Ποιο αγωνιστικό από τα δύο έχει περισσότερα εξαρτήματα; (vid)

Η Seat συγκρίνει τη διαδικασία συναρμολόγησης ενός Leon με μίας Ducati

  • -
  • -

Μπορεί η κατασκευή ενός αυτοκινήτου παραγωγής να φαντάζει πλέον μία στάνταρ και απλουστευμένη διαδικασία, για τα αγωνιστικά όμως μοντέλα τα πράγματα είναι αρκετά πολύπλοκα. Χιλιάδες μέρη θα πρέπει να συναρμολογηθούν με τα χέρια, απαιτώντας ιδιαίτερη προσοχή και εξειδίκευση.

H Seat παρουσιάζει το πώς η ίδια κατασκευάζει στο Martorell το Leon Cup και η Ducati στη Bologna τη μοτοσικλέτα με την οποία συμμετέχει στο MotoGP. Για το αγωνιστικό Leon στο στάνταρ πλαίσιο προστίθενται 1.400 εξαρτήματα, ενώ από την άλλη στο αγωνιστικό πλαίσιο της Ducati «κουμπώνουν» 2.060 εξαρτήματα! Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο εργοστάσιο της Seat απαιτούνται 277 ώρες, ενώ σε αυτό της Ducati η συναρμολόγηση διαρκεί 80 ώρες.

Ο κινητήρας του Leon Cup Racer ζυγίζει 170 kg και τοποθετείται με μικρό γερανό, ενώ αυτός της Ducati 49 kg και χρειάζεται να τον σηκώσουν τρεις μηχανικοί. Το αγωνιστικό Leon φρενάρει από τα 267 km/h με τη βοήθεια δισκόφρενων 378 mm με εξαπίστονες δαγκάνες, ενώ η Ducati από τα 350 km/h με δίσκο 340 mm και τετραπίστονες δαγκάνες.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...