ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Skoda Octavia Scout

Από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς χωρίς ελαττώματα και με ισχυρή προσωπικότητα. Με ένα μικρότερο κινητήρα, λόγω φορολογίας, θα ήταν χωρίς αντίπαλο.

  • -
  • -
με μια ματιά

Η ψηλή εκδοχή του Skoda Octavia Combi με σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά το ίδιο ελκυστικό σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.


Το μόνο που έχουμε να αναφέρουμε είναι την πικρία μας και αυτό γιατί η ελληνική νομοθεσία τιμωρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Γιατί το Octavia Scout είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την ελληνική πραγματικότητα. Προσφέρει όλα όσα απαιτεί το δύσκολο οδικά περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται ο μέσος πολίτης αυτής της χώρας, διαθέτει αξιόλογους χώρους, πρακτικά πάει παντού, είναι όμορφο, είναι και ποιοτικό. Τι περισσότερο να ζητήσει κανείς… ίσως ένα κινητήρα 1,5 λίτρων;

Αλλαγές

Το πλαίσιο πρακτικά έχει παραμείνει το ίδιο, μόνο που τώρα έγιναν αισθητικές παρεμβάσεις εμπρός και πίσω. Οι γραμμές ειδικά εμπρός έχουν γίνει πιο επίπεδες… φαρδαίνοντας την οπτική αίσθηση που προσφέρει μαζί με νέα φωτιστικά Led εμπρός που δένουν με τη νέα μάσκα.

Εσωτερικά πάλι παραμένει καλοφτιαγμένο και ποιοτικό μέσα στην απλότητά του. Μάλιστα υπάρχουν και δέκα χρωματισμοί εσωτερικού φωτισμού από τους οποίους μπορείτε να διαλέξετε! Η απαραίτητη πλέον σε κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο οθόνη είναι 9,2 ιντσών και το ηχητικό σύστημα των δέκα ηχείων ανήκει στην Canton. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνονται τα Care Connect με Google Earth Real Time Traffic, Emergency Call και ακόμα άλλα τόσα.



Στα συστήματα ασφαλείας θα βρείτε μεταξύ άλλων τα: Blind Spot Assist, Rear Traffic Alert, Lane Assist, Driver Alert, Trailer Assist, Park Assist, Auto Light Assist και Traffic Light Recognition έτσι για να αναφέρουμε μερικά! Τέλος το κερασάκι στη τούρτα είναι το θερμαινόμενο τιμόνι!

Οι χώροι παραμένουν και αυτοί το δυνατό του σημείο. Καθισμένο πάνω σε μεταξόνιο 2,686 μ. προσφέρει 73 εκ. για τα πόδια των πίσω και ο χώρος αποσκευών είναι 610 λίτρα, ενώ εάν αναδιπλώσετε την πλάτη των πίσω καθισμάτων πολλαπλασιάζεται στα 1.740 λίτρα και χωρά αντικείμενα με μήκος που φτάνει τα 2,92 μ.! Μάλιστα η πέμπτη πόρτα ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά.

Κινητήρες

Ο μικρότερος κινητήρας είναι αυτός των 1,8 λίτρων βενζίνης τεχνολογίας TSI που φτάνει τους 180 ίππους, ενώ αυτός του πετρελαίου είναι ο γνωστός δίλιτρος TDI που προσφέρεται σε δυο εκδόσεις μια 150 ίππων και μια 184 ίππων. Ακολουθεί κιβώτιο χειροκίνητο έξι σχέσεων και επτατάχυτο DSG, ενώ καινούργιος είναι ο συνδυασμός του κινητήρα πετρελαίου των 150 ίππων με κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων. που όμως τώρα δένει με τετρακίνηση. Να θυμίσουμε εδώ ότι η κίνηση από τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα εμπρός μεταφέρεται πίσω μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη ηλεκτρονικά ελεγχόμενου. Τώρα μάλιστα η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων πίσω έχει αυξήσει το μετατρόχιο κατά 30 χιλ. (1.583 χιλ.), ενώ όλο το αυτοκίνητο είναι υπερυψωμένο κατά 30 ακόμα χιλ. έχοντας καθαρή απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 171 χιλ.



Συμπεριφορά

Διαθέτει το σωστό ύψος για την ελληνική πραγματικότητα. Περνά τα… πεζοδρόμια, ανεβαίνει τους καταπέλτες των πλοίων, «πολεμά» τις παραλίες και μπορεί να μην είναι ένα καθαρόαιμο hardcore off-road τετρακίνητο, αλλά θα κινηθεί με άνεση και στους πιο κακοτράχαλους δρόμους και φυσικά οι λάσπες και τα χιόνια τα έχει για πρωινό. Μάλιστα επειδή το αυτοκίνητο βασίζεται πάνω στην Combi έκδοση του Octavia και δεν είναι κάποιο υπερηψωμένο SUV η οδική του συμπεριφορά θα λέγαμε ότι είναι υποδειγματική. Δεν γέρνει, δεν «πέφτει» στον εξωτερικό τροχό και δεν διαθέτει την έντονη μεταφορά κέντρου βάρους από την οποία πάσχουν τα SUV. Όμως πάλι λόγω των λίγο παραπάνω εκατοστών διαδρομής που προσφέρουν οι αναρτήσεις τα χαντάκια τα οποία επιδεινώνουν την οσφυαλγία, τώρα ξεπερνιούνται χωρίς φωνές πόνου. Είπαμε το Scout είναι ένας αχτύπητος συνδυασμός.

συμπέρασμα

Δεν αλλάζουμε άποψη, αυτό που είπαμε από την αρχή, ένα αυτοκίνητο «overall» που θα καλύψει όλες σας τις ανάγκες και με το παραπάνω!

VIDEOS

Skoda Octavia Scout fl 2017

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...