Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.33 Active17.500 €16.540 €9912,55,01291.120
1.33 Style18.500 €17.540 €9912,55,01291.120
1.33 Style Clima18.850 €17.890 €9912,55,01291.120
1.33 Lounge19.500 €18.540 €9912,55,01291.120
Τιμή από 17.500 €
Τιμή με προσφορά από 16.540 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.33
Euro NCAP

Ταυτότητα

Οι mainstream προτάσεις στο σύνολο της γκάμας Toyota δεν λείπουν. Τα Yaris, Auris, Avensis και Rav4 έχουν αναγνώριση και διάρκεια στο χρόνο και στην συνείδηση του κοινού, ενώ κατά καιρούς έχουν κάνει πάταγο στις κατηγορίες τους. Κάτι έλειπε όμως και αυτό ήταν μια παρουσία στην σύγχρονη τάση που θέλει κόμπακτ διαστάσεις και λίγο μποέμικη SUV διάθεση, όπως την ξεκίνησε λίγα χρόνια πριν το Qashqai και το ακολούθησε ένας στόλος ανταγωνιστών. Το Toyota Urban Cruiser ήρθε να κουμπώσει ακριβώς πάνω σε αυτές τις αρχές και δεν έχει λόγο να μην αισθάνεται αισιόδοξο για την πορεία του.

Σχεδίαση-Χώροι

Ουσιαστικά κατατάσσεται στα compact SUV αστικού χαρακτήρα και έρχεται να καλύψει όλες τις ανάγκες του σύγχρονου δραστήριου οικογενειάρχη που θέλει με την ίδια ευκολία και πρακτικότητα να κινείται τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Με μήκος που δεν ξεπερνάει τα 4 μέτρα (3,93 m για την ακρίβεια) πλάτος στα 1.725 mm και ύψος στα 1.525 mm, το Urban Cruiser έχει κάθε λόγο να καυχιέται για τις «μαζεμένες» διαστάσεις, αλλά και για τον εξωστρεφή χαρακτήρα του. Ο σχεδιαστικός ορθολογισμός και οι καθαρές γραμμές σχεδίασης δεν επιδιώκουν τον εντυπωσιασμό, αλλά το προφανές που είναι σπουδή στην καθημερινή πρακτικότητα. Σαφώς και ξεχωρίζει την θέση του από τα χυτά αμαξώματα με την «τετράγωνη» αισθητική του. Ο μεγάλος προφυλακτήρας και η διαιρούμενη μάσκα εμπρός, οι δυναμικές νευρώσεις και οι μεγάλες επίπεδες επιφάνειες προσφέρουν μια SUV αισθητική που κηρύσσει το ανέμελο και περιπετειώδες. Στο ταμπλό συναντάς τα σκληρά πλαστικά του Yaris, τα οποία τουλάχιστον έχουν καλή εφαρμογή, όπως και τα ίδια χειριστήρια για τον κλιματισμό στην κεντρική κονσόλα. Αν εξαιρέσει κανείς την σχετικά υψηλή θέση οδήγησης, εργονομικά σφάλματα δεν υπάρχουν. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι αρκετές, ενώ ο χώρος αποσκευών χάρις την συρόμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων, κυμαίνεται από 314 έως 388 λίτρα, ενώ με πλήρως αναδιπλωμένα καθίσματα αποκτά κανείς αποθηκευτικό χώρο 750 λίτρων. Οι επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι και ικανοποιητικό για τα πόδια, όμως ο τρίτος επηρεάζει χωροταξικά την άνεση στο στενό αμάξωμα. Συνολικά οι χώροι υπερεπαρκούν με κριτήριο την κατηγορία και τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου.

Τεχνολογία

Το Urban Cruiser κινείται από τον γνωστό 1,33 dual VVT-i κινητήρα, σε συνδυασμό με σύστημα Start & Stop, που πληροί τις προδιαγραφές Euro5 και αποδίδει 101 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., καθώς και 128 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Toyota, το αμάξωμα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε χρόνο 12,5’’, πετυχαίνοντας και τελική ταχύτητα 175 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία κυμαίνεται στα 5,9 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 129 g/km. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς και η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται προέρχεται από το Yaris, όπως μαρτυρά και το μεταξόνιο των 2.460 mm. Αναμενόμενα, η αρχιτεκτονική της ανάρτηση δεν περιλαμβάνει κάτι εξωτικό(γόνατα ΜακΦερσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), αφού στόχος είναι η απλότητα και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο εξοπλισμού το Urban Cruiser περιλαμβάνει μεταξύ άλλων στην βασική έκδοση Active: 7 αερόσακους, VSC (σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς), TRC, ABS με EBD και Brake Assist, κλιματισμό, ηχοσύστημα με CD και 6 ηχεία, ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, σύστημα start/stop για τον κινητήρα και ένδειξη αλλαγής σχέσης. Φυσικά στις πλουσιότερες εκδόσεις ο εξοπλισμός κερδίζει  ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, Αux-in και θύρα USB, αυτόματο κλιματισμό, keyles entry και start/stop του κινητήρα με μπουτόν.

Στο δρόμο

Το μπροσθιοκίνητο Urban Cruiser, σε γενικές γραμμές ικανοποιεί με την οδική του συμπεριφορά. Σίγουρα δεν θα το επιλέξει ο φανατικός της οδήγησης, όμως διατηρεί μια ισορροπία και ευκολία στους χειρισμούς που αβίαστα το κατατάσσει κανείς στα ευχάριστα, φιλικά και αποτελεσματικά αυτοκίνητα. Οι πλευρικές κλίσεις είναι περιορισμένες για να αλλοιώσουν την ομοιογένεια, και συνολικά εμφανίζει εξαιρετική σταθερότητα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου και φιλότιμη διάθεση στο ορεινό στροφιλίκι.  Η σφιχτή ανάρτηση κοιτάζει με θαυμασμό τους καλοστρωμένους δρόμους και δυσανασχετεί στους κακοστρωμένους. Σε γενικές πάντως γραμμές, το Urban Cruiser είναι ένα μοντέλο με ευχάριστη και σίγουρη οδική συμπεριφορά, που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για το οποίο απευθύνεται.

Συμπέρασμα

Σίγουρα, το Urban Cruiser έχει την δική του προσωπικότητα, που ξεφεύγει κάπως από τα κλασικά στερεότυπα. Αποτελεί την φρέσκια πρόταση της Toyota για άτομα με νεανικό χαρακτήρα και active lifestyle και ευελπιστεί να γράψει την δική του ιστορία στην εν λόγω κλάση. Η ιστορία θα δείξει…

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Εγκατάσταση LPG: 2000€

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Unifin

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 72 Επιτόκιο: 7,5 %

Δοκιμές

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Το νέο C-HR επέστρεψε στις επάλξεις και δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή στην κλάση των C-SUV. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από το 2016, όταν η πρώτη γενιά του μοντέλου αιφνιδίασε τους πάντες…