BMW 320i

Log in

  • -
  • -
Ισχύς184 PS
Ροπή270 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h7,3 sec
Μέση κατανάλωση6,1 lt/100km
Εκπομπές CO2138 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η μεσαία κατηγορία φαίνεται αλλιώς πίσω από το τιμόνι μιας 3άρας, η 320i δίνει μια δυνατή γεύση

γλυκά
  • Σχεδίαση μέσα-έξω
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα
ξινά
  • Τιμή
απόψεις

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για 3άρα, η 320i είναι ο σωστός συνδυασμός κινητήρα, μετάδοσης και αμαξώματος, αφού η μικρότερη δημιουργεί προσδοκίες χωρίς να έχει τα συστατικά να τις υλοποιήσει, ενώ οι ισχυρότερες είναι πλέον εκτός των ελληνικών οικογενειακών προϋπολογισμών. Τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά αποτελούν σημείο αναφοράς στη κατηγορία. Η κύλιση και η απόδοση στο δρόμο είναι αυτό που ονειρεύεται κάθε λάτρης της πίσω κίνησης.

Βασίλης Παπαδόπουλος

Η πίσω κίνηση είναι η αφορμή για να συμπαθήσεις ένα μεσαίο οικογενειακό με γερμανική καταγωγή και καταξιωμένη γοητεία στην κατηγορία. Η νέα 3άρα δηλώνει παρών με όλο της το «είναι» και σου βάζει καλά στο μυαλό, ότι το τέλειο μπορεί και να υπάρχει. Η συγκεκριμένη 320i με τους 184 ίππους, μπορεί να ξυπνά την προσμονή για τις πιο ισχυρές αδελφές εκδόσεις, δηλώνει όμως μια διαφορετική ισορροπία, με μικρούς συμβιβασμούς, που δύσκολα σε κάνουν να την κρίνεις αυστηρά. Σύμφωνοι, το κόστος πλέον είναι υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία της υπόθεσης, όπου η 3άρα αποτελεί ότι καλύτερο στην μεσαία κατηγορία.

Μοντέρνοι καιροί

Παιδί της σύγχρονη εποχής η νέα σειρά 3, διαθέτει καλογυμνασμένη  σιλουέτα και την εταιρική ταυτότητα των BMW του σήμερα. Οι διαστάσεις είναι στο σωστό δρόμο, δείχνοντας σε κάθε περίπτωση «αρκετή» και όχι «υπερβολική». Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, η ελαφρώς ανασηκωμένη ουρά και το «διακριτικό» νεύρο που διατρέχει όλο το αμάξωμα δημιουργούν ένα ευχάριστο και στιβαρό στην όψη σύνολο.

Οι χώροι είναι σημαντικά βελτιωμένοι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ γενικότερα βελτιωμένη είναι και η πρόσβαση στο αυτοκίνητο, ειδικά για τους πίσω. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών φτάνει πλέον τα 480 lt. Άριστα για την θέση οδήγησης, η οποία ικανοποιεί τον απαιτητικό και προσφέρει την ανάλογη σπορ «πινελιά» που είναι απαραίτητη σε μια 3άρα.  Το εσωτερικό διακρίνεται για τις λιτές γραμμές, με τον επιπλέον εξοπλισμό να ανεβάζει σημαντικά τον θετικό αντίκτυπο που προκαλεί στους επιβαίνοντες. Ουδεμία δυσάρεστη έκπληξη σε περιμένει και όλες οι ευχάριστες είναι μαζεμένες. Η εργονομία είναι ιδανική και το iDrive μοιράζει παιχνίδι στην εξυπηρέτηση του οδηγού στο εσωτερικό και πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας, μοιάζει απόλυτα εύχρηστο.

 

Χαμογελάει παντού

Υπηρεσίες κάτω από το καπό της σειρά 3 στην έκδοση 320i αναλαμβάνει ο  τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων TwinPower κινητήρας, που έχουμε γνωρίσει στην 328i. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ιπποδύναμη έχει κατέβει στους 184 ίππους και τα 270 Nm ροπής. Η πολιτισμένη λειτουργία του και η γραμμική απόκριση  από τις χαμηλές rpm, κερδίζουν γρήγορα την εμπιστοσύνη σου σε κάθε τερέν δράσεις. Η συνεργασία με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο «μεστή», δίνοντας μια αίσθηση νοσταλγίας από τις 3άρες του χθες, σε σχέση με το «πανούργο» 8άρι αυτόματο που τρυπώνει σε κάθε σύγχρονη BMW. Αρκετός αλλά όχι εκρηκτικός, ο κινητήρας, ακουμπά εύστοχα στη λογική της σύγχρονης 3άρας, έχοντας στις προτεραιότητες και την οικονομία καυσίμου, ειδικά στην λειτουργία του προγράμματος Eco Pro. Σε μικτό ρυθμό χρήσης, η κατανάλωση φλερτάρει με τα 8,5-9,0 lt/100km, νούμερο εξαιρετικό για το βάρος και το ύφος του αυτοκινήτου.

Έντονος χαρακτήρας στο δρόμο για την 3άρα, που μπορεί να συντονιστεί με τις ορέξεις κάθε οδηγού. Εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, με την άνεση και την ποιοτική κύλισης να είναι τονισμένα στοιχεία, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αν και πιο αρχοντική σε πάτημα και πιο «πληθωρική» ως προ το άνετο ταξίδι, δεν κάνει εκπτώσεις στην οδική συμπεριφορά. Η ηλεκτρο-υδραυλική καμαριέρα προσφέρει ουσία στα χέρια του οδηγού και ο γραμμικός κινητήρας έχει να ανταγωνιστεί ένα ζυγισμένο πλαίσιο που διψά για περισσότερα άλογα. Στην ουσία ο κινητήρας «εξαντλείτε» αλλά στην πράξη αν της συμπεριφερθείς σαν premium sedan και όχι σαν σπορ αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι απόλυτα εύστοχο. Τα φρένα ακολουθούν πιστά τις εξελίξεις, με τα ηλεκτρονικά να βρίσκονται πανταχού παρών, χωρίς να χαλάνε τη συνταγή.  

συμπέρασμα

Βάζει μπροστά τα προτερήματα της και σε μαγεύει. Δύσκολα κοιτάς αλλού στην κατηγορία αν φτάσεις να εξυπηρετείς τις ανάγκες της στο ταμείο και να έχεις θέληση και τόλμη να «ψωνίσεις» καλό δίλιτρο. Για τους λιγότερο τολμηρούς οι 1600άρες είναι εδώ, για τους πιο τεχνοκράτες πάντα θα υπάρχει η επιλογή της ταλαντούχας diesel 320d. Για τους απαιτητικούς αλλά «λαβωμένους» με τη λογική μια 328i με το αυτόματο 8άρι είναι ιδανική περίπτωση και για τους λαίμαργους υπάρχει η πληθωρική 335i. Για εμένα η 320i με το χειροκίνητο 6άρι είναι ένας γλυκός συμβιβασμός, κάνοντας ουσιαστικό log in στον κόσμο της σύγχρονης σειράς 3

BMW 3 series Barcelona

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
89
GOCAR Magazine #89

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...