TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

10 από τα πιο περίεργα αμάξια όλων των εποχών

Αμάξια αεροδυναμικά, για τη θάλασσα ή τον αέρα, με καινοτόμες λύσεις αλλά και αμάξια που απλά προσπάθησαν να είναι -ή να μην είναι- όμορφα

Στην ιστορία του αυτοκινήτου υπήρξαν μοντέλα που έγιναν θρυλικά, αλλά και αμάξια όχι και τόσο νορμάλ, που ξέφυγαν από την καθιερωμένη λογική. Αμάξια αεροδυναμικά, για τη θάλασσα ή τον αέρα, με καινοτόμες λύσεις αλλά και αμάξια που απλά προσπάθησαν να ...

2ο Tourist Trophy Ψυχικού 2017

Κυριακή γιορτή! Έτσι πρέπει να είναι οι Κυριακές. Να κάνεις αυτό που αγαπάς, φίλοι, κουβέντα και οι καλύτερες …γκόμενες! Ξέρετε αυτές που αγάπησες και ποτέ δεν σε εγκατέλειψαν, γιατί οι παλιές αγάπες ποτέ δεν πεθαίνουν, ειδικά όταν διαθέτουν δύο τροχούς!

Το δεύτερο ΤΤ ήταν ακόμα μια δικαιολογία, γιατί να κρυβόμαστε, γιατί δικαιολογία ήταν για να μαζευτούμε όλοι εμείς οι φίλοι και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλύτερα, δηλαδή να ζήσουμε και πάλι όλες τις παλιές αγάπες. Να τις αγγίζουμε, να ...

Ημέρες Μοτοσυκλέτας 2017

Ήταν μια σημαντική οργάνωση που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Άντε και σε ανώτερα γιατί οι δύο τροχοί το αξίζουν

Αυτή τη χρονιά οι δύο τροχοί στριμώχτηκαν και το εννοούμε αυτό, στο παλιό αμαξοστάσιο στο Γκάζι! Είπαμε ότι ο χώρος ήταν μικρός και υπολογίζαμε ότι σε μια ώρα θα τον είχαμε κάνει γύρα. Τελικά περιφερόμασταν για τουλάχιστον τρείς ώρες και ...

Περί Εθνικών Οδών

Μια ζωή! Μια ολόκληρη ζωή, η δική μου απαιτήθηκε για να μπορούμε πλέον να φτάνουμε στη… συμπρωτεύουσα σε τέσσερις ωρίτσες!

Πρέπει να ήταν τέλη της δεκαετίας του 50’, ήμουν μικρός πολύ μικρός, τριών… τεσσάρων… το πολύ! Είχαμε όμως μια πολύ μεγάλη αποστολή για εκείνες τις ημέρες μαζί με τον πατέρα. Έπρεπε να οδηγήσει ένα ολοκαίνουργιο τότε Renault Dauphine στην Διεθνή ...
POLL

Τι θα έκανες μέσα σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο αφού δεν χρειάζεται να οδηγείς;

  • Θα άραζα και θα απολάμβανα το τοπίο
  • Θα μίλαγα στο τηλέφωνο
  • Θα έτρωγα
  • Θα διάβαζα
  • Θα έβλεπα ταινία
  • Θα έριχνα έναν ύπνο
  • Θα έστελνα μόνα τους τα παιδιά σχολείο
magazine46

GOCAR Magazine #46

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPADΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Timo Makinen (1938-2017): Original Rallyman

Γεννημένος στο Ελσίνκι της Φιλανδίας στις 18 Μαρτίου του 1938 υπήρξε από τους ιδρυτικούς «Ιπτάμενους Φινλανδούς» των αγώνων ράλι και πέρασε στην ιστορία για τις τρείς νίκες του στο RAC και στις 1000 Λίμνες

Ο Timo Makinen ξεκίνησε την αγωνιστική του εμπλοκή το 1959 στον αγώνα των 1000 Λιμνών στο τιμόνι ενός Triumph TR3. Ακολούθησαν συμβόλαια με την Austin-Healey, Peugeot και φυσικά με τα Mini, με τα οποία έγραψε και ιστορία. Με το μεγάλο Healey ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Skoda Octavia Scout

Από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς χωρίς ελαττώματα και με ισχυρή προσωπικότητα. Με ένα μικρότερο κινητήρα, λόγω φορολογίας, θα ήταν χωρίς αντίπαλο.

  Το μόνο που έχουμε να αναφέρουμε είναι την πικρία μας και αυτό γιατί η ελληνική νομοθεσία τιμωρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Γιατί το Octavia Scout είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την ελληνική πραγματικότητα. Προσφέρει όλα όσα απαιτεί το δύσκολο οδικά περιβάλλον ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

Heil design ή αλλιώς, η Nissan «δοξάζει» τη σχεδίαση με αυτό το Micra

  Αν θέλουμε να έχουμε την πλήρη εικόνα ενός αυτοκινήτου, πρέπει πάντα να αναλογιζόμαστε την «προστιθέμενη αξία» που αντιπροσωπεύει, τόσο για την ίδια εταιρεία που το κατασκευάζει, όσο και για την ίδια την αγορά μέσα στην οποία θα κινηθεί, γιατί όπως ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Skoda Octavia RS 2017

Το sport sedan της Skoda είναι μια κατηγορία από μόνο του!

Η Skoda μας αρέσει, γιατί είναι ένας κατασκευαστής που έχει βρει το δρόμο του. Ξέρει τι θέλει, ξέρει πως να το πετύχει, αλλά πάνω από όλα είναι αληθινή και δεν υποδύεται ρόλους. Είναι το αυτοκίνητο του μεσοαστού που πάνω από ...
NEWSLETTER

Σου αρέσουν τα άρθρα του gocar.gr; Συμπλήρωσε το email σου εδώ για να λαμβάνεις το εβδομαδιαίο μας newsletter με όλα τα τελευταία νέα, αναλυτικές δοκιμές, απολαυστικά video και ενδιαφέροντα στατιστικά.

John Surtees 1934-2017: Από την ιστορία στον μύθο

Το Νο4 της προσωπικής μας κατάταξης δεν είναι πια μαζί μας

Μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στον χώρο των αγώνων πέρασε στον μύθο και πλέον θα αγωνίζεται στο Hall of Fame των ουρανών, έχοντας γράψει μια από τις πιο εντυπωσιακές σελίδες στις πίστες πάνω σε δύο και τέσσερις τροχούς. Άλλωστε ήταν ...

ΔΟΚΙΜΗ: Kia Sportage 1.7 Diesel

Δεν ξαναγράφει το βιβλίο των SUV και πολλοί θα το χαρακτήριζαν σαν βασικό τεχνολογικά. Όμως κάνει τη δουλειά του με το παραπάνω και είναι ένα αυτοκίνητο, ακόμα και στη έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς, που θα υπερκαλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας

  Συνήθως βλέπουμε τα πράγματα ακίνητα, λες και κάθε νέο αυτοκίνητο ζει μετέωρο στο χρόνο και στο χώρο του, αυθύπαρκτο και στατικό σαν ύπαρξη. Όμως κάθε άλλο παρά έτσι είναι τα πράγματα, γιατί ποτέ δεν ήταν, ποτέ δεν είναι και ποτέ ...

ΔΟΚΙΜΗ: Porsche Macan

Τελικά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη γνώση και την εμπειρία. Εκεί στο Weissach ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και το αποδεικνύουν για μια ακόμα φορά

  Είναι παλιά η ιστορία, αλλά όλοι ξέρουμε ότι η Cayenne πρακτικά έσωσε τη Porsche και παρά το γεγονός ότι δεν ήταν λίγοι εκείνοι που θεώρησαν αυτή την πράξη της (να προχωρήσει δηλαδή στα SUV) κάτι σαν ιεροσυλία, το γεγονός ότι ...

Chris Amon (1943-2016): Άτυχο ταλέντο

Δεν κέρδισε ούτε έναν αγώνα Formula 1 Grand Prix, όμως αυτό δεν μειώνει την αξία του, γιατί το ταλέντο του ήταν μεγάλο. Άξιζε καλύτερης τύχης.

Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά, μεγάλα ταλέντα να μην έχουν τελικά την αγωνιστική καταξίωση που δικαιωματικά τους άξιζε. Πάρτε για παράδειγμα τον μεγάλο Stirling Moss ο οποίος ποτέ δεν κέρδισε κάποια παγκόσμιο τίτλο, πάρτε για παράδειγμα τον ταλαντούχο Chris Amon ...

Alfa Romeo 2600 Spider & Lancia Flaminia 2.5 Convertible

Ανωτέρα τάξη

Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα μας δίνουν μια γεύση των δυνατοτήτων και της ποικιλίας τεχνολογιών που διέθεταν οι Ιταλοί τη δεκαετία του ’60, όταν φαίνονταν ότι θα κυριαρχήσουν στον κόσμο! Δύο αυτοκίνητα για την ανωτέρα τάξη, που χτυπούν την πόρτα ...

AMC AMX/3: Υψηλών στόχων

Στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 η AMC αποφάσισε να παίξει στο γήπεδο με τα μεγάλα παιδιά. Πλησίαζε τον Bizzarrini και αυτός ως εκ θαύματος σχεδίασε ακόμα ένα supercar, αφού έτσι και αλλιώς είχε σχεδιάσει το πρώτο.

Στην Έκθεση της Γενεύης το 1963 παρουσιάστηκε η ATS 2500GT, που ήταν και το πρώτο πραγματικό supercar - πριν ακόμα εφευρεθεί ο όρος - με τον κινητήρα στο κέντρο! Ναι, ναι πριν ακόμα και από την παρουσίαση της Lamborghini Miura ...

Honda H1300: Λίγο πριν το πρώτο Honda Civic

Ήταν το πρώτο «μεγάλο» αυτοκίνητο της Honda με… ιδιοτροπίες όμως που δεν το άφησαν να σταδιοδρομήσει. Γράψε λάθος λοιπόν και πίσω στο σχεδιαστήριο για το αθάνατο Civic! Απόδειξη ότι αν δεν πάθεις, δεν μαθαίνεις!

Έζησε μόλις από το 1969 ως το 1973, τόσο πήρε στη Honda να καταλάβει το λάθος της, όμως από όποια πλευρά και αν το δει κανείς ήταν μια γενναία πρόταση! Ήταν η πρώτη προσπάθεια της Honda να μπει στη μεγάλη κατηγορία ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Honda Civic

Το νέο Civic προχωρεί σε ολική αναθεώρηση και επανασχεδίαση, ανεβάζοντας τον πήχη της κατηγορίας με μεγάλες διαστάσεις, καλύτερη ποιότητα, νέους κινητήρες και επιτέλους νέα πίσω ανάρτηση που αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά. Με λίγα λόγια το δέκατης γενιάς Civic τα έχει όλα!

  Η Honda πάει καλά! Τη χρονιά που μας πέρασε πούλησε σχεδόν 5.000.000 αυτοκίνητα, νούμερο καθόλου ευκαταφρόνητο, το οποίο μάλιστα αντιπροσωπεύει αύξηση πωλήσεων κατά 5%! Αν μάλιστα κοιτάξουμε την ιστορία των πωλήσεων της Honda, από το 1963 οπότε και παρουσιάστηκε το ...

Joan Newton Cuneo: Μόνη εναντίον όλων

Ήταν η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να κερδίσει στις πίστες του Νέου Κόσμου! Σίγουρα δεν έκανε πολλούς φίλους!

Ήταν απελπιστικά μόνη σε ένα κόσμο γεμάτο από Gentlemen Racers, για ένα και μόνο λόγο. Ήταν η μοναδική γυναίκα σε μια κοινωνία που το να οδηγείς αυτοκίνητο ήταν ότι πιο ανδρικό υπήρχε! Καταλαβαίνεται ότι απλά δεν είχε θέση σε αυτό ...

Rolls-Royce Silver Ghost: Κύκλος 100 ετών

Συνήθως ασχολούμαστε με τις μηχανές και οι άνθρωποι περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Όχι αυτή τη φορά! Ρίχνουμε λοιπόν μια ματιά στο ποιος μπορούσε να αποκτήσει μια Rolls-Royce Silver Ghost εκατό χρόνια πριν και παρακολουθούμε τις μεταλλάξεις του μέχρι σήμερα! Ένα αυτοκίνητο, μια ιστορία!

Η ιστορία αρχίζει το 1908, όταν ο Charles Howard Angas σε ηλικία 48 ετών, από το Angaston της Αυστραλίας παρήγγειλε μια Rolls-Royce 40-50 ίππων από το εργοστάσιο στο Nightingale του Derby, το οποίο μόλις είχε ανοίξει τις πύλες του, από ...

ΔΟΚΙΜΗ: Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 4x4

Επιτέλους η Suzuki γίνεται «chic» και δοκιμάζει με επιτυχία τη «fun» πλευρά της αυτοκίνησης. Το νέο Ignis δεν είναι μόνο ένα αξιόλογο και έξυπνο μεταφορικό μέσο, διαθέτει και παρουσία άξια να προξενήσει συναισθήματα αγάπης!

  Η ίδια η Suzuki το περιγράφει σαν Ultra Compact SUV, αλλά αυτό είναι μόνο μια περιγραφή, γιατί το νέο Ignis είναι κάτι πολύ περισσότερα. Ναι, είναι μικρό στα 3,700 μ. (πιο μικρό από το προηγούμενο που έφτανε τα 3,770 μ. ...

Jean Daninos 1906 - 2001: Ανήσυχο πνεύμα

Ελληνικής καταγωγής, ίδρυσε τη Facel Vega και ήθελε να αναβιώσει τις καλές μέρες της Γαλλικής σχεδίασης. Ήταν ένα ανήσυχο πνεύμα μέχρι το τέλος

Γεννήθηκε το 1906 στο Παρίσι από μεγάλη, ελληνικής καταγωγής οικογένεια. Οι σπουδές του ήταν οι καλύτερες και αρχικά εργάστηκε για τον Citroen εμπλεκόμενος στη σχεδίαση του Traction Avant. Όμως όταν η Michelin ανέλαβε τη διοίκηση δεν μπόρεσε να συνεργαστεί και ...