Η αύξηση της ταχύτητας φόρτισης στα νέα ηλεκτρικά οχήματα απαιτεί νέα γενιά καλωδίων και συστήματα ψύξης τους

Όσο αυξάνονται οι δυνατότητες αποδοχής ρεύματος των αυτοκινήτων, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις από τους σταθμούς φόρτισης

  • -
  • -

Με τους ρυθμούς με τους οποίους μειώνεται ο χρόνος φόρτισης των οχημάτων με κάθε νέα “φουρνιά” ηλεκτρικών μοντέλων, τα καλώδια που χρησιμοποιούνται για την φόρτιση μπορεί να αρχίσουν να γίνονται ο περιοριστικός παράγοντας στην διάρκεια του ανεφοδιασμού. Η εταιρία Huber+Suhner εξέλιξε ένα νέας γενιάς καλώδιο που θεωρητικά θα μπορούσε να επιτρέψει ταχύτερη φόρτιση.

Το νέο καλώδιο της εταιρίας επιτρέπει στα δίκτυα φορτιστών και στους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, την πλήρη εκμετάλλευση των σταθμών ταχείας φόρτισης που ήδη υπάρχουν. Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο με την “ισχυρότερη” αρχιτεκτονική στην μπαταρία του για φόρτιση είναι η Porsche Taycan με 800 V, αλλά προβλέπεται σύντομα κι άλλοι κατασκευαστές, όπως η Hyundai και η Kia, να φτάσουν νούμερα τέτοιου ύψους στην επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων τους, με δυνατότητα επαναφόρτισης σε λιγότερο από 20 λεπτά.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος όμως, θα χρειαστούν πιο “ισχυρά” καλώδια. Τα νέα καλώδια της Huber+Suhner είναι υδρόψυχτα, όπως και κάθε καλώδιο που δουλεύει σε αυτά τα επίπεδα θα πρέπει να είναι. Επίσης, υποστηρίζονται από ξεχωριστά συστήματα ψύξης για τα καλώδια που τα τροφοδοτούν, τα οποία συστήματα ψύξης βγαίνουν από το εργοστάσιο έτοιμα με το ψυκτικό υγρό ήδη τοποθετημένο μέσα, έτσι ώστε να τοποθετηθούν κατευθείαν στους σταθμούς ανεφοδιασμού.

Αν και το όλο σύστημα που προαναφέραμε περιπλέκει τον τρόπο λειτουργίας και τις ανάγκες που υπάρχουν για την δημιουργία ενός καινούργιου σταθμού, απ' ότι φαίνεται θα είναι αναγκαίο όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός αφού οι τεχνολογία πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τους σταθμούς ανεφοδιασμού εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...