Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
2.4 Intense (5θέσιο)30.260 € 1709,69,42251.630
2.4 Intense Plus (7θέσιο)32.260 € 1709,69,42251.630
2.4 Instyle (7θέσιο)37.160 € 1709,69,42251.630
2.4 Instyle CVT (7θέσιο)38.640 € 17010,89,32221.700
Τιμή από 30.260 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.4
Euro NCAP

Ταυτότητα

Ο πρωτοστάτης της συνεργασίας Mitsubishi-PSA, το Outlander αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις των μεσαίων SUV

Η κληρονομιά στην τεχνογνωσία τετρακίνητων οχημάτων είναι μεγάλη και αναμφισβήτητη  για την Mitsubishi. Αυτό που τους έλειπε λοιπόν για να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον ήταν η ευρωπαϊκή ταυτότητα. Η συνεργασία με τους Γάλλους της PSA ήταν επιτυχής, πράγμα που αποδεικνύει η τελευταία γενιά του Outlander, καθώς και τα Citroen C-Crosser και Peugeot 4007.

Σχεδίαση-Χώροι

Εξωτερικά το Outlander κρατάει την εταιρική ταυτότητα της Mitsubishi, με το μπροστινό τμήμα να παραπέμπει στο πιο «επαγγελματικό» L200. Το σχήμα του πάντως είναι ισορροπημένο και αποδεκτό, με τις εξωτερικές διαστάσεις να έχουν αυξηθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αποτέλεσμα κορυφαίοι χώροι τόσο για επιβάτες, όσο και αποσκευές. Η ύπαρξη της τρίτης σειράς καθισμάτων (7θέσια έκδοση), αν και προορίζεται για μικρόσωμους επιβάτες,  προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών με το πτυσσόμενο κατώφλι, κυμαίνεται από 220 lt με τις 7 θέσεις σε πλήρη διάταξη, ενώ εκτοξεύεται στα 1.691 lt αν και οι δύο πίσω σειρές αναδιπλωθούν.

Αντίστοιχα στην 5θέσια έκδοση, με τα καθίσματα κανονικά τοποθετημένα, η διακύμανση είναι από 774 έως 882 lt. Στο εσωτερικό η εικόνα παρουσιάζεται σύγχρονη και ευχάριστη. Ο σχεδιασμός είναι στα ιαπωνικά πρότυπα, με τα σπορ χαρακτηριστικά και τις ενιαίες επιφάνειες να κυριαρχούν. Τα πλαστικά φαίνονται ποιοτικά, αν και είναι κάπως σκληρά στην αφή. Η θέση οδήγησης είναι βολική, με το τιμόνι να ρυθμίζεται όμως μόνο ως προς το ύψος. Ο εξοπλισμός, ακόμα και στην βασική έκδοση είναι καλός, με τις πιο ακριβές εκδόσεις να αποδεικνύονται υπερπλήρης.

Τεχνολογία

Στην ελληνική αγορά το Outlander εξοπλίζεται με δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο βενζινοκινητήρας MIVEC των 2.4 lt έχει απόδοση 170 PS και 232 Nm στις 4.100 rpm. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή προαιρετικά με ένα αυτόματο κιβώτιο μεταβλητής σχέσης μετάδοσης (CVT), το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με 6 προεπιλεγμένες σχέσεις.

Ο πετρελαιοκινητήρας 2.Ο lt είναι προηγούμενης γενιάς Euro 4 και προέρχεται από την Volkswagen. Αποδίδει 140 PS και 310 Nm ροπής στις 1.750 rpm, ενώ εξοπλίζεται αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση που διαθέτει το Outlander ελέγχεται μέσω  ενός εύχρηστου περιστροφικού διακόπτη με τρεις θέσεις λειτουργίας: 2WD, 4WD και Lock.

Στη θέση 2WD, η κίνηση μεταδίδεται μόνον στους εμπρός τροχούς, χάριν της οικονομίας καυσίμου. Στη θέση 4WD τα ηλεκτρονικά αποφασίζουν ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, το ποσοστό της ροπής που θα πάει στον πίσω άξονα. Η θέση Lock μειώνει τον χρόνο αντίδρασης της τετρακίνησης, αφού ο συμπλέκτης είναι εμπλεγμένος εξαρχής σε ένα σταθερό ποσοστό. Βοηθητικό στοιχείο στην λειτουργία της τετρακίνησης αποτελεί το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ASC, το οποίο απενεργοποιείται πλήρως. Το τελευταίο έχει ενσωματωμένο Traction Control και συνεργάζεται με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της τετρακίνησης.

Στο δρόμο

Το βασικό πεδίο δράσης ενός σύγχρονου SUV, είναι η άσφαλτος. Κινούμενο σε αυτή, το Outlander βρίσκεται στο στοιχείο του. Η υδραυλική κρεμαγιέρα, περνάει αρκετές πληροφορίες στα χέρια του οδηγού. Υπό πίεση στην δικίνητη λειτουργία, η υποστροφή που θα προκύψει ελέγχεται πλήρως από το ASC. Γυρνώντας το διακόπτη στην επιλογή 4WD, το Outlander κρύβει έντεχνα την υποστροφή, εμπνέοντας περισσότερη εμπιστοσύνη.

Στα πολλά, γέρνει ελάχιστα, στρίβει χωρίς να δυσανασχετεί, σαν να πρόκειται για ένα επιβατικό μοντέλο. Οι σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης, μετριάζουν λίγο την άνεση, εις βάρος της πιο κοφτερής συμπεριφοράς. Τα φρένα διαθέτουν άμεση αίσθηση στο πεντάλ και καλή απόδοση. Εκτός δρόμου η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης αποτελεί τη βασική πηγή προβληματισμού. Οι προαιρετικοί τροχοί των 18 ιντσών ενισχύουν τα κτυπήματα που μεταφέρονται στο εσωτερικό. Η τετρακίνηση πάντως δείχνει να τα καταφέρνει, το ύψος από το έδαφος φτάνει τα 215 mm, το ASC  απενεργοποιείται και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι αποδεκτές για την κατηγορία. Μειονέκτημα αποτελεί η ύπαρξη μόνο ρεζέρβας ανάγκης.

Συμπέρασμα

Η Mitsubishi έχει προικίσει το Outlander, με όλα τα συστατικά ενός επιτυχημένου SUV, δηλώνοντας έντονο παρόν στην κατηγορία. Συγχρόνως, χάρη στην προσγειωμένη τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας αποτελεί μια ολοκληρωμένη αγορά, που πάσχει μόνον στον σχετικά υψηλό κυβισμό των 2.4 lt της βενζινοκίνητης έκδοσης. Σημαντικό στοιχείο πρέπει να θεωρηθεί και η εγγύηση 3 ετών που προσφέρει η ιαπωνική εταιρεία.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Έκπτωση: 6200€

• Προκαταβολή: από 0%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 9,5%

• Προκαταβολή: από 20%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 8,5%

• Προκαταβολή: από 30%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 7,35%

Δοκιμές

 Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 Black Edition: Blackout

Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 Black Edition: Blackout

Στην έκδοση Black Edition, το Mitsubishi L200 ξεχωρίζει με την εμφάνισή του χάρη στο μαύρο χρώμα στο αμάξωμα και τις ζάντες, όμως δεν νερώνει καθόλου το κρασί του και παραμένει ένα σκληρό pick-up, όπως όλα τα υπόλοιπα L200.