Giulietta με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT

Διαθέσιμο στις εκδόσεις 1.4 TB και 2.0 JTDM-2 των 170 PS

  • -
  • -

Τα νέα για τη Giulietta στη Φρανκφούρτη του 2011 αφορούσαν το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Alfa TCT είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 1.4 TB MultiAir 170 PS και 2.0 JTDM-2 170 PS και προσφέρει καλύτερη σχέση επιδόσεων/οικονομίας. Η λειτουργία της μετάδοσης Alfa TCT χαρακτηρίζεται από εξαιρετική αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου με στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις. Ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, το Alfa TCT συνεργάζεται με το σύστημα Alfa D.N.A, τα φρένα, τον κινητήρα και το σύστημα δυναμικού ελέγχου. Έτσι, το σύστημα μετάδοσης μπορεί να διαφοροποιήσει την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων, να ελέγξει την παροχή ροπής σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση, να λειτουργήσει εντελώς αυτόματα, ή να χρησιμοποιηθεί σαν σειριακό με την επιλογή σχέσεων από τον επιλογέα ή τα ειδικά paddles πίσω από το τιμόνι.

Η Giulietta 1.4 TB MultiAir 170 PS με το κιβώτιο TCT έχει τελική ταχύτητα 218 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,7 sec. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλές: 5,2 lt/100 km και 121 g/km αντίστοιχα, τιμές που σύμφωνα με την Alfa Romeo καθιστούν την Giulietta το πιο φιλικό προς το περιβάλλον βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας, ακόμα και σε σύγκριση με χειροκίνητες εκδόσεις ανταγωνιστικών μοντέλων με μικρότερη ιπποδύναμη και ασθενέστερες επιδόσεις. Αντίστοιχα είναι και τα νούμερα για τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων. Σε σύγκριση μάλιστα με τη χειροκίνητη έκδοση του ίδιου κινητήρα, η έκδοση με το κιβώτιο Alfa TCT επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 7,9 αντί για 8,0 sec, η μέση κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 από 124 στα 119 g/km.

 

Στα ενδότερα του TCT

Το κιβώτιο Alfa TCT ουσιαστικά αποτελείται από δύο παράλληλα κιβώτια, το καθένα από τα οποία έχει το δικό του συμπλέκτη. Έτσι είναι δυνατή η επιλογή επόμενης σχέσης τη στιγμή που η προηγούμενη είναι ήδη σε χρήση. Η αλλαγή γίνεται με μια απλή και ομαλή εναλλαγή των σχετικών δίσκων, γεγονός που εξασφαλίζει συνεχή παροχή ροπής και πρόσφυσης. Το αποτέλεσμα είναι η άνεση και η σπορ αίσθηση σε μέγιστο βαθμό σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, αφού οι αλλαγές γίνονται αστραπιαία, υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε αυτόματη και σειριακή λειτουργία και ανάμεσα στις αλλαγές υπάρχει σχεδόν μηδενική απώλεια ισχύος. Σε σχέση με «υγρά» συστήματα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη, το Alfa TCT έχει περιορισμένο κόστος χρήσης και σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα κιβώτια μικρότερη κατανάλωση μέχρι και 10% (χάρη και στη χρήση του συστήματος Start&Stop). Ένα από τα πλεονεκτήματα της «ξηρής» τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Alfa TCT, είναι οι συμπαγείς διαστάσεις του, η ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβών και η μη ανάγκη για ψύξη με λάδι, συνεπώς η μη ανάγκη παρουσίας αντλίας λαδιού. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η μειωμένη κατά 6% κατανάλωση σε σχέση με κιβώτια «βαπτισμένα» σε λάδι.

 

Διαβάστε τις πρώτες μας εντυπώσεις από το TCT στην οδήγηση της Alfa Romeo MiTo TCT 135 PS

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...