TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

BMC ADO17: Και όμως, θα μπορούσε

Στο άλλο άκρο του Mini, o Sir Alec Issigonis σχεδίασε ένα αυτοκίνητο με όλα όσα χρειάζεται μια οικογένεια και ακόμα περισσότερα

Μόνο που κατασκευάστηκε από λάθος εργοστάσια σε λάθος εποχή. Και όμως θα μπορούσε να πετύχει διότι διέθετε όλα τα χαρίσματα που απαιτεί ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Θα αναφερθούμε στο αυτοκίνητο αυτό ως ADO17, που ήταν ο εργοστασιακός του κωδικός από την ...

GAZ Volga: Αγέλαστο αστείο

Όμως δεν πρόκειται περί αστείου, αλλά περί ενός δράματος, ενός δράματος με ρόδες

Και αυτό γιατί η αυτοκίνηση επί Σοβιέτ ήταν ένα ανέκδοτο με το οποίο κανείς δεν γέλασε ποτέ. Άλλωστε ήταν ένα αναγκαίο κακό ενάντια στον ίδια την ιδεολογία του μαρξισμού! Πρακτικά η αυτοκινητοβιομηχανία επί υπαρκτού σοσιαλισμού ήταν ανύπαρκτη. Τουλάχιστον όπως την εκλογικεύουμε ...

Chevrolet Corvair: Big idea, bigger mistake

Εάν δεν ρισκάρεις, εάν δεν πειραματιστείς τότε δεν θα κάνεις λάθη. Όμως αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη όλων των εποχών

Ο στόχος ήταν τεράστιος, να νικήσουν τη Porsche στο ίδιο της το παιχνίδι, κατασκευάζοντας ένα «κουρσάκι» με κινητήρα πίσω και μάλιστα επίπεδο εξακύλινδρο! Απέτυχαν οικτρά, όμως η ιδέα ήταν τόσο συναρπαστική που δεν άντεξαν τον πειρασμό! Το 1952 ο Ed Cole ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Volvo XC40

Οι πωλήσεις δείχνουν ότι η τα SUV θα κατακλύσουν την αγορά σε όλες τις κατηγορίες. Έτσι όλοι κατασκευαστές παίρνουν θέση στη σκακιέρα προσφέροντας μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες. Όμως η Volvo διαφέρει και το αποδεικνύει για ακόμα μια φορά.

Οι σχεδιαστές και οι τεχνικοί της Volvo πρέπει να είναι οι ευτυχέστεροι άνθρωποι στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και αυτό για δύο βασικούς λόγους: Πρώτα από όλα γιατί αρχίζουν τη σχεδίασή τους από ένα λευκό χαρτί (ή οθόνη αν προτιμάτε) και κανείς δεν ...
POLL

Κάθε πότε κάνετε σέρβις στο αυτοκίνητό σας;

  • Όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής
  • Μία φορά το χρόνο τουλάχιστον
  • Πριν κάνω μεγάλο ταξίδι
  • Πριν το πουλήσω
  • Σέρβις;
magazine55

GOCAR Magazine #55

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

Δύο Έλληνες στο βάθρο του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο!

Περιμέναμε χρόνια τώρα μια διάκριση και να που ήρθε από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα. Και τι διάκριση ήταν αυτή!

Είναι πράγματα που δεν τα περιμένεις, επιτυχίες που δεν έρχονται, ελπίδες που αποδεικνύονται μάταιες. Και όμως να που ποτέ κανείς δεν πρέπει να χάνει την ελπίδα του και να μένει πάντα προσηλωμένος στο στόχο του. Ένα τέτοιο γεγονός, ιστορικών θα λέγαμε ...

Danica Patrick

Σε ένα σπορ αντρικό όπου χρειάζονται πολλά cohunes, η κοπελίτσα του 1,57 μέτρων και 45 κιλών κατάφερε να κερδίσει όλους τους «macho caw-boy», στις οβάλ πίστες του Νέου Κόσμου. Δεν της το συγχώρεσαν ποτέ! Γι’ αυτό και την… έγδυσαν, σαν να ήταν μια ακόμα μια «γκομενίτσα με προσόντα»! Ντροπή σας αντράκια!

Είμαστε φαλλοκρατικά γουρούνια ειδικά όταν διακυβεύεται ο κόσμος μας. Μπορεί μια γυναίκα μαγείρισσα να μην θεωρείται εχθρός, αλλά όταν κρατά τιμόνι και σηκώνει το κύπελο, αυτό δεν το χωράει άντρα νους! Απλά δεν παίζουμε με τέτοια πράγματα, η θέση της ...

Unimoto racing: Τρέλα στους μείον 35

Τα παιδιά παίζουν στον πάγο και βάζουν την φαντασία τους, αν όχι τη διαστροφή τους σε λειτουργία. Και μάλιστα στη μία ρόδα!

Το ατέλειωτο λευκό κάτι κάνει στους ανθρώπους. Κάτι του της… βαράει (αν μας επιτρέπεται την έκφραση) και χάνουν κάθε μέτρο. Δώσε τους λοιπόν το δύσκολο και το περίεργο, το έξω από τα συνηθισμένα και θα έρθουν τρέχοντας. Προσθέστε και λίγη ...

ΔΟΚΙΜΗ: Volvo XC60 D5

Οι Σουηδοί δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν με κάθε νέα παρουσίαση. Και αυτό γιατί κάθε νέα εμφάνιση δεν είναι απλά ένα πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο, αλλά μια νέα καλύτερη εκδοχή

  Όλοι ξέρουν και μπορούν να κατασκευάσουν τετράτροχα, δεν είναι δα και κάποιο μεγάλο μυστικό στις μέρες μας. Χρήματα να έχεις, μερικούς καλούς σχεδιαστές, ένα ικανοποιητικό εργατικό δυναμικό, σφιχτό ποιοτικό έλεγχο και τέλος διοικητικό συμβούλιο που να μην κάνει κάποιο τεράστιο ...
NEWSLETTER

Σου αρέσουν τα άρθρα του gocar.gr; Συμπλήρωσε το email σου εδώ για να λαμβάνεις το εβδομαδιαίο μας newsletter με όλα τα τελευταία νέα, αναλυτικές δοκιμές, απολαυστικά video και ενδιαφέροντα στατιστικά.

ΔΟΚΙΜΗ: Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 PS Beats

Η Volkswagen κάνει ένα ακόμη μεγάλο βήμα με το νέο Polo, αυξάνοντας τις διαστάσεις του, στοχεύοντας πλέον στην «πλήρη οικογένεια»

  Παρουσιάστηκε το 1975 και από τότε έχει πουλήσει τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό των 16.500.000 αυτοκινήτων! Όμως πλέον, το «τότε» Polo δεν έχει την παραμικρή σχέση με το αυτοκίνητο που γνωρίζουμε σήμερα. Έχοντας πάρει συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο ακόμη 8,1 ...

Πρώτη επαφή με το SEAT Arona

Το ισπανικό εργοστάσιο διαθέτει πλέον μια πλήρη ποικιλία μοντέλων, με ανταγωνιστικούς κινητήρες και πολύ καλές τιμές

Με τη νέα αυτή προσθήκη του Arona, η SEAT αποκτά νέα «οντότητα και όγκο» στην αγορά του αυτοκινήτου. δικαιολογώντας την διόλου τυχαία σημαντική αύξηση των πωλήσεων. Μετά το νέο Ibiza, το οποίο αποτελεί άλλωστε και τη ραχοκοκαλιά, έρχεται το compact ...

ΔΟΚΙΜΗ: Mitsubishi ASX 1.6

Το ASX ανανεώθηκε αισθητικά και διατίθεται πλέον αποκλειστικά με κινητήρα βενζίνης 1.6 και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς

  Η λέξη κλειδί για το νέο Mitsubishi ASX είναι ο «χρήστης» και αυτά που ζητά. Γιατί τα διάφορα «gimmick & καθρεφτάκια» που είναι φορτωμένα σήμερα τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι καλά, μπορεί να αποτελούν «selling points» στα γυαλιστερά προσπέκτους, αλλά ...

10 από τα πιο περίεργα αμάξια όλων των εποχών

Αμάξια αεροδυναμικά, για τη θάλασσα ή τον αέρα, με καινοτόμες λύσεις αλλά και αμάξια που απλά προσπάθησαν να είναι -ή να μην είναι- όμορφα

Στην ιστορία του αυτοκινήτου υπήρξαν μοντέλα που έγιναν θρυλικά, αλλά και αμάξια όχι και τόσο νορμάλ, που ξέφυγαν από την καθιερωμένη λογική. Αμάξια αεροδυναμικά, για τη θάλασσα ή τον αέρα, με καινοτόμες λύσεις αλλά και αμάξια που απλά προσπάθησαν να ...

2ο Tourist Trophy Ψυχικού 2017

Κυριακή γιορτή! Έτσι πρέπει να είναι οι Κυριακές. Να κάνεις αυτό που αγαπάς, φίλοι, κουβέντα και οι καλύτερες …γκόμενες! Ξέρετε αυτές που αγάπησες και ποτέ δεν σε εγκατέλειψαν, γιατί οι παλιές αγάπες ποτέ δεν πεθαίνουν, ειδικά όταν διαθέτουν δύο τροχούς!

Το δεύτερο ΤΤ ήταν ακόμα μια δικαιολογία, γιατί να κρυβόμαστε, γιατί δικαιολογία ήταν για να μαζευτούμε όλοι εμείς οι φίλοι και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα, δηλαδή να ζήσουμε και πάλι όλες τις παλιές αγάπες. Να τις αγγίζουμε, να ...

Ημέρες Μοτοσυκλέτας 2017

Ήταν μια σημαντική οργάνωση που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Άντε και σε ανώτερα γιατί οι δύο τροχοί το αξίζουν

Αυτή τη χρονιά οι δύο τροχοί στριμώχτηκαν και το εννοούμε αυτό, στο παλιό αμαξοστάσιο στο Γκάζι! Είπαμε ότι ο χώρος ήταν μικρός και υπολογίζαμε ότι σε μια ώρα θα τον είχαμε κάνει γύρα. Τελικά περιφερόμασταν για τουλάχιστον τρείς ώρες και ...

Περί Εθνικών Οδών

Μια ζωή! Μια ολόκληρη ζωή, η δική μου απαιτήθηκε για να μπορούμε πλέον να φτάνουμε στη… συμπρωτεύουσα σε τέσσερις ωρίτσες!

Πρέπει να ήταν τέλη της δεκαετίας του 50’, ήμουν μικρός πολύ μικρός, τριών… τεσσάρων… το πολύ! Είχαμε όμως μια πολύ μεγάλη αποστολή για εκείνες τις ημέρες μαζί με τον πατέρα. Έπρεπε να οδηγήσει ένα ολοκαίνουργιο τότε Renault Dauphine στην Διεθνή ...

Timo Makinen (1938-2017): Original Rallyman

Γεννημένος στο Ελσίνκι της Φιλανδίας στις 18 Μαρτίου του 1938 υπήρξε από τους ιδρυτικούς «Ιπτάμενους Φινλανδούς» των αγώνων ράλι και πέρασε στην ιστορία για τις τρείς νίκες του στο RAC και στις 1000 Λίμνες

Ο Timo Makinen ξεκίνησε την αγωνιστική του εμπλοκή το 1959 στον αγώνα των 1000 Λιμνών στο τιμόνι ενός Triumph TR3. Ακολούθησαν συμβόλαια με την Austin-Healey, Peugeot και φυσικά με τα Mini, με τα οποία έγραψε και ιστορία. Με το μεγάλο Healey ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Skoda Octavia Scout

Από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς χωρίς ελαττώματα και με ισχυρή προσωπικότητα. Με ένα μικρότερο κινητήρα, λόγω φορολογίας, θα ήταν χωρίς αντίπαλο.

  Το μόνο που έχουμε να αναφέρουμε είναι την πικρία μας και αυτό γιατί η ελληνική νομοθεσία τιμωρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Γιατί το Octavia Scout είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την ελληνική πραγματικότητα. Προσφέρει όλα όσα απαιτεί το δύσκολο οδικά περιβάλλον ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

Heil design ή αλλιώς, η Nissan «δοξάζει» τη σχεδίαση με αυτό το Micra

  Αν θέλουμε να έχουμε την πλήρη εικόνα ενός αυτοκινήτου, πρέπει πάντα να αναλογιζόμαστε την «προστιθέμενη αξία» που αντιπροσωπεύει, τόσο για την ίδια εταιρεία που το κατασκευάζει, όσο και για την ίδια την αγορά μέσα στην οποία θα κινηθεί, γιατί όπως ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Skoda Octavia RS 2017

Το sport sedan της Skoda είναι μια κατηγορία από μόνο του!

Η Skoda μας αρέσει, γιατί είναι ένας κατασκευαστής που έχει βρει το δρόμο του. Ξέρει τι θέλει, ξέρει πως να το πετύχει, αλλά πάνω από όλα είναι αληθινή και δεν υποδύεται ρόλους. Είναι το αυτοκίνητο του μεσοαστού που πάνω από ...

John Surtees 1934-2017: Από την ιστορία στον μύθο

Το Νο4 της προσωπικής μας κατάταξης δεν είναι πια μαζί μας

Μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στον χώρο των αγώνων πέρασε στον μύθο και πλέον θα αγωνίζεται στο Hall of Fame των ουρανών, έχοντας γράψει μια από τις πιο εντυπωσιακές σελίδες στις πίστες πάνω σε δύο και τέσσερις τροχούς. Άλλωστε ήταν ...