ΔΟΚΙΜΗ Chevrolet Orlando 1.4 T

Το επταθέσιο MPV της Chevrolet στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1,4 λίτρων αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή με crossover χαρακτηριστικά

  • -
  • -
Ισχύς140 PS
Ροπή200 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,0 sec
Μέση κατανάλωση6,4 lt/100km
Εκπομπές CO2149 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά
Το Orlando πατάει ακριβώς στη λογική του αυτοκινήτου που θα κλιθεί να προσφέρει ολοκληρωμένες δυνατότητες από το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας. Η προσθήκη του 1.4T κάνει την επιλογή ευκολότερη.

Το βασικό πρόβλημα που είχε να λύσει τη Chevrolet αναφορικά με το Orlando ήταν το γεγονός ότι ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στα 1,8 λίτρα με αποτέλεσμα να κουβαλά όλα τα φορολογικά μειονεκτήματα του κυβισμού. Παρόλο που η εισαγωγική εταιρεία πρόσφερε επικουρικά την επιλογή της υγραεριοκίνησης προκειμένου να μειωθεί το κόστος καυσίμου, ένας μικρότερος κινητήρας ήταν επιβεβλημένος για να μπορεί να ανταποκριθεί το μοντέλο στην ελληνική πραγματικότητα. Τη λύση δίνει ο 1.4 Turbo που, εκτός από χαμηλότερο κυβισμό προσφέρει καλύτερες επιδόσεις.

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Ποιότητα
  • Άνεση
  • Χώροι
  • Διαμόρφωση εσωτερικού
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή
ξινά
  • Κλίσεις ανάρτησης
  • Τσιμπημένη κατανάλωση
  • Αίσθηση τιμονιού

Το Orlando προσφέρει αχανείς και διαμορφώσιμους χώρους και μια crossover λογική που θα εκτοξεύσει την εκδρομική διάθεση όσων έχουν υψηλές ανάγκες μεταφοράς. Με χορταστικές εξωτερικές διαστάσεις αλλά κυρίως υψηλές δυνατότητες αξιοποίησης των 4,65 μέτρων μήκους, το Orlando συνδυάζει χαρακτηριστικά MPV και Crossover κυρίως λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος κατά 170mm. Βασίζεται στο πάτωμα του Cruze και με το μεταξόνιο στα 2.760 mm, το 7-θέσιο πολυμορφικό Chevrolet σέβεται απολύτως το κοινό στο οποίο απευθύνεται και μπορεί να φιλοξενήσει.

Σε πενταθέσια διάταξη προσφέρονται 454 λίτρα για αποσκευές, με την τρίτη σειρά να κρύβεται επιμελώς στο πάτωμα. Εφόσον διπλωθεί και η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαμορφώνεται ένας ενιαίος χώρος φόρτωσης 1.487 λίτρων που παραπέμπει σε minivan και είναι ικανός μέχρι και για μετακόμιση. Στην επταθέσια μορφή του, η γαλαρία είναι αρκούντως ευρύχωρη ακόμη και για ενήλικες.

Turbo δια χειρός GM

Η προσθήκη του γνώριμου 1.4 Τ κινητήρα της GM ήρθε να λύσει το ζήτημα οικονομίας του ημετέρου των 1,8 λίτρων, ενώ παράλληλα ευοδώθηκαν και οι απαιτήσεις για επιδόσεις και καλύτερες ρεπρίζ. Το μοτέρ έχει κυβισμό 1.364 κ.εκ., διαθέτει turbo καυσαερίων και αποδίδει 140 ίππους στις 6.000rpm. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη στις 1.850 rpm, χαρίζοντας άφθονο τράβηγμα από χαμηλά, εκεί όπου εντοπίζεται η πραγματική ανάγκη για το θηριώδες αμάξωμα. Το εξάρι κιβώτιο βοηθά στην αξιοποίηση της ροπής ειδικά όταν το αυτοκίνητο κινείται με πλήρες φορτίο. Σε θεωρητικό επίπεδο οι τιμές της κατανάλωσης σε μικτές συνθήκες αναφέρονται στα 6,4 lt/100km, ωστόσο στην πράξη ο εγκρατής θα δει πάνω από 7,5 λίτρα, ενώ ο ενθουσιώδης θα υπερβεί το δεκάρικο αν αποφασίσει να κινείται πάνω από τα όρια ταχύτητας ή αρέσκεται στις γενναίες επιταχύνσεις.  

Η καμπίνα έλκει την καταγωγή της από το Cruze και πείθει για τα φινιρισμένα και καλοσυναρμολογημένα τμήματα του ταμπλό και συνολικά για την συγκροτημένη και ποιοτική του εικόνα. Οι άφθονοι χώροι για μικροαντικείμενα δικαιολογούν τον οικογενειακό του χαρακτήρα, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού ακόμα και από την βασική έκδοση είναι πληρέστατο.

Στο δρόμο οι μαλακές ρυθμίσεις την ανάρτησης καθορίζουν την πολιτική στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς με το τιμόνι να είναι παραπάνω ελαφρύ απ’ όσο πρέπει για να μεταφέρει με σαφήνεια την πληροφορία για το που κοιτούν οι τροχοί. Η έμφαση δίνεται στην ασφαλή και άνετη μετακίνηση, με το τελικό αποτέλεσμα να κολακεύει το οικογενειακό 7-θέσιο μοντέλο.

Συνολικά το Orlando πληροί ό,τι υπόσχεται και πλέον απαλλάχτηκε από το βραχνά των 1,8 λίτρων με ένα σύγχρονο μοτέρ που ζωντανεύει την καθημερινότητα ενός οικογενειάρχη ακόμη κι όταν η τρίτη σειρά καθισμάτων είναι διπλωμένη στο πάτωμα.

συμπέρασμα
Οι πολυμορφικές δυνατότητες είναι εξασφαλισμένες και δίνουν την ευχέρεια να διαμορφώνουν την καμπίνα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η προσιτή τιμή αγοράς σε συνδυασμό με τις καλές επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας turbo, αίρουν τις επιφυλάξεις κάνοντας το Orlando το πιο προσιτό 7θέσιο της κατηγορίας.
POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
66
GOCAR Magazine #66

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...