Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Skoda Octavia Scout

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Skoda Octavia Scout

Από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς χωρίς ελαττώματα και με ισχυρή προσωπικότητα. Με ένα μικρότερο κινητήρα, λόγω φορολογίας, θα ήταν χωρίς αντίπαλο.

Το μόνο που έχουμε να αναφέρουμε είναι την πικρία μας και αυτό γιατί η ελληνική νομοθεσία τιμωρεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Γιατί το Octavia Scout είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την ελληνική πραγματικότητα. Προσφέρει όλα όσα απαιτεί το δύσκολο οδικά περιβάλλον ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra

Heil design ή αλλιώς, η Nissan «δοξάζει» τη σχεδίαση με αυτό το Micra

Αν θέλουμε να έχουμε την πλήρη εικόνα ενός αυτοκινήτου, πρέπει πάντα να αναλογιζόμαστε την «προστιθέμενη αξία» που αντιπροσωπεύει, τόσο για την ίδια εταιρεία που το κατασκευάζει, όσο και για την ίδια την αγορά μέσα στην οποία θα κινηθεί, γιατί όπως ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Skoda Octavia RS 2017

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Skoda Octavia RS 2017

Το sport sedan της Skoda είναι μια κατηγορία από μόνο του!

Η Skoda μας αρέσει, γιατί είναι ένας κατασκευαστής που έχει βρει το δρόμο του. Ξέρει τι θέλει, ξέρει πως να το πετύχει, αλλά πάνω από όλα είναι αληθινή και δεν υποδύεται ρόλους. Είναι το αυτοκίνητο του μεσοαστού που πάνω από ...
John Surtees 1934-2017: Από την ιστορία στον μύθο

John Surtees 1934-2017: Από την ιστορία στον μύθο

Το Νο4 της προσωπικής μας κατάταξης δεν είναι πια μαζί μας

Μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στον χώρο των αγώνων πέρασε στον μύθο και πλέον θα αγωνίζεται στο Hall of Fame των ουρανών, έχοντας γράψει μια από τις πιο εντυπωσιακές σελίδες στις πίστες πάνω σε δύο και τέσσερις τροχούς. Άλλωστε ήταν ...
ΔΟΚΙΜΗ: Kia Sportage 1.7 Diesel

ΔΟΚΙΜΗ: Kia Sportage 1.7 Diesel

Δεν ξαναγράφει το βιβλίο των SUV και πολλοί θα το χαρακτήριζαν σαν βασικό τεχνολογικά. Όμως κάνει τη δουλειά του με το παραπάνω και είναι ένα αυτοκίνητο, ακόμα και στη έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς, που θα υπερκαλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας

Συνήθως βλέπουμε τα πράγματα ακίνητα, λες και κάθε νέο αυτοκίνητο ζει μετέωρο στο χρόνο και στο χώρο του, αυθύπαρκτο και στατικό σαν ύπαρξη. Όμως κάθε άλλο παρά έτσι είναι τα πράγματα, γιατί ποτέ δεν ήταν, ποτέ δεν είναι και ποτέ ...
ΔΟΚΙΜΗ: Porsche Macan

ΔΟΚΙΜΗ: Porsche Macan

Τελικά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη γνώση και την εμπειρία. Εκεί στο Weissach ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και το αποδεικνύουν για μια ακόμα φορά

Είναι παλιά η ιστορία, αλλά όλοι ξέρουμε ότι η Cayenne πρακτικά έσωσε τη Porsche και παρά το γεγονός ότι δεν ήταν λίγοι εκείνοι που θεώρησαν αυτή την πράξη της (να προχωρήσει δηλαδή στα SUV) κάτι σαν ιεροσυλία, το γεγονός ότι ...
Chris Amon (1943-2016): Άτυχο ταλέντο

Chris Amon (1943-2016): Άτυχο ταλέντο

Δεν κέρδισε ούτε έναν αγώνα Formula 1 Grand Prix, όμως αυτό δεν μειώνει την αξία του, γιατί το ταλέντο του ήταν μεγάλο. Άξιζε καλύτερης τύχης.

Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά, μεγάλα ταλέντα να μην έχουν τελικά την αγωνιστική καταξίωση που δικαιωματικά τους άξιζε. Πάρτε για παράδειγμα τον μεγάλο Stirling Moss ο οποίος ποτέ δεν κέρδισε κάποια παγκόσμιο τίτλο, πάρτε για παράδειγμα τον ταλαντούχο Chris Amon ...
Alfa Romeo 2600 Spider & Lancia Flaminia 2.5 Convertible

Alfa Romeo 2600 Spider & Lancia Flaminia 2.5 Convertible

Ανωτέρα τάξη

Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα μας δίνουν μια γεύση των δυνατοτήτων και της ποικιλίας τεχνολογιών που διέθεταν οι Ιταλοί τη δεκαετία του ’60, όταν φαίνονταν ότι θα κυριαρχήσουν στον κόσμο! Δύο αυτοκίνητα για την ανωτέρα τάξη, που χτυπούν την πόρτα ...
AMC AMX/3: Υψηλών στόχων

AMC AMX/3: Υψηλών στόχων

Στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 η AMC αποφάσισε να παίξει στο γήπεδο με τα μεγάλα παιδιά. Πλησίαζε τον Bizzarrini και αυτός ως εκ θαύματος σχεδίασε ακόμα ένα supercar, αφού έτσι και αλλιώς είχε σχεδιάσει το πρώτο.

Στην Έκθεση της Γενεύης το 1963 παρουσιάστηκε η ATS 2500GT, που ήταν και το πρώτο πραγματικό supercar - πριν ακόμα εφευρεθεί ο όρος - με τον κινητήρα στο κέντρο! Ναι, ναι πριν ακόμα και από την παρουσίαση της Lamborghini Miura ...
Honda H1300: Λίγο πριν το πρώτο Honda Civic

Honda H1300: Λίγο πριν το πρώτο Honda Civic

Ήταν το πρώτο «μεγάλο» αυτοκίνητο της Honda με… ιδιοτροπίες όμως που δεν το άφησαν να σταδιοδρομήσει. Γράψε λάθος λοιπόν και πίσω στο σχεδιαστήριο για το αθάνατο Civic! Απόδειξη ότι αν δεν πάθεις, δεν μαθαίνεις!

Έζησε μόλις από το 1969 ως το 1973, τόσο πήρε στη Honda να καταλάβει το λάθος της, όμως από όποια πλευρά και αν το δει κανείς ήταν μια γενναία πρόταση!Ήταν η πρώτη προσπάθεια της Honda να μπει στη μεγάλη κατηγορία ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Honda Civic

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Honda Civic

Το νέο Civic προχωρεί σε ολική αναθεώρηση και επανασχεδίαση, ανεβάζοντας τον πήχη της κατηγορίας με μεγάλες διαστάσεις, καλύτερη ποιότητα, νέους κινητήρες και επιτέλους νέα πίσω ανάρτηση που αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά. Με λίγα λόγια το δέκατης γενιάς Civic τα έχει όλα!

Η Honda πάει καλά! Τη χρονιά που μας πέρασε πούλησε σχεδόν 5.000.000 αυτοκίνητα, νούμερο καθόλου ευκαταφρόνητο, το οποίο μάλιστα αντιπροσωπεύει αύξηση πωλήσεων κατά 5%! Αν μάλιστα κοιτάξουμε την ιστορία των πωλήσεων της Honda, από το 1963 οπότε και παρουσιάστηκε το ...
Joan Newton Cuneo: Μόνη εναντίον όλων

Joan Newton Cuneo: Μόνη εναντίον όλων

Ήταν η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να κερδίσει στις πίστες του Νέου Κόσμου! Σίγουρα δεν έκανε πολλούς φίλους!

Ήταν απελπιστικά μόνη σε ένα κόσμο γεμάτο από Gentlemen Racers, για ένα και μόνο λόγο. Ήταν η μοναδική γυναίκα σε μια κοινωνία που το να οδηγείς αυτοκίνητο ήταν ότι πιο ανδρικό υπήρχε! Καταλαβαίνεται ότι απλά δεν είχε θέση σε αυτό ...
Rolls-Royce Silver Ghost: Κύκλος 100 ετών

Rolls-Royce Silver Ghost: Κύκλος 100 ετών

Συνήθως ασχολούμαστε με τις μηχανές και οι άνθρωποι περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Όχι αυτή τη φορά! Ρίχνουμε λοιπόν μια ματιά στο ποιος μπορούσε να αποκτήσει μια Rolls-Royce Silver Ghost εκατό χρόνια πριν και παρακολουθούμε τις μεταλλάξεις του μέχρι σήμερα! Ένα αυτοκίνητο, μια ιστορία!

Η ιστορία αρχίζει το 1908, όταν ο Charles Howard Angas σε ηλικία 48 ετών, από το Angaston της Αυστραλίας παρήγγειλε μια Rolls-Royce 40-50 ίππων από το εργοστάσιο στο Nightingale του Derby, το οποίο μόλις είχε ανοίξει τις πύλες του, από ...
ΔΟΚΙΜΗ: Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 4x4

ΔΟΚΙΜΗ: Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 4x4

Επιτέλους η Suzuki γίνεται «chic» και δοκιμάζει με επιτυχία τη «fun» πλευρά της αυτοκίνησης. Το νέο Ignis δεν είναι μόνο ένα αξιόλογο και έξυπνο μεταφορικό μέσο, διαθέτει και παρουσία άξια να προξενήσει συναισθήματα αγάπης!

Η ίδια η Suzuki το περιγράφει σαν Ultra Compact SUV, αλλά αυτό είναι μόνο μια περιγραφή, γιατί το νέο Ignis είναι κάτι πολύ περισσότερα. Ναι, είναι μικρό στα 3,700 μ. (πιο μικρό από το προηγούμενο που έφτανε τα 3,770 μ. ...
Jean Daninos 1906 - 2001: Ανήσυχο πνεύμα

Jean Daninos 1906 - 2001: Ανήσυχο πνεύμα

Ελληνικής καταγωγής, ίδρυσε τη Facel Vega και ήθελε να αναβιώσει τις καλές μέρες της Γαλλικής σχεδίασης. Ήταν ένα ανήσυχο πνεύμα μέχρι το τέλος

Γεννήθηκε το 1906 στο Παρίσι από μεγάλη, ελληνικής καταγωγής οικογένεια. Οι σπουδές του ήταν οι καλύτερες και αρχικά εργάστηκε για τον Citroen εμπλεκόμενος στη σχεδίαση του Traction Avant. Όμως όταν η Michelin ανέλαβε τη διοίκηση δεν μπόρεσε να συνεργαστεί και ...
De Tomaso 1959 - 2004: Ερείπια ονείρων!

De Tomaso 1959 - 2004: Ερείπια ονείρων!

Δεν υπάρχει τίποτα πιο θλιβερό από τα ερείπια ονείρων! Ο Alejandro De Tomaso ξεκίνησε να κατακτήσει τον κόσμο, το όνειρό του ήταν να νικήσει τους Ιταλούς στο ίδιο τους το παιχνίδι! Τελικά απέμειναν τα ερείπια μιας αποθήκης για να το στεγάσουν!

Ότι έχει απομείνει σήμερα από την De Tomaso Automobili Sp.A. στη Modena είναι ένα εγκαταλελειμμένο υπόστεγο για να θυμίζει τις παλαιές δόξες! Γεννημένος στην Αργεντινή και οδηγός αγώνων ίδρυσε στην Ιταλία το 1959 την ομώνυμη κατασκευαστική εταιρεία, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας ...
Paul Rosche (1934-2016)

Paul Rosche (1934-2016)

Μεγάλος μηχανικός και η «κινητήρια» δύναμη πίσω από μερικούς από τους πιο σημαντικούς κινητήρες της BMW

Ο περίφημος μηχανικός guru Paul Rosche ξεκίνησε τη καριέρα στη βαβαρέζικη εταιρεία το 1957 και απέκτησε το παρατσούκλι «Nocken-Paul», λόγω της ιδιαίτερης σχέσης που είχε με τη σχεδίαση των εκκεντροφόρων, αποκαλύπτοντας τα μυστικά των... μοιρών, που μέχρι τότε ήταν μια ...
Η Ελλάδα των 80s αναβιώνει στην Τεχνόπολη

Η Ελλάδα των 80s αναβιώνει στην Τεχνόπολη

Ραντεβού με την ιστορία μας δίνει η Έκθεση που οργανώθηκε στην Τεχνόπολη, ξεκίνησε από τις 25 Ιανουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Μαρτίου 2017

Θα δείτε 18 περίπτερα, 4.000 εκθέματα, 1.000 σπάνιες φωτογραφίες, 400 ώρες προβολών και πάνω από 30 παράλληλες εκδηλώσεις που θα ξυπνήσουν αμέτρητες αναμνήσεις! Σας συνιστούμε να πάτε!Κάποιοι ήμασταν αρκετά μεγάλοι για να τα ζήσουμε, κάποιοι άλλοι πάλι πολύ μικροί για ...
20η Συνάντηση Αθηνών: Μια καλή ευκαιρία

20η Συνάντηση Αθηνών: Μια καλή ευκαιρία

Όλα τελικά βοήθησαν, ο ήλιος έλαμπε και όλοι έδωσαν το πρώτο ετήσιο ραντεβού με την ιστορία

Ήταν μια καλή ευκαιρία εμπρός από το Καλλιμάρμαρο! Τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες έφτασαν καθαρά και περιποιημένα και οι θεατές όλων των ηλικιών έδωσαν και αυτοί το παρών. Όλοι έφυγαν ευχαριστημένοι από την 20η Συνάντηση που οργάνωσε η ΦΙΛΠΑ.Όμως φτάνει ...
Audi prototype RS 002: Απλά δεν υπήρξε!

Audi prototype RS 002: Απλά δεν υπήρξε!

Μπορεί να φαντάζει σαν κακόγουστο αστείο, αλλά κανείς δεν αποδέχονταν την ύπαρξή του. Άλλωστε ήταν λίγοι που ήξεραν την ύπαρξή του

Το Audi 002 Group S prototype ήταν ένα από τα χειρότερα κρυμμένα μυστικά. Όλοι μιλούσαν για αυτό, όμως ελάχιστοι ήταν αυτοί που το είχαν δει και ακόμα πιο λίγοι ήταν αυτοί που αποδέχονταν την ύπαρξή του.Η ιστορία μάς πάει πίσω ...