Η BMW i7 σε δοκιμές δυναμικής οδήγησης στον Αρκτικό Κύκλο

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της πολυτελούς κατηγορίας ολοκληρώνει τις τελικές δοκιμές στο κέντρο του BMW Group στη Σουηδία

  • -
  • -

Μέσα στο 2022, η BMW θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της πολυτελούς κατηγορίας, την i7. Στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης του ανταγωνιστή της Mercedes-Benz EQS, το αυτοκίνητο υποβάλλεται τώρα σε δοκιμές δυναμικής συμπεριφοράς στις εγκαταστάσεις του χειμερινού κέντρου δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog της Σουηδίας. Εκεί, σε απόσταση μόλις μερικών χιλιομέτρων από τον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί θεωρούν ότι οι παγωμένες επιφάνειες και οι χιονισμένοι δρόμοι προσφέρουν τις ιδανικές προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη χρήση όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης. Καθώς το πρόγραμμα δοκιμών πραγματοποιείται σε τσουχτερό κρύο, οι δοκιμές αυτές ανοίγουν το δρόμο για μία νέα εκδοχή της πολυτελούς εμπειρίας οδήγησης. Για πρώτη φορά, θα μπορούν οι οδηγοί να βιώσουν στο μέγιστο τον δυναμικό χαρακτήρα μιας BMW, την άνεση και την υπεροχή της συγκεκριμένης κατηγορίας με απόλυτα μηδενικές εκπομπές ρύπων.

back

Τα εξαρτήματα της ανάρτησης, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και τα συστήματα δυναμικού ελέγχου και ευστάθειας οχήματος που εξελίσσονται για τη μελλοντική γενιά της Σειράς 7 είναι σχεδιασμένα για να βελτιστοποιήσουν την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση της ανάρτησης, των ελατηρίων, των αμορτισέρ και διαφόρων συστημάτων που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προκειμένου να ταιριάζουν και με τα διάφορα συστήματα κίνησης.

front

Στο χειμερινό τοπίο της Λαπωνίας, οι μηχανικοί δοκιμών έχουν βρει τις τέλειες προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Κατά τη διάρκεια των test drives στους χιονισμένους δρόμους γύρω από το Arjeplog, μπορούν να δοκιμάζουν και να βελτιστοποιούν όλες τις λειτουργίες υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για να πετυχαίνουν την πιο αρμονική οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, χρησιμοποιούν επιφάνειες δοκιμών σε παγωμένες λίμνες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης για ακριβή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου ανάρτησης. Το σύστημα διεύθυνσης περνά από σχολαστικό έλεγχο και ρύθμιση όπως και οι πολυάριθμες λειτουργίες του συστήματος ευστάθειας, αλλά και η ρυθμισμένη με ακρίβεια ισσοροπία μεταξύ πέδησης λόγω τριβής και επιβράδυνσης μέσω ανάκτησης ενέργειας.

front

Το χειμερινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα εξαρτήματα του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης της BMW i7, όλα προέρχονται από την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, την ίδια που συναντάμε και στην iX. Πάνω απ’ όλα, ο ηλεκτροκινητήρας, η μπαταρία και το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της i7 πρέπει να επιδείξουν ένα υψηλό επίπεδο αντοχής σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν στο Σουηδικό βορρά.

Με την BMW i7, η τρέχουσα προϊοντική επέλαση της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...