- KIA
- SPORTAGE 2007 (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Προσιτό, με δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις το Sportage μπορεί να σας βάλλει οικονομικά στον κόσμο των SUV
Γνωστή ποσότητα εδώ και καιρό το Sportage αποτελεί μαζί με το αδελφό Hyundai Tucson την πρόταση των κορεατών στην ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων SUV. Με χαμηλή τιμή, πλούσιο εξοπλισμό και αξιοπρεπή παρουσία στο δρόμο, έχει αποκτήσει πολλούς ικανοποιημένους αγοραστές.Σχεδίαση-Χώροι
Η τελευταία εκδοχή του Sportage παραμένει μέσα στα σχεδιαστικά πλαίσια της δεύτερη γενιάς του μοντέλου, η οποία παρουσιάστηκε το 2004. Χωρίς να διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό και με σχετικά απλές γραμμές, κουβαλώντας την απωανατολίτικη αισθητική, παραμένει διακριτικό. Με διαστάσεις που κυμαίνονται στο μέσο όρο των μεσαίων SUV, το Sportage προσπαθεί με τη χαμηλή τιμή κτήσης, να συγκεντρώσει τα βλέμματα πάνω του. Σε ό,τι αφορά τους χώρους, το Sportage είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες, με το πέμπτο να κάνει κάποιες παραχωρήσεις, ενώ ο χώρος για τα πόδια των πίσω να είναι μεγάλος. «Θύμα» της σχεδίασης του πίσω μέρους πέφτει ο χώρος αποσκευών, ο οποίος είναι μόλις 332 lt και φθάνει τα 1.886 lt (μέχρι την οροφή) με τις πίσω θέσεις αναδιπλωμένες. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι ικανοποιητική, με τη σχεδίαση να έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια της και τα πλαστικά να είναι σκληρά στην αφή. Πλούσιος ο εξοπλισμός και αποδεκτή σε γενικές γραμμές η εργονομία.
Τεχνολογία
Στην χώρα μας το Sportage προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα. Ο κλασσικός τετρακύλινδρος 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 2.0 lt, ο οποίος αποδίδει 142 PS στις 6.000 rpm και 184 Nm ροπής στις 4.500 rpm. Δεύτερη επιλογή αποτελεί ένας πετρελαιοκινητήρας επίσης 2.0 lt, με απόδοση 112 PS και 245 Nm ροπής στις 1.800-2.500 rpm. Το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με το οποίο εξοπλίζονται και οι δύο εκδόσεις, δεν διακρίνεται για την αίσθηση του στις αλλαγές. Αποκλειστικά δικίνητη έκδοση για το Sportage διατίθεται μονάχα με το βενζινοκινητήρα των 2.0 lt. Η διαφορά βάρους των 154 kg από το τετρακίνητο έχει θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις στο δρόμο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση αποτελείται από έναν πολύδισκο συμπλέκτη, ο οποίος μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 50% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα, αν αυτό κριθεί απαραίτητο. Υπό φυσιολογικές συνθήκες το Sportage κινούν μόνον οι εμπρός τροχοί, ενώ αν ο οδηγός χρειαστεί υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος του ποσοστού της ροπής ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς στο 50:50 με διακόπτη στο ταμπλό, η οποία διατηρείται μέχρι τα 30 km/h. Συνδρομή και προστασία στην οδήγηση προσφέρει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP, το οποίο διαθέτει και δυνατότητα απενεργοποίησης
Στο δρόμο
Στο δρόμο η λειτουργία της ανάρτησης είναι ικανοποιητική, καταφέρνοντας να παρέχει καλή ποιότητα κύλισης. Κύρια έκφραση του Sportage υπό πίεση είναι η υπερστροφή, η οποία διορθώνεται σχετικά εύκολα, ειδικά στις τετρακίνητες εκδόσεις. Ουδέτερη συμπεριφορά λοιπόν, με το σύστημα διεύθυνσης να στερείται πληροφόρησης προς τον οδηγό. Εκτός δρόμου, τα θετικά στοιχεία έρχονται και πάλι από την ανάρτηση. Σε βατούς χωματόδρομους και μικρά εμπόδια το Sportage δεν θα δυσανασχετήσει, με την έλλειψη ροπής της βενζινοκίνητης έκδοσης να προκαλεί έναν προβληματισμό. Με πιο ειδικά ελαστικά και προσοχή για το πάτωμα του αυτοκινήτου, το οποίο απέχει 195 mm από το έδαφος, το Sportage μπορεί να κινηθεί σε ελαφρώς πιο απαιτητικές συνθήκες.
Συμπέρασμα
Στην δύση πλέον της καριέρας του, το Sportage κρατιέται στο παιχνίδι χάρην στη χαμηλή τιμή και την ύπαρξη αποκλειστικά δικίνητης έκδοσης. Το εσωτερικό δείχνει την ηλικία του, ενώ και η συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου απέχει από τις πιο σύγχρονες προτάσεις. Συνεπώς, για τον συνειδητοποιημένο που αποζητά ένα SUV με λιγότερες απαιτήσεις εντός και εκτός δρόμου και προσιτή τιμή, σίγουρα δεν θα απογοητευτεί από κορεατικό αυτοκίνητο.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: έως 100, Επιτόκιο: 7,6%
• Έκπτωση: 4000€
• Προκαταβολή: 15%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 3,2%
Δοκιμές

Δοκιμή KIA EV6 RWD 229 PS 84 kWh: Κινήσεις ουσίας!
Η ανανεωμένη εκδοχή του Kia EV6 δεν περιορίζεται σε στιλιστικές επεμβάσεις, αλλά ξεχωρίζει με ουσιαστικές αλλαγές που βελτιώνουν περαιτέρω την αποδοτικότητα του.

Δοκιμή - Kia EV3 GT-Line 81,4 kWh: Το κομμάτι που έλειπε…
Αν η γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Kia ήταν παζλ, τότε το νέο EV3 είναι το κομμάτι που έλειπε για να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη μάρκα.

Δοκιμή Kia Picanto 1.2 GT-line Auto: Survivor
Σε μία εποχή που υπερισχύουν τα SUV και τα crossover, ότι μικρό οδεύει προς εξαφάνιση. Όχι όμως το Picanto, το οποίο αντιστέκεται και επιστρέφει ανανεωμένο και έτοιμο να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

Δοκιμή ΚΙΑ EV9 GT-Line AWD 384 PS: Το SUV της νέας εποχής
Ποτέ άλλοτε τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για την KIA όσο είναι σήμερα με το νέο EV9. Η κορεατική φίρμα επαναπροσδιορίζει τη μεγάλη κατηγορία των ηλεκτρικών SUV οχημάτων, με ένα αυτοκίνητο, που δείχνει την τάση που θα ακολουθήσουν όλοι στο μέλλον.

Δοκιμή KIA EV6 GT: Hooligan μηδενικών ρύπων
Το ισχυρότερο Kia της Ιστορίας είναι ένα οικογενειακό crossover που επιχειρεί να προσφέρει τις επιδόσεις και τις συγκινήσεις ενός supercar. Πώς είναι στην πράξη ένα αυτοκίνητο με τόσους ίππους, χωρίς ρύπους;
![Δοκιμή Kia XCeed 1.5T 160PS 7DCT: Ενισχυμένο τεχνολογικά και ήπια υβριδικό! [video]](https://cdn2.gcdata.gr/c3/ot1-43737_tb_400x250_v9.jpg)
Δοκιμή Kia XCeed 1.5T 160PS 7DCT: Ενισχυμένο τεχνολογικά και ήπια υβριδικό! [video]
Το XCeed αναβαθμίστηκε με στόχο να διατηρηθεί επίκαιρο, όντας και ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα στη γκάμα της Kia.
![Δοκιμή Kia Niro 1.6 HEV: Το σύγχρονο υβριδικό SUV [video]](https://cdn2.gcdata.gr/c3/ot1-41269_tb_400x250_v6.jpg)
Δοκιμή Kia Niro 1.6 HEV: Το σύγχρονο υβριδικό SUV [video]
Ιδιοφυώς υλοποιημένο και απόλυτα επίκαιρο, το νέο Kia Niro στην full hybrid παραλλαγή του παραδίδει μαθήματα για το πως θα πρέπει να είναι κάθε σύγχρονο SUV για… όλες τις χρήσεις.
