Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
2.0 EVO S-AWC Enkei GSR TC-SST56.920 €54.120 €2956,310,52501.590
Τιμή από 56.920 €
Τιμή με προσφορά από 54.120 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.0 EVO S-AWC Enkei GSR
Euro NCAP

Ταυτότητα

Στήσιμο αγωνιστικό, κινητήρας μοναδικός, συμπεριφορά στο δρόμο εκπληκτική! Το EVO είναι εδώ, πιο ώριμο και καυτό από ποτέ.

Το Evolution ποτέ δεν ήταν ένα απλό αυτοκίνητο παραγωγής. Ήταν ότι πιο κοντινό στα αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Η 10η γενιά, στα 17 χρόνια ιστορίας του μοντέλου έβαλε τέλος στην αρίθμηση (δεν έχει πλέον Χ δηλαδή), καταθέτοντας ένα ακόμα πιο προηγμένο μηχανολογικά και αισθητικά αυτοκίνητο, που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη.

Σχεδίαση-Χώροι

Το νέο Evolution δεν είναι το αυτοκίνητο που θα πας σε ένα κοσμικό γεγονός για να «πουλήσεις μούρη». Παρά τις βελτιώσεις που έχει δεχθεί αισθητικά, με πιο αποδεκτή σχεδίαση και εκπολιτισμένο χαρακτήρα, παραμένει ένα άγριο και «αλήτικο» αυτοκίνητο, με πολεμικό ύφος.

Το εμπρός τμήμα εντυπωσιάζει με την σχεδίαση του, την μεγάλη μάσκα με τα ιδιαίτερα φώτα και την –σημά κατατεθέν-εισαγωγή αέρα στο καπό. Τα φουσκωμένα φτερά με τις 18αρες ζάντες και τα φρένα Brembo, οι απολήξεις της εξάτμισης πίσω και ο διαχύτης, αναδεικνύουν τον έντονο δυναμισμό του και προκαλούν τον σεβασμό απ’ όπου και αν περάσει.

Προσεγμένο και πιο πολυτελές από ότι μας είχε συνηθίσει είναι και το εσωτερικό, με τα bucket καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ, να κλέβουν την παράσταση. Η καμπίνα είναι πρακτική και η εργονομία πολύ καλή, ανεβάζοντας το επίπεδο του αυτοκινήτου.

Τεχνολογία

Για την εξοικονόμηση βάρους του αμαξώματος, έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο στην οροφή, στο καπό, στα εμπρός φτερά και στο πλαίσιο της μεγάλης πίσω πτέρυγας. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος αρκετά χαμηλά μειώνοντας το κέντρο βάρους. Το δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο μοτέρ, είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Η απόδοσή του φτάνει τους 295 ίππους στις 6.500 rpm. και τα 366Nm ροπής στις 3.500 rpm. Χάρη στις ρυθμίσεις που έχει δεχθεί ο κινητήρας, η υστέρηση στις χαμηλές στροφές δεν υπάρχει πλέον σε τόσο μεγάλο βαθμό, όντας γραμμικός και λιγότερο εκρηκτικός.

Αυτό συνέβη προκειμένου το αυτοκίνητο να είναι πιο εύκολο στην καθημερινή χρήση, χωρίς φυσικά να υπολείπεται σε ευστροφία. Μέχρι τις 3.000 rpm. ανεβάζει γρήγορα αλλά χωρίς ξεσπάσματα, ωστόσο από κει και πάνω και με το πόδι κολλημένο στο γκάζι η πλάτη του οδηγού γίνεται ένα με το κάθισμα. Οι στροφές φτάνουν στον κόφτη με απίστευτους ρυθμούς και ο μπάσος ήχος από την εξάτμιση κυριαρχεί στην καμπίνα. Παρά τα 1.560 κιλά του αμαξώματος, επιταχύνεται στα 0-100 km/h σε 5,4 sec με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 240 km/h.

Συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο-σειριακό SST 6 σχέσεων.  Το σύστημα τετρακίνησης Super All Wheel Control , περιλαμβάνει τα συστήματα AYC (κατανομέας ροπής μεταξύ των πίσω τροχών κατά της υπερστροφής και έλεγχος πίεσης πέδησης), ACD (ενεργό κεντρικό διαφορικό) και  ASC (προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας). Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η ροπή διανέμεται σε ποσοστό 50-50 μεταξύ των δύο αξόνων. Σε διαφορετική περίπτωση η αναλογία μπορεί να φτάσει το 30-70 εμπρός - πίσω αλλά και αντίστροφα. Επίσης, υπάρχουν και τρία προγράμματα λειτουργίας διανομής της ροπής, ανάλογα με την κατάσταση του οδοστρώματος (στεγνή άσφαλτος, βρεγμένη άσφαλτος ή χώμα, χιόνι).

Στο δρόμο

Το Evolution στο δρόμο είναι συγκλονιστικό και ποτέ δεν μπορείς να πας…αργά. Καθώς σφίγγεις τα χέρια στα μικρό τιμόνι μέσα στο bucket, νιώθεις κάθε αλλαγή στην πορεία να περνάει από τη μέση σου, έχοντας βέβαια την τέλεια στήριξη. Το γρήγορο τιμόνι (2,2 στροφές), σου δίνει την εντύπωση ότι εκτελεί τις εντολές των ματιών πρώτα, πριν καν προλάβει να διαμορφωθεί σε εντολή από τα χέρια. Το σασί και η άμεση γεωμετρία της ανάρτησης έρχονται κατευθείαν από το αγωνιστικό τμήμα. Στρίβει με απόλυτη ακρίβεια και η κλίση είναι ανύπαρκτη, με τις κοντές σχέσεις του κιβωτίου κάνουν τις αλλαγές πιο ομαλές και με πιο θετική αίσθηση.

Η πρόσφυση είναι παροιμιώδης, μπαίνοντας στις στροφές με απόλυτη ισορροπία με την ουρά του αυτοκινήτου να ακολουθεί πιστά τη τροχιά των εμπρός τροχών. Όσο άμεσο και σφιχτό είναι το κιβώτιο πολλές φορές ψάχνεις να βρεις την απούσα έκτη, ειδικά στον ανοικτό δρόμο. Το κιβώτιο SST με τα paddles στο τιμόνι, κάνει και αυτό την οδήγηση απολαυστική και αρκετά πιο εύκολη, χωρίς να χάνεται η αίσθηση του κυρίαρχου που θέλει να νιώθει ο οδηγός. Τα φρένα είναι εκπληκτικά σε αίσθηση και ακινητοποιούν το αυτοκίνητο άμεσα και αποτελεσματικά.

Συμπέρασμα

Το Evolution είναι ένα αυτοκίνητο για υψηλές δόσεις αδρεναλίνης στην οδήγηση και πλέον μπορούν να το οδηγήσει με άνεση κι ο μέσης οδηγικής ικανότητας οδηγός. Δεν έχει τον «σπαρτιάτικο» χαρακτήρα των προηγούμενων μοντέλων και ούτε είναι τόσο απόλυτο. Επιταχύνεται με απίστευτους ρυθμούς και στρίβει με μοναδική ακρίβεια, ωστόσο η ποιότητα κύλισης του είναι πιο πολιτισμένη και η ηχομόνωση στην καμπίνα δεν κουράζει όσο τα προηγούμενα.

 


Φωτό - Video 2 Φωτογραφίες 2 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Έκπτωση: €10.000

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,5%

• Προκαταβολή: από 20%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 8,5%

• Προκαταβολή: από 30%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 7,35%

Δοκιμές

 Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 Black Edition: Blackout

Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 Black Edition: Blackout

Στην έκδοση Black Edition, το Mitsubishi L200 ξεχωρίζει με την εμφάνισή του χάρη στο μαύρο χρώμα στο αμάξωμα και τις ζάντες, όμως δεν νερώνει καθόλου το κρασί του και παραμένει ένα σκληρό pick-up, όπως όλα τα υπόλοιπα L200.