• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.5 Inform 2WD21.650 €16310,36,61511.425
1.5 Invite Plus 2WD25.500 €16310,36,61511.425
1.5 Intense Plus CVT 4WD34.950 €1639,87,01591.520
Τιμή από 21.650 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
Euro NCAP

Ταυτότητα

Η νέα πρόταση της Mitsubishi στην κατηγορία των SUV έκανε πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης το 2017. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m - πλάτος 1,8 m – ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα σαφώς πιο νεανικό κοινό από αυτούς που οδηγούν τα άλλα SUV της ιαπωνικής μάρκας.

Αισθητικά, το εμπρός μέρος θυμίζει το Outlander με τη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα να σχηματίζουν ένα μεγάλο «Χ». Στο πλάι το βλέμμα πέφτει στην έντονη ακμή που συνδέεται με τα πίσω φώτα LED, την τύπου coupe οροφή και τη βάση των παραθύρων που κινείται προς τα πάνω. Τα πλαστικά προστατευτικά – περιμετρικά του αμαξώματος – τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ιαπωνικού μοντέλου.

Αίσθηση φρεσκάδας και πολυτέλειας αποπνέει το εσωτερικό του Eclipse Cross, με τη μεγάλη οθόνη αφής (υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto), το touchpad στη βάση της κεντρικής κονσόλας, το Head Up Display και το πολυλειτουργικό τιμόνι.

Το Eclipse Cross εφοδιάζεται προαιρετικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο στέλνει στον πίσω άξονα το ποσοστό της ροπής που κρίνεται αναγκαίο, με βάση τις συνθήκες και την επιφάνεια του οδοστρώματος. Το Super All-Wheel Control (S-AWC) περιλαμβάνει και το Active Yaw Control. Το σύστημα διαχειρίζεται τη ροπή αλλά και την πέδηση σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς, αναλύοντας τις πληροφορίες που συλλέγει από το τιμόνι, τις δυνάμεις γύρω από τον κατακόρυφο άξονα (yaw rate), τη ροπή του κινητήρα, τα φρένα και την ταχύτητα των τροχών.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 4 Video

Χρηματοδότηση

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
66
GOCAR Magazine #66

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές