Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
2.0 CRD Sport30.500 € 14011,06,61761.575
2.0 CRD Limited34.500 € 14011,06,61761.575
2.4 Base26.900 € 17010,78,72061.475
2.4 Sport29.500 € 17010,78,72061.475
2.4 Limited33.500 € 17010,78,72061.475
2.4 Limited auto34.500 € 17011,39,12161.475
Τιμή από 26.900 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.4

Ταυτότητα

Με εμφανισιακά στοιχεία δανεισμένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Jeep, το Patriot βάζει το lifestyle και το κύρος της εταιρείας στην κατηγορία των μεσαίων SUV.

Αλληλένδετο μηχανολογικά με το αδελφό Compass, το Patriot αποτελεί την δεύτερη πρόταση της Jeep στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Με πιο παραδοσιακές γραμμές και έντονα τα στοιχεία των μεγαλύτερων μοντέλων στο παρουσιαστικό του, προσπαθεί να κερδίσει αγοραστές, μέσα σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία.

Σχεδίαση-Χώροι

Με τετράγωνες σχεδιαστικές γραμμές, η εξωτερική σχεδίαση του Patriot παραμένει μέσα στα πλαίσια της λογικής των νέων μοντέλων της Jeep. Η κλασσική εμπρός μάσκα με τις κάθετες γρίλιες αποτελεί το σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Στο εσωτερικό η καμπίνα κινείται περισσότερο στα δυτικά πρότυπα σχεδίασης και κατασκευής. Η ποιότητα κατασκευής υπολείπεται των βασικών ανταγωνιστικών. Τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι σκληρά, η συναρμολόγηση τους έχει μικρές ατέλειες, με τις χρωματικές επιλογές στο εσωτερικό να δείχνουν κάπως ξεπερασμένες. Η εργονομία πάντως είναι καλή, ενώ ο εξοπλισμός πλούσιος, με διάφορα στοιχεία άνεσης. Οι επιβάτες διαθέτουν αρκετό χώρο στη διάθεση τους, χάρη και στο τετραγωνισμένο σχήμα του Patriot, το οποίο αποδεικνύεται ιδιαιτέρως ευρύχωρο. Ο χώρος αποσκευών είναι 334 lt, ενώ υπάρχει δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων. Οι μικρές γυάλινες επιφάνειες κόβουν κάτι από την φωτεινότητα στο εσωτερικό. Η ιδιόρρυθμη θέση οδήγησης είναι μεν ψηλή, χάνει όμως σε ορατότητα, εξαιτίας του μικρού σε μέγεθος κάθετου παρμπρίζ.

Τεχνολογία

Δύο κινητήρια σύνολα εξοπλίζουν το Patriot στην χώρα μας, όμοια με αυτά που διατίθενται και στο Compass. O τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.4 lt διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής  αποδίδοντας 170 PS και 220 Nm ροπής. Συνδυάζεται είτε με ένα κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο μεταβλητής σχέσης μετάδοσης CVT, το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία με 6 προεπιλεγμένες «εικονικές» σχέσεις. Δεύτερη επιλογή για το Patriot αποτελεί η πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 lt. Η απόδοση του πετρελαιοκινητήρα φθάνει τους 140 PS και 310 Nm ροπής στις 1.750 rpm, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η τετρακίνηση Freedom Drive I του Patriot περιλαμβάνει ένα ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, τοποθετημένο εμπρός από το πίσω διαφορικό. Το σύστημα αυτό μεταφέρει αρχικά τη ροπή στον εμπρός άξονα υπό φυσιολογικές συνθήκες, για οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2. Ανάλογα με την περίσταση μπορεί να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Παράλληλα υπάρχει και διακόπτης στο εσωτερικό για το κλείδωμα της κατανομής στο 50:50, επιλογή που παραμένει ενεργή μέχρι τα 16 km/h. Τέλος το σύστημα ευστάθειας ESP δρα επικουρικά στην λειτουργία της τετρακίνησης. Η ανάρτηση του Patriot αποτελείται από γόνατα Mc Pherson με ψαλίδια βάσης εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Στο δρόμο

Με άνετη ανάρτηση το Patriot ταξιδεύει ξεκούραστα σε ανοιχτούς δρόμους. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι εμφανίζονται σε ταχύτητες άνω των 120 km/h και προέρχονται από την τετράγωνη σχεδίαση του, η οποία λειτουργεί σε βάρος της αεροδυναμικής. Σε πιο κλειστά κομμάτια, οι κλίσεις της ανάρτησης είναι περιορισμένες και η συμπεριφορά του ουδέτερη. Ο προσανατολισμός της ανάρτησης για άνετες μετακινήσεις και η ελλιπής πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης δεν εμπνέουν για γρήγορους ρυθμούς. Εκτός δρόμου και σε λογικές συνθήκες, το Patriot τα καταφέρνει αρκετά καλά, η ανάρτηση λειτουργεί ικανοποιητικά, ενώ η τετρακίνηση συνεργάζεται σωστά με τα δύο κινητήρια σύνολα, προς όφελος του εκάστοτε οδηγού. Σε πιο απαιτητικές συνθήκες η αρχιτεκτονική της ανάρτησης, η λογική της τετρακίνηση και οι ογκώδεις προφυλακτήρες εμπρός και πίσω θα θέσουν τα όρια του Patriot.

Συμπέρασμα

Εγκαινιάζοντας την νέα γενιά των προσιτών Jeep το Patriot μαζί με το αδελφό Compass αποτελούν πιο ελαφρές προτάσεις, με κυριότερο πεδίο δράσης τις εντός δρόμου διαδρομές. Η εμφάνιση του Patriot στέκεται πιο κοντά στις παραδοσιακές σχεδιαστικές αξίες της Jeep, αποτελώντας πιο εύκολη επιλογή για τον αγοραστή που θα αναζητήσει το κύρος της εταιρείας. Με εξαιρετική τιμή και πλούσιο εξοπλισμό, σίγουρα δεν αφήνει ασυγκίνητο τον αγοραστή που θα σταθεί στην εμφάνιση του SUV του. Ο κινητήρας των 2.4 lt συνεργάζεται καλά με το αυτόματο κιβώτιο CVT αποτελώντας την πιο ισορροπημένη επιλογή στην ιδιόμορφη ελληνική αγορά.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εθνική Τράπεζα

• Προκαταβολή: 30% ή 40% ή 50%, Δόσεις: 50 ή 60 ή 70, Επιτόκιο: 0%

Δοκιμές