TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Rolls-Royce Silver Ghost: Κύκλος 100 ετών

Συνήθως ασχολούμαστε με τις μηχανές και οι άνθρωποι περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Όχι αυτή τη φορά! Ρίχνουμε λοιπόν μια ματιά στο ποιος μπορούσε να αποκτήσει μια Rolls-Royce Silver Ghost εκατό χρόνια πριν και παρακολουθούμε τις μεταλλάξεις του μέχρι σήμερα! Ένα αυτοκίνητο, μια ιστορία!

Η ιστορία αρχίζει το 1908, όταν ο Charles Howard Angas σε ηλικία 48 ετών, από το Angaston της Αυστραλίας παρήγγειλε μια Rolls-Royce 40-50 ίππων από το εργοστάσιο στο Nightingale του Derby, το οποίο μόλις είχε ανοίξει τις πύλες του, από ...

ΔΟΚΙΜΗ: Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 4x4

Επιτέλους η Suzuki γίνεται «chic» και δοκιμάζει με επιτυχία τη «fun» πλευρά της αυτοκίνησης. Το νέο Ignis δεν είναι μόνο ένα αξιόλογο και έξυπνο μεταφορικό μέσο, διαθέτει και παρουσία άξια να προξενήσει συναισθήματα αγάπης!

  Η ίδια η Suzuki το περιγράφει σαν Ultra Compact SUV, αλλά αυτό είναι μόνο μια περιγραφή, γιατί το νέο Ignis είναι κάτι πολύ περισσότερα. Ναι, είναι μικρό στα 3,700 μ. (πιο μικρό από το προηγούμενο που έφτανε τα 3,770 μ. ...

Jean Daninos 1906 - 2001: Ανήσυχο πνεύμα

Ελληνικής καταγωγής, ίδρυσε τη Facel Vega και ήθελε να αναβιώσει τις καλές μέρες της Γαλλικής σχεδίασης. Ήταν ένα ανήσυχο πνεύμα μέχρι το τέλος

Γεννήθηκε το 1906 στο Παρίσι από μεγάλη, ελληνικής καταγωγής οικογένεια. Οι σπουδές του ήταν οι καλύτερες και αρχικά εργάστηκε για τον Citroen εμπλεκόμενος στη σχεδίαση του Traction Avant. Όμως όταν η Michelin ανέλαβε τη διοίκηση δεν μπόρεσε να συνεργαστεί και ...

De Tomaso 1959 - 2004: Ερείπια ονείρων!

Δεν υπάρχει τίποτα πιο θλιβερό από τα ερείπια ονείρων! Ο Alejandro De Tomaso ξεκίνησε να κατακτήσει τον κόσμο, το όνειρό του ήταν να νικήσει τους Ιταλούς στο ίδιο τους το παιχνίδι! Τελικά απέμειναν τα ερείπια μιας αποθήκης για να το στεγάσουν!

Ότι έχει απομείνει σήμερα από την De Tomaso Automobili Sp.A. στη Modena είναι ένα εγκαταλελειμμένο υπόστεγο για να θυμίζει τις παλαιές δόξες! Γεννημένος στην Αργεντινή και οδηγός αγώνων ίδρυσε στην Ιταλία το 1959 την ομώνυμη κατασκευαστική εταιρεία, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας ...
POLL

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα αναδειχθεί Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο του 2018;

  • Alfa Romeo Stelvio
  • Audi A8
  • BMW 5 Series
  • Citroen C3 Aircross
  • Kia Stinger
  • Seat Ibiza
  • Volvo XC40
magazine48

GOCAR Magazine #48

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

Paul Rosche (1934-2016)

Μεγάλος μηχανικός και η «κινητήρια» δύναμη πίσω από μερικούς από τους πιο σημαντικούς κινητήρες της BMW

Ο περίφημος μηχανικός guru Paul Rosche ξεκίνησε τη καριέρα στη βαβαρέζικη εταιρεία το 1957 και απέκτησε το παρατσούκλι «Nocken-Paul», λόγω της ιδιαίτερης σχέσης που είχε με τη σχεδίαση των εκκεντροφόρων, αποκαλύπτοντας τα μυστικά των... μοιρών, που μέχρι τότε ήταν μια ...

Η Ελλάδα των 80s αναβιώνει στην Τεχνόπολη

Ραντεβού με την ιστορία μας δίνει η Έκθεση που οργανώθηκε στην Τεχνόπολη, ξεκίνησε από τις 25 Ιανουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Μαρτίου 2017

Θα δείτε 18 περίπτερα, 4.000 εκθέματα, 1.000 σπάνιες φωτογραφίες, 400 ώρες προβολών και πάνω από 30 παράλληλες εκδηλώσεις που θα ξυπνήσουν αμέτρητες αναμνήσεις! Σας συνιστούμε να πάτε! Κάποιοι ήμασταν αρκετά μεγάλοι για να τα ζήσουμε, κάποιοι άλλοι πάλι πολύ μικροί για ...

20η Συνάντηση Αθηνών: Μια καλή ευκαιρία

Όλα τελικά βοήθησαν, ο ήλιος έλαμπε και όλοι έδωσαν το πρώτο ετήσιο ραντεβού με την ιστορία

Ήταν μια καλή ευκαιρία εμπρός από το Καλλιμάρμαρο! Τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες έφτασαν καθαρά και περιποιημένα και οι θεατές όλων των ηλικιών έδωσαν και αυτοί το παρών. Όλοι έφυγαν ευχαριστημένοι από την 20η Συνάντηση που οργάνωσε η ΦΙΛΠΑ. Όμως φτάνει ...

Audi prototype RS 002: Απλά δεν υπήρξε!

Μπορεί να φαντάζει σαν κακόγουστο αστείο, αλλά κανείς δεν αποδέχονταν την ύπαρξή του. Άλλωστε ήταν λίγοι που ήξεραν την ύπαρξή του

Το Audi 002 Group S prototype ήταν ένα από τα χειρότερα κρυμμένα μυστικά. Όλοι μιλούσαν για αυτό, όμως ελάχιστοι ήταν αυτοί που το είχαν δει και ακόμα πιο λίγοι ήταν αυτοί που αποδέχονταν την ύπαρξή του. Η ιστορία μάς πάει πίσω ...
NEWSLETTER

Σου αρέσουν τα άρθρα του gocar.gr; Συμπλήρωσε το email σου εδώ για να λαμβάνεις το εβδομαδιαίο μας newsletter με όλα τα τελευταία νέα, αναλυτικές δοκιμές, απολαυστικά video και ενδιαφέροντα στατιστικά.

Fashion victims στην… αρχαία ιστορία

Γρήγορα πίσω στη δεκαετία του ‘80. Πίσω σε άγριες μέρες που οι υπερσυμπιεστές ήταν «in», αλλά η λειτουργία τους ήταν «out». Τίποτα δεν λειτουργούσε όπως έπρεπε, αλλά η απόδοση ήταν τόσο εντυπωσιακή που όλοι έκαναν… υπομονή!

Όλα άρχισαν το 1905 όταν ο Ελβετός μηχανικός Alfred Buchi παρουσίασε τον πρώτο υπερσυμπιεστή όπως τον ξέρουμε σήμερα. Αρχικά κανείς δεν χρησιμοποίησε την ιδέα αυτή σε μικρούς κινητήρες και έτσι βρήκε εφαρμογή μόνο σε κινητήρες πετρελαίου πλοίων. Έτσι όλα άρχισαν ...

Lift off! Με Porsche 911...

Πάντα κάτι χάνουμε, πάντα κάτι κερδίζουμε και όποιος αναπολεί τις «παλιές καλές μέρες», απλά δεν μπορεί να καταλάβει ότι πρέπει να χαιρόμαστε αυτά που ζήσαμε! Οι επόμενες γενιές απλά θα ζήσουν… άλλα, που για αυτούς θα είναι ότι καλύτερο!

Θα μπορούσε να ήταν κάπως έτσι: 5,4,3,2 ignition και μετά από λίγο… we have lift off! Μεγάλες στιγμές καθώς μέσα σε ένα σύννεφο καπνού και μέσα σε βρυχηθμό το… θηρίο αρχίζει να κινείται προς το διάστημα. Στιγμές πραγματικού μεγαλείου για ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Toyota C-HR

Βρεθήκαμε στην Μαδρίτη για να έρθουμε σε πρώτη επαφή με το νέο Toyota C-HR και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του

Η πολυτέλεια της πρόκλησης. Στην κατηγορία των compact SUV η Toyota κάνει ένα στρατηγικό ελιγμό και επενδύει στο design, παίζοντας μόνη της σε ένα διαφορετικό γήπεδο και ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο. Όπως και να το κάνουμε είναι πολυτέλεια το να μπορείς ...

Ο Άνθρωπος της Βροχής και η ανοιχτή Buick

Ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Hollywood. Η Buick Series 70 Roadmaster Convertible 1949 είναι ένα από αυτά τα ελάχιστα και μάλιστα διαθέτει όχι μόνο ψυχολογικό βάθος, αλλά και leading role στο σενάριο της ταινίας

«Είναι μια 1949 Buick Roadmaster». Σχεδόν μονολογεί ο Raymond στον αδελφό του Charlie Babbit. «Εν σειρά οκτακύλινδρο. Fireball 8. Μόνο 8.985 αντίτυπα. Ο πατέρας με αφήνει να το οδηγό αργά στην είσοδο του σπιτιού. Αλλά ποτέ τη Δευτέρα, σίγουρα όχι ...

Bugatti 100P airplane: Θλιβερό τέλος

Τελικά δεν του έμελλε να κατακτήσει τους αιθέρες. Το 100Ρ έπεσε κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης (!) παρασέρνοντας στο θάνατο το όνειρο του Scotty Wilson. Το Le Reve Bleu, δηλαδή το μπλε όνειρο… έμεινε όνειρο

Ήταν ένα όνειρο που διήρκεσε επτά χρόνια. Το όνειρο του Scotty Wilson να κατασκευάσει το μυθικό αεροπλάνο που είχε σχεδιάσει ο Ettore Bugatti και το οποίο ποτέ δεν είχε καταφέρει τότε να ολοκληρώσει την κατασκευή του και φυσικά να πετάξει. ...

Alfa Romeo Sprint 1.3: Κομψή καθημερινότητα

Δεν θα περάσει ποτέ απαρατήρητη. Διαθέτει χαρισματικές γραμμές που δεν θα ξεπεραστούν ποτέ, κινητήρα διαμάντι και προσωπικότητα που δεν τη χορταίνεις

Για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1976 στη Baia Domizia στη Gaserta και έκανε τη παρθενική του εμφάνιση στην Έκθεση του Τορίνο τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς, πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν έχει γεράσει καθόλου. Είναι βλέπετε το σχήμα του ...

Stanley Rose: Σαν αφορμή

Οι μουσικοί, τα άλογα ακόμα και τα γυναικεία πόδια δεν ήταν τίποτα περισσότερο από αφορμές! Γιατί πάντα το αυτοκίνητο ήταν η κύρια πηγή έμπνευσης

Ο θάνατος το BB King τον Μάιο του 2015 αποτέλεσε την αφετηρία για ένα νέο δρόμο στη ζωγραφική του Stanley Rose. Χρησιμοποίησε κλασικά χρώματα λαδιού και ένα μεγάλο σε διάσταση καμβά για τον BB King, που μαζί με τη Loucille ...

Alfa Romeo Tipo 33/2 Daytona: Πρώτος αγώνας, πρώτη νίκη

Η Alfa Romeo επιστρέφει και κερδίζει στον πρώτο της μόλις αγώνας. Ένα όχι μικρό κατόρθωμα! Η Tipo 33 ήταν η βάση για τη δεύτερη αγωνιστική άνοιξη που έμελλε να ακολουθήσει. Όλα από κάπου πρέπει να αρχίζουν!

Σήμερα απλά και μόνο η αναφορά του ονόματος της Alfa Romeo μπορεί να φέρει ρίγη συγκίνησης, αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Γιατί μπορεί οι Ρ2, Tipo B, 8C 2300 και Alfetta Grand Prix να είχαν γεμίσει τα ράφια της Μιλανέζικης ...

ΔΟΚΙΜΗ: Piaggio Liberty 150 I-GET ABS

Κοπελίτσες, κυρίες και κύριοι και γενικά όλοι όσοι πιστεύετε στην άνεση που συνδυάζεται με απαράμιλλο στυλ και ιταλική φινέτσα, δεν χρειάζεται να ψάξετε άλλο. Η Piaggio έχει την απάντηση

Κακά τα ψέματα. Η σκουτερο-κίνηση μέσα στη πόλη σήμερα έχει ξεπεράσει τα όρια του απλά πρακτικού. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, πλέον τα πάλαι ποτέ αθώα, με έμφαση στη πρακτικότητα σκουτεράκια είναι πλέον αντικείμενα… πόθου. Ναι, ναι μην το ...

Με αφορμή το Peugeot 308: En toute simplicite

Ελληνιστί: Σε πλήρη απλότητα.

Τον τίτλο τον εμπνεύστηκα από τους Rolling Stones! Ναι, το γνωστό rock συγκρότημα των γηραιών πλέον κυρίων. Γιατί δεν πάει πολύς καιρός, που τυχαία έπεσα πάνω στη μετάδοση μιας από τις τελευταίες συναυλίες τους. Και πρέπει να σας πω ότι ...

Mathis 666. Διαβολικό

Παντελώς άγνωστος αλλά διαβολικά ευφυής, ο Emile Mathis σχεδίασε ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα όλων των εποχών που όμως είχε ένα βασικό μειονέκτημα: ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του

Σήμερα βρίσκεται καλυμμένο κάτω από ένα μουσαμά στο Στρασβούργο. Είναι ένα περίεργα μεγάλο όχημα που σίγουρα σχεδιαστικά μας πάει πίσω στις πρώτες μεταπολεμικές μέρες, αλλά πάλι διαθέτει μια νεωτερικότητα που ξαφνιάζει. Ειδικά το μεγάλο εμπρός τζάμι (το οποίο όμως δυστυχώς ...

Isdera Imperator: Isdera…what?

Γράφουμε συχνά για περίεργα αυτοκίνητα, αλλά αυτό παραπάει, τί είναι το Isdera; Αρκεί να σας πούμε ότι ποτέ δεν ξεκίνησε σαν αυτοκίνητο παραγωγής, αλλά ήταν πρωτότυπο που κατέληξε στους δρόμους. Σας απαντά αυτό; Αμφιβάλουμε!

Για να σας βγάλουμε λοιπόν από την αγωνία να σας ενημερώσουμε ότι η Isdera είναι πνευματικό παιδί του Eberhard Schulz που κατασκεύασε το πρώτο του αυτοκίνητο στα τέλη της δεκαετίας του ’60 και που ήταν κάτι που έμοιαζε με GT40, ...