για τον λόγο αυτό έχει ανακοινώσει την πλήρη ανανέωση σε Aveo, Captiva και σύντομα την έλευση της hatchback έκδοσης του Cruze, όμως στη σειρά του χορού των τεσσάρων νεοεμφανιζόμενων, πρωτοστατεί το ταλέντο του Orlando. Ένα MPV με Crossover στιλ που έχει ήδη θρονιαστεί στην γκάμα της εταιρείας, με στόχο να δημιουργήσει ένταση στην κλάση των πολυχρηστικών επταθέσιων.

 

 

Σχεδίαση-Χώροι

Το γεγονός ότι εύκολα χαρακτηρίζεται τζιποειδές από κόσμο που το αντικρίζει, επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς της Chevrolet για crossover επιρροές στο σχεδιαστικό του στιλ. Οι τονισμένοι θόλοι με τα περιμετρικά φρύδια, οι ποδιές στην βάση των προφυλακτήρων και το ογκώδες καπό τονίζουν την επιβλητική του παρουσία και το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται ενδιαφέρον για να προσελκύει τα βλέμματα των περαστικών. Η τετράγωνη αισθητική επί της ουσίας απευθύνεται σε ανθρώπους που αναζητούν κάτι ξεχωριστό μεν, αλλά απώτερος στόχος είναι να βολέψουν τις δραστήριες ανάγκες μιας πολυπληθούς οικογένειας. Στο εσωτερικό του Orlando επικρατεί σχεδιαστική έμπνευση προερχόμενη από Cruze, με τις χαρακτηριστικές γυαλισμένες επιφάνειες να τρέχουν κατά μήκος σε ταμπλό και κονσόλα και τον διακριτικό πράσινο φωτισμό στα όργανα. Χωρίς να διεκδικεί μια θέση στην κατηγορία αυτοκινήτων με μαλακά πλαστικά, το εσωτερικό του Orlando πείθει για τα φινιρισμένα και καλοσυναρμολογημένα τμήματα του ταμπλό και συνολικά για την συγκροτημένη εικόνα του. Η περιφερειακή ορατότητα και οι άφθονοι χώροι για μικροαντικείμενα συνθέτουν μια άκρως δελεαστική καμπίνα για να γεμίζεις την καθημερινότητά σου. Βασισμένο σε δάπεδο Cruze, το Orlando είναι η αποθέωση της μεταφορικής μικρομεσαίας επταθέσιας άποψης, με την 3η σειρά να απευθύνεται σε κανονικούς ανθρώπους και όχι αποκλειστικά σε μικρά παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι η χωροταξική μελέτη απέδωσε και στα 4.652 mm μήκους και 2.760 mm μεταξονίου, αντιστοιχεί περιβάλλον που σέβεται το ενήλικο επιβατικό κοινό. Στην 7θέσια διάταξη το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 89 λίτρα, στην 5θέσια αυξάνεται στα 458 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθεί και η μεσαία σειρά δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης 856 λίτρων.

 

Τεχνολογία

Το Orlando βασίζεται στην πλατφόρμα Delta II της GM, κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής σε ποσοστό πάνω από 70%, την οποία αρχικά γνωρίσαμε στο Cruze και λίγο αργότερα στο νέο Opel Astra. Φυσικά με τις ανάλογες τροποποιήσεις που υποδηλώνουν οι διαστάσεις αλλά και ο νέος χαρακτήρας του οικογενειακού Chevrolet. Ο ιδανικός για την ελληνική αγορά κινητήρας του Orlando, είναι ο 1.4 Turbo των 140 ίππων και 200 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας ικανοποιητική ισχύ για το μέγεθος του MPV της Chevrolet. Ο Ecotec 1.8 λίτρων, γνωστός από την θητεία του σε Opel και φυσικά και στο Cruze. Αποδίδει 141 ίππους και 176 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση, χωρίς πάντως να υπονομεύει τις επιδόσεις, ενώ καταναλώνει 7,3 lt/100km μικτής χρήσης κάτι λογικό για τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου. Σημαντικό επίσης είναι το γεγονός ότι το Orlando έρχεται με καλό εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας ESP, 6 αερόσακους, air condition, ράδιο-cd με Mp3 κ.λπ.

 

Στο δρόμο

Ο κινητήρας αρέσκεται να παράγει με φιλότιμο το έργο του από τις μεσαίες και πάνω. Αν συμπεριλάβουμε και το βάρος των παραπάνω από 1.500 κιλών που αντιστοιχούν για το επταθέσιο της Chevrolet, το πληθωρικό MPV καλύπτει την δυναμική συμπεριφορά της κλάσης, με τον οδηγό να κάθεται ψηλά απολαμβάνοντας την καλή ορατότητα, και την σωστή θέση οδήγησης. Με βάση το μέγεθος και την μαλακότερη του Cruze ανάρτηση θα περίμενε κανείς το Orlando μαλθακό ως προς τις αντιδράσεις και λιγότερο ευχάριστο, όμως κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται. Το καλό επίπεδο άνεσης, συνδυάζεται με κατευθυντικότητα και σωστό πάτημα με προοδευτικές αντιδράσεις. Φυσικά υπάρχει και το ESP όταν υπερβάλει ο οδηγός, όμως ακόμα και τότε (λίγο πριν την συμμετοχή του) το Orlando δεν θα τρομάξει τον οδηγό. Στον τομέα της οδηγικής αίσθησης, ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πολύ καλή ορατότητα, όμως το τιμόνι είναι περισσότερο ελαφρύ από ό,τι θα θέλαμε, αν και ικανοποιεί σε αμεσότητα.

 

 

Συμπέρασμα

Τo Orlando είναι ένα επίκαιρο πολυμορφικό που ανήκει στον σύγχρονο κόσμο των MPV. Με σχεδίαση που παραπέμπει σε crossover, και χώρους πραγματικού επταθέσιου το ευρύχωρο, πρακτικό και ξύπνιο Orlando έχει, κάθε λόγο να κερδίσει τις εντυπώσεις και την ουσία. Ταυτόχρονα με τις μεταφορικές του χάρες καταφέρνει να παρουσιάζει ένα αξιόλογο πρόσωπο συμπεριφοράς που το γεμίζουν αυτοπεποίθηση απέναντι στον ισχυρό ανταγωνισμό.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εθνική Τράπεζα

• Έκπτωση:1950€ έως 2050

• Προκαταβολή: 0% Δόσεις: 12 έως 96, Επιτόκιο: 6,2%

Δοκιμές