• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

km@gocar.gr

Γεννήθηκε στην Αθήνα λίγο πριν την Μεταπολίτευση, σε μαιευτήριο δίπλα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Από τότε μάλλον έγινε Παναθηναϊκός, ενώ τα επόμενα χρόνια οι ιαχές των οπαδών στα γκολ ακούγονταν μέχρι το σπίτι του. Από μικρός ονειρευόταν πότε θα έβαζε το πρώτο του γκολ σε κανονικό αγώνα και πότε θα οδηγούσε το πρώτο του αυτοκίνητο. Το πρώτο δεν συνέβη ποτέ - σε διαφορετική περίπτωση κάτι θα είχατε ακούσει. Το δεύτερο έγινε στα 18, μετά την απόκτηση του διπλώματος. Η σχέση με την ταχύτητα γεννήθηκε μέσω της αγάπης για τους αγώνες ράλι και ιδιαίτερα το Ράλι Ακρόπολις. Κατά την περίοδο των σπουδών δημοσιογραφίας, εργάστηκε σε μικρούς τηλεοπτικούς σταθμούς και αφού υπηρέτησε τη “μαμά πατρίδα” (21 μήνες, παρακαλώ), εντάχθηκε στο αθλητικό δυναμικό του ΣΚΑΪ 100.3 (100.4 παλαιότερα για όσους θυμούνται). Μεγάλη σχολή το ραδιόφωνο, αφού έπρεπε να “παντρευτεί” ένα κινητό τηλέφωνο και να είναι διαθέσιμος 24/7. Δεν έχει όμως παράπονα, καθώς κάλυψε σημαντικά γεγονότα, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου του 1997, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2004 και οι Ολυμπιακοί Αγώνες της ίδιας χρονιάς. Ποτέ όμως δεν παραμέλησε την άλλη του αγάπη, τους αγώνες αυτοκινήτου. Έτσι το φθινόπωρο του 2004 πέρασε σε άλλο… γήπεδο, αρχικά στα περιοδικά Drive και Autocar, στη συνέχεια στους 4 Τροχούς και το Autobild, αλλά και σε αρκετές ιστοσελίδες του χώρου. Ταξίδεψε παντού, έφθασε μέχρι την Αυστραλία, και γνώρισε σημαντικούς ανθρώπους, από τους οποίους είχε πάντα κάτι σημαντικό να μάθει.

Ναι, κίνητρα. Αλλά τι κίνητρα;Ναι, κίνητρα. Αλλά τι κίνητρα;

Ναι, κίνητρα. Αλλά τι κίνητρα;

Όλοι συμφωνούμε στην ανάγκη προώθησης της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Το θέμα είναι πώς θα την πετύχουμε

Δεν είναι κακό να είσαι αισιόδοξος. Κάθε άλλο. Θα πρέπει όμως αυτή η αισιοδοξία να έχει σταθερές βάσεις ή να πηγάζει από πραγματική διάθεση να αλλάξεις τα πράγματα. Και στην Ελλάδα όσον αφορά την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης δεν έχουμε ούτε ...
Αυτοκίνητο, το ιδανικό όχημα… απόδρασηςΑυτοκίνητο, το ιδανικό όχημα… απόδρασης

Αυτοκίνητο, το ιδανικό όχημα… απόδρασης

Η θερμοκρασία ανεβαίνει, οι βροχές περιορίζονται και οι μέρες του Πάσχα συνοδεύτηκαν επιτέλους από ανοιξιάτικο καιρό. Και σε αυτή την έξοδο, χιλιάδες αυτοκίνητα συνωστίστηκαν στις εθνικές οδούς. Όπως συμβαίνει συχνά κατά τις ώρες αιχμής, Δευτέρα με Παρασκευή στις μεγάλες πόλεις. ...
Τρικύλινδρος κινητήρας. Επανάσταση ή απάτη;Τρικύλινδρος κινητήρας. Επανάσταση ή απάτη;

Τρικύλινδρος κινητήρας. Επανάσταση ή απάτη;

Πόσο θα αντέξει ένας τρικύλινδρος κινητήρας; Μα καλά, 1.000 κυβικά εκατοστά σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο; Θα τα βγάλει πέρα; Μπορείς να προσπεράσεις στην εθνική οδό;Αυτές είναι ορισμένες μόνο από τις ερωτήσεις που δεχόμαστε στο GOCAR και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ...
Τέλη κυκλοφορίας: Σενάρια και αλήθειεςΤέλη κυκλοφορίας: Σενάρια και αλήθειες

Τέλη κυκλοφορίας: Σενάρια και αλήθειες

Ποιο είναι το πιο δίκαιο σύστημα καθορισμού των τελών κυκλοφορίας; Να είναι ανάλογα με το «περιβαλλοντικό αποτύπωμα» του οχήματος, δηλαδή ανάλογα με τις εκπομπές CO2 του κινητήρα; Ή μήπως, λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, τα παλαιά αυτοκίνητα να πληρώνουν ...
POLL

Ποιο θα επιλέγατε για Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020;

  • BMW Σειρά 1
  • Ford Puma
  • Peugeot 208
  • Porsche Taycan
  • Renault Clio
  • Tesla Model 3
  • Toyota Corolla
72
GOCAR Magazine #72

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
Τι αέρα αναπνέουμε;Τι αέρα αναπνέουμε;

Τι αέρα αναπνέουμε;

Και κατά πόσο επηρεάζουν την ποιότητά του οι εκπομπές ρύπων από τα οχήματα

Στεκόμαστε μπροστά σε ένα σταυροδρόμι, ανάμεσα στη στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση από την μία και την αυστηριοποίηση της νομοθεσίας για τους ρύπους στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την άλλη. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO), το ...
Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος για ένα SUV;Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος για ένα SUV;

Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος για ένα SUV;

Μικρό, μεσαίο ή μεγάλο; Ιδού το ερώτημα

Ζούμε στον «αστερισμό των SUV». Το βλέπουμε και το βλέπετε παντού. Από το ενδιαφέρον εσάς των αναγνωστών για κάθε άρθρο σχετικό με οχήματα ελεύθερου χρόνου που γράφουμε εδώ στο GOCAR μέχρι το λανσάρισμα νέων SUV κάθε… τρεις και λίγο από ...
Έχει νόημα η εξαγορά της Fiat-Chrysler από τη Volkswagen;Έχει νόημα η εξαγορά της Fiat-Chrysler από τη Volkswagen;

Έχει νόημα η εξαγορά της Fiat-Chrysler από τη Volkswagen;

Η συμμαχία Peugeot-Citroen-Opel ίσως προκαλέσει ντόμινο εξαγορών στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας

Όταν εν μέσω της παγκόσμιας ύφεσης πριν 7-8 χρόνια ο Sergio Marchionne δήλωνε ότι ο χώρος του αυτοκινήτου δεν θα μπορεί να αντέξει τελικά περισσότερες από 5-6 μεγάλες κοινοπραξίες, πολλοί αμφισβητούσαν τα λεγόμενά του. Οι εξελίξεις φαίνεται να δικαιώνουν τον ...
Πόση τεχνολογία μπορούμε να αντέξουμε;Πόση τεχνολογία μπορούμε να αντέξουμε;

Πόση τεχνολογία μπορούμε να αντέξουμε;

Η χρησιμότητα όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων μέσα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο

Η αυτοκινητοβιομηχανία διαφημίζει ως «εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας» τον εμπλουτισμό του εξοπλισμού καθημερινών οχημάτων με συστήματα που μέχρι πρόσφατα είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε σε υπερπολυτελή μοντέλα. Όλοι θυμόμαστε την πρώτη φορά που νιώσαμε εκείνο το... γρατζούνισμα στο πεντάλ του φρένου. Ήταν ...
Όλοι αγοράζουν SUV. Γιατί;Όλοι αγοράζουν SUV. Γιατί;

Όλοι αγοράζουν SUV. Γιατί;

Το ευρωπαϊκό κοινό λατρεύει τα οχήματα ελεύθερου χρόνου και αυξάνει διαρκώς το μερίδιό τους

Η εξάπλωση των SUV/Crossover αποτελεί πλέον ένα αυτοκινητικό φαινόμενο. Αποτελούν το κυρίαρχο segment της ευρωπαϊκής αγοράς, διευρύνοντας συνεχώς την απόσταση από τις υπόλοιπες δημοφιλείς κατηγορίες, όπως τα σουπερμίνι (Β) και τα μικρομεσαία (C). Ενδεικτικό της λατρείας των Ευρωπαίων καταναλωτών είναι ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...