Μιχάλης Γεωργιάδης (michalisgeorgiadis@gocar.gr)
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Πόσο εύκολο είναι τελικά να γίνει το κακό; Τα πρόσφατα γεγονότα μας υπενθυμίζουν με τον πλέον σκληρό τρόπο πώς το όνειρο της οδήγησης ενός μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε τραγωδία.

Μια Ferrari 488 Pista συνετρίβη στην παραλιακή, 2,5 χιλιόμετρα από τον τόπο ενός άλλου δυστυχήματος που πριν λίγο καιρό είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη, αυτό του Mad Clip με την Porsche 911. Άλλο ένα δυστύχημα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά ...
Ήταν το καλύτερο πρωτάθλημα στην ιστορία της Formula 1. Και το κέρδισε ο καλύτερος

Ήταν το καλύτερο πρωτάθλημα στην ιστορία της Formula 1. Και το κέρδισε ο καλύτερος

Τα έκανε θάλασσα η FIA ή όχι; Πήρε το πρωτάθλημα αυτός που πράγματι το άξιζε; Και τελικά, ήταν διαφήμιση ή δυσφήμιση για το σπορ αυτή η σεζόν;

Η φετινή σεζόν της Formula 1 ήταν ίσως η καλύτερη στην ιστορία του σπορ. Η δεύτερη μόλις φορά από το 1950 οπότε και θεσπίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που οι δύο διεκδικητές του Τίτλου έφτασαν στον τελευταίο αγώνα ισόβαθμοι. Αν η ...
Πάρτο τώρα

Πάρτο τώρα

Τα επόμενα χρόνια προβλέπονται λιγότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα, συνολικά λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο, και αύξηση του car sharing. Μήπως η καλύτερη στιγμή να αγοράσεις είναι τώρα;

Αυτό που συμβαίνει σήμερα, η βασανισμένη από τις διαδοχικές οικονομικές κρίσεις ελληνική αγορά αυτοκινήτου δεν το φανταζόταν. Να υπάρχουν λεφτά και να μην υπάρχουν αυτοκίνητα. Οι λόγοι που οι εισαγωγικές εταιρείες αδυνατούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση είναι λίγο πολύ γνωστοί. ...
Φθηνό ηλεκτρικό; Ξεχάστε το.

Φθηνό ηλεκτρικό; Ξεχάστε το.

Από ακριβό στην αγορά, ακριβό στη χρήση. Αυτό φαίνεται να είναι το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όπως δείχνουν τάσεις στην αγορά ενέργειας. Στην Ελλάδα και διεθνώς.

Το δίκτυο φόρτισης και η υψηλή τιμή αγοράς είναι χωρίς αμφιβολία τα δύο αγκάθια που οριοθετούν τη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά αυτοκινήτου. Οι κυβερνήσεις αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται πυρετωδώς για να δώσουν λύση και στα δύο προβλήματα, το ...
Λυμένα προβλήματα

Λυμένα προβλήματα

Η αλλαγή που συντελείται στην αυτοκινηβιομηχανία, η στροφή προς αναμφίβολα ψηφιακά ευφυέστερα εξηλεκτρισμένα και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, από τη συντριπτική πλειονότητα θεωρείται πρόοδος. Αλματώδης, μάλιστα. Μια (όχι και τόσο μικρή) βιομηχανική επανάσταση. Καθώς δεν είναι μόνο η τεχνολογία του ίδιου ...
World Car Awards 2021: Τα αυτοκίνητα της χρονιάς στην κάλπη

World Car Awards 2021: Τα αυτοκίνητα της χρονιάς στην κάλπη

Οι 94 δημοσιογράφοι του World Car Awards από όλο τον κόσμο επιλέγουμε την τελική 10άδα για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

Αυτή είναι η 3η μου χρονιά ως μέλος του World Car Awards, η τρίτη φορά που έχω τη χαρά αλλά και την ευθύνη να ψηφίσω για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Αυτό το μήνα οι 94 κριτές-δημοσιογράφοι θα επιλέξουν την ...
Δεν ξέρουμε τι θέλουμε

Δεν ξέρουμε τι θέλουμε

Συνεπαρμένοι από μεγάλες ιδέες υπερβαίνουμε το μέτρο και χάνουμε τελικά την ουσία

Η προοπτική των δύο επενδύσεων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα και σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενό μας, την αυτοκινητοβιομηχανία, κρίνεται μέσα από το πρίσμα της κομματικής (και όχι τόσο πολιτικής, στην ουσία των πραγμάτων) τοποθέτησης του καθενός.Τα σχέδια μοιάζουν σοβαρά, εντύπωση που ...
2045.gr – Tο μέλλον, σήμερα

2045.gr – Tο μέλλον, σήμερα

Η πρόοδος είναι μια επιλογή με υψηλό ρίσκο, αφού προϋποθέτει ότι θα εγκαταλείψεις την ασφάλεια της κατάστασης μέσα στην οποία έχεις μάθει να σκέφτεσαι και να λειτουργείς

Η πρόοδος δεν είναι κάτι που απλά συμβαίνει. Είναι μια επιλογή. Μια δύσκολη απόφαση που παίρνουν κάποια εμπνευσμένα, ανήσυχα μυαλά. Οι πρωτοπόροι, εκείνοι που βασανίζονται από μια διαρκή εσωτερική αναζήτηση, από την ανάγκη να εκφράσουν ιδέες και να τις δουν ...
Ενθουσιασμός ή αδιαφορία; Αποδοχή

Ενθουσιασμός ή αδιαφορία; Αποδοχή

Ζούμε μια εποχή πυκνών και σημαντικών εξελίξεων. Θα αποδεχτούμε την αλλαγή, αργά ή γρήγορα. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο

Εκεί που νομίζεις ότι έχουν όλα συμβεί, γεγονότα όπως η πρόσφατη επανδρωμένη αποστολή της SpaceX στο διάστημα, η πρώτη της NASA μετά το 2011 και η πρώτη με διαστημικό όχημα που ανήκει σε ιδιώτη, σε υποχρεώνουν να σταθείς με σεβασμό ...
Είναι ακριβό!

Είναι ακριβό!

Το σχόλιο που ακολουθεί σχεδόν κάθε νέο μοντέλο

Το πιο συνηθισμένο σχόλιο κάτω από άρθρα που αφορούν νέα αυτοκίνητα στο gocar.gr και σχετικές αναρτήσεις στα social media, έχει να κάνει με την τιμή. Η οποία για κάθε καινούριο μοντέλο είναι υψηλότερη όχι μόνο σε σχέση με αυτό που ...
Ηλεκτροκίνηση: μια ιστορική ευκαιρία να δούμε το Αυτοκίνητο από την αρχή

Ηλεκτροκίνηση: μια ιστορική ευκαιρία να δούμε το Αυτοκίνητο από την αρχή

Όσο κι αν μας ξαφνιάζει αυτή η απότομη αλλαγή, όσο αμυντικοί και αν είμαστε απέναντί της

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε πρόσφατα στις σκανδιναβικές χώρες, τα 4κίνητα αυτοκίνητα είναι πιο επικίνδυνα» για οδήγηση στο χιόνι ή στον πάγο. Συμπέρασμα εντελώς αντίθετο από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας, από αυτό που στο κάτω-κάτω λένε η ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...