Πρώτη οδήγηση: Kymco Xciting-S 400i

Η νεα εποχή του Xciting-S 400i έρχεται οπλισμένη με τα καλύτερα εφόδια

  • - views
  • - comments
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στη δημιουργικότητα της Kymco οφείλουμε να καταγράψουμε πλουραλισμό σε μια γκάμα που καλύπτει όλα τα γούστα του κοινού που επιλέγει scooter. Είτε ως πρώτη επαφή με τον κόσμο των δυο τροχών, είτε για τον απαιτητικό που ψάχνει το μέγιστο από πλευράς εικόνας και δυνατοτήτων. Πολλά τα κλασσικά παραδείγματα που προκύπτουν από την πλούσια γκάμα της και την τοποθετούν στις μοντέρνες εταιρείες του δίκυκλου κόσμου. Όμως κλασσικότερο το AK 550 που ήρθε ένα χρόνο πριν, συνέπεσε με τον εορτασμό των 50 χρόνων της εταιρείας από την Taiwan και τοποθετήθηκε ως ναυαρχίδα στη σκάλα της γκάμας με στόχο την υπέρβαση στα maxi scooter. Κάπως εστί λοιπόν με δικύλινδρο μοτέρ, αλουμινένιο πλαίσιο και με υπερσύγχρονη τεχνολογία, εξοπλισμό και απόδοση κατάφερε και ενσωματώθηκε στην αίγλη της κλάσης του, με την αντεπίθεση να συνεχίζεται.

 

Ο μικρότερος αδερφός;

Μπορεί λοιπόν το νέο Xciting S400i να μην είναι μικρογραφία του AK 550, όμως βαδίζει σε γενναία χνάρια εκσυγχρονισμού με βάση τις αλλαγές του. Σε ένα μοντέρνο industrial περιβάλλον στο Γκάζι και συγκεκριμένα στον πολυσυλλεκτικό χώρο εργασίας «TZAFERI 16», ένα τροποποιημένο παλιό εργοστάσιο καλλυντικών στην ομώνυμη οδό, έγινε η παρουσίαση της 5ης γενιάς του sport μοντέλου της Kymco που έρχεται με ολοκληρωτικές αλλαγές και αφορούν τόσο την εμφάνιση, όσο και την ουσία κάτω από αυτήν. Είναι γνωστό ότι το τμήμα σχεδιασμού της Ασιατικής εταιρείας είναι στην χώρα που εμπνεύστηκε γενικότερα τον όρο σκούτερ, την Ιταλία. Το οπτικό αποτέλεσμα δικαιώνει το αρμόδιο τμήμα με το νεότερο Xciting να έχει εκσυγχρονίσει την εικόνα του με πιο έντονα σπορ στοιχεία, χωρίς βέβαια να αφήσουν στην άκρη το πρακτικό σκέλος της υπόθεσης. Ο νέος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας για παράδειγμα ρυθμίζεται εύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων σε 5 θέσεις, ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στο ύψος του κάθε αναβάτη και να προσφέρει τη μέγιστη προστασία. Το νέο τιμόνι σε σχήμα V βελτιώνει το χώρο στα πόδια, την θέση οδήγησης και την εργονομία, διευκολύνει στην ακρίβεια της οδήγησης και απλοποιεί την ορατότητα του πίνακα οργάνων, ενώ οι προβολείς LED με τα πρώτα εγκεκριμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση φώτα ημέρας (DRL) αποτελούν την αισθητική υπογραφή του νέου Xciting-S, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα supersport με τον ανάλογο δυναμικό σχεδιασμό. Η σέλα επανασχεδιάστηκε ώστε να διευκολύνει χαμηλότερα αναστήματα αναβατών ενώ κάτω από το ανοιγόμενο εμπρός τμήμα της κρύβει φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και άλλα μικροαντικείμενα. Να σημειώσουμε ότι ξεκλειδώνει ηλεκτρικά με κουμπί, αλλά και με τον παραδοσιακό μηχανικό τρόπο από την κεντρική κλειδαριά, στην περίπτωση που έχει ξελιγωθεί η μπαταρία. Τους αποθηκευτικούς χώρους συμπληρώνουν τα δυο ντουλαπάκια στην ποδιά (με θύρα USB για φόρτιση κινητού τηλεφώνου το ένα) που κλειδώνουν με ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές.



Επι της ουσίας το scooter της Kymco γοητεύει το μάτι και έχει καταφέρει να δείχνει πιο ομοιογενές και σπορ περιορίζοντας το συνολικό του μήκος 15 mm και το πλάτος του 21 mm. Φυσικά το μεταξόνιο στα 1.570 mm εξασφαλίζει καλούς χώρους για δυο, ενώ έχει την προσφορά του στην σταθερότητα του συνόλου. Εδώ σημαντικό ρόλο παίζει το νέο πλαίσιο με φιλοσοφία σπορ γεωμετρίας που βελτιώνει την στιβαρότητα και την κατανομή βάρους (εμπρός: 44% - πίσω: 56%), το 41 mm εμπρός πηρούνι που εδράζεται και σε πάνω πλάκα όπως συνηθίζεται σε μοτοσυκλέτες και μια νέα βάση κινητήρα που αυξάνει την ακαμψία και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά. Οι τροχοί παραμένουν στις 15’’ εμπρός και τις 14’’ πίσω και τα φρένα προσφέρουν διπλά δισκόφρενα εμπρός με ακτινικές δαγκάνες και δισκόφρενο πίσω με λειτουργία χειρόφρενου για την περίπτωση που στηρίζετε το σκούτερ σας σε δρόμο με κλίση και πλάγιο σταντ. Παράλληλα το ABS της Bosch (9,1) θα επιτρέψει τη μέγιστη επιβράδυνση χωρίς το άγχος του μπλοκαρίσματος σε κάποιο τροχό. O αναβαθμισμένος G5-SC κινητήρας, εμφανίζεται με την υψηλότερη ισχύ στην κατηγορία, ενώ χαρακτηρίζεται και για την προοδευτική του μετάδοση, μετα τις βελτιώσεις που έχει υποστεί. Ανήκει στην νέα γενιά των G5 της KYMCO, με εκτεταμένη επανασχεδίαση σε πολλά μέρη του. Νέος κύλινδρος και κεφαλή, ξεχωριστό κάρτερ λαδιού με ενσωματωμένο σύστημα ψύξης για χαμηλότερες θερμοκρασίες που διευκολύνουν τη λιπαντική ικανότητα και κατά συνέπια την αξιοπιστία αποτελούν μέρος των σημαντικών του αλλαγών. Από 399 cc αποδίδει 36 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 38,4 Nm ροπής, τιμές που είναι σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με το προηγούμενο Xciting.


 

Φιλοσοφία: «Win my heart»

Για να κερδίσει τις εντυπώσεις του κοινού και να μπει στην καρδιά τους, η Kymco δεν κάνει συμβιβασμούς και προικίζει, εκτός των άλλων και με σύγχρονα προσόντα το Xciting. Τεχνολογικά προηγμένο με στάνταρ την πλατφόρμα διασύνδεσης Noodoe, τοποθετείται με ρόλο ηγέτη στην κατηγορία. Με το Noodoe προσφέρει την δυνατότητα στον αναβάτη να προηγηθεί από το Navigation με χάρτες της Tom Tom, έναν πλοηγό GPS που είναι ειδικά σχεδιασμένος για χρήση σε δίκυκλα. Η δυνατότητα διασύνδεσης με το smartphone είναι δεδομένη και πιθανές αναπάντητες κλήσεις, έκτακτες ειδήσεις, νέα μηνύματα, ενημερώσεις φίλων στα κοινωνικά δίκτυα ενημερώσεις και μηνύματα εμφανίζονται στην στρογγυλή ψηφιακή οθόνη όταν το scooter σταματά για παράδειγμα στο φανάρι και πάντα με το scooter σταματημένο. Καθώς ο αναβάτης πλησιάζει το scooter, το τηλέφωνό του συνδέεται αυτόματα μαζί του. Όταν γυρίζει το κλειδί της ανάφλεξης, τον καλωσορίζει με την αγαπημένη του φωτογραφία, του υπενθυμίζει την πρόγνωση του καιρού, ενώ η έξυπνη πυξίδα τον καθοδηγεί προς τη σωστή κατεύθυνση και όταν η βενζίνη τελειώνει, του δείχνει τα πιο κοντινά βενζινάδικα και τον πλοηγεί σε αυτό που θα επιλέξει. Επίσης απομνημονεύει τη θέση παρκινγκ και ειδοποιεί τον αναβάτη του σε περίπτωση που έχει ξεχάσει που το πάρκαρε. Αυτά είναι μερικά από τα κατορθώματά του και το σύστημα είναι ανοιχτό σε αναβαθμίσεις.




Το Noodoe θα αποτελεί προνόμιο και του Downtown 350i στην ακριβή του έκδοση (€ 5.595) που κοστολογείται μόλις € 300 παραπάνω της απλής του έκδοσης χωρίς αυτό. Στο επιπλέον αυτό κόστος περιλαμβάνονται και τα πρώτης τοποθέτησης ελαστικά Metzeler, ενώ οι αγοραστές του Downtown σε κάθε περίπτωση απολαμβάνουν την νέα ζελατίνα που είναι σχεδιασμένη για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική προστασία.



  

Στην σύντομη οδηγική βόλτα με το Xciting-S 400i διαπιστώνεις αμέσως την προθυμία του κινητήρα να απλώσει την απόδοσή του. Δεν διστάζει να δείξει στο ταχύμετρο ταχύτητες απαγορευμένες για να κινείσαι στην πόλη ακόμα και αν το κάνει τόσο εύκολα και με τόση αίσθηση ασφάλειας. Η στιβαρότητα του πλαισίου και η σωστή συμπεριφορά της ανάρτησης χτίζουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τον αναβάτη ώστε να διατηρεί ανοιχτό το γκάζι στο δεξί του χέρι, ενώ τα φρένα προσφέρουν ουσιαστική επιβράδυνση με ποιοτικό τρόπο με την αρωγή του ABS. Η μετάδοση είναι ομαλή στο πρώτο στάδιο της επιτάχυνσης έτσι ώστε να μην κρίνεται αναγκαία η απουσία traction control τουλάχιστον τις στεγνές ημέρες. Θα γλιστρήσει μόνο σε πολύ γυαλιστερό οδόστρωμα αλλά πάντα ελεγχόμενα χωρίς να τρομάξει και γενικά όσο ευχάριστο είναι οδηγικά άλλο τόσο εξυπηρετεί με την ευελιξία του στα στενά της πόλης. Παράλληλα οι ρυθμίσεις της ζελατίνας προσφέρουν κάλυψη από τον αέρα, σε εύρος αναστημάτων, ώστε σε συνδυασμό με τις επιδόσεις να μην περιορίζεται στον αστικό κύκλο αλλά να σε ωθεί να ταξιδέψεις.  

Τρία είναι τα διαθέσιμα χρώματα για την ώρα (μπλε, γκρι, μαύρο) και όλα είναι ματ, ενώ η τιμή του είναι € 6.690. Φυσικά τα ευέλικτα χρηματοδοτικά παραμένουν (άτοκο 12μηνο, 18μηνο επιδοτούμενο και έντοκο) και οι περισσότερες λεπτομέρειες σας περιμένουν στις εκθέσεις Kymco.


GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

links
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ