ΔΟΚΙΜΗ: 3 γενιές Honda Civic Type R

FN2, FK2, FK8. Ποιο από τα τρία θα διάλεγες;

  • -
  • -

1997. Η χρονιά που η Honda τάραξε τα νερά στην κατηγορία των hot hatch με το πρώτο Civic Type R. Βέβαια, στην Ελλάδα δεν το είδαμε ποτέ επίσημα και χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι την επόμενη γενιά για να γευτούμε τις αρετές του. Από τότε έχουν ακολουθήσει άλλες τρεις γενιές, οι οποίες έχουν περάσει από την ομάδα δοκιμών του GOCAR. Πάτησε πάνω στις εικόνες για να διαβάσεις τις αντίστοιχες δοκιμές και στη συνέχεια, πες μας ποιο είναι το αγαπημένο σου CTR στο poll που ακολουθεί.

 

Honda Civic Type R FN2

Κινητήρας: 2.0 DOHC i-VTEC

Μέγιστη ισχύς: 201 PS / 7.800 rpm

Μέγιστη ροπή: 195 Nm /5.600 rpm

0-100 km/h: 6,6 sec

Τελική ταχύτητα: 235 km/h

Το πλεονέκτημά του σε σχέση με τα τουρμποκίνητα GTi των 200-250 ίππων της εποχής είναι η οδηγική ευχαρίστηση που σου δίνει. Με το τελευταίο ατμοσφαιρικό Type R δεν κινείσαι απλώς ταχύτατα για να φτάσεις ατσαλάκωτος στον προορισμό σου. Είσαι ο πρωταγωνιστής σε ένα πωρωτικό παιχνίδι, με τον διαβολεμένο ήχο του i-VTEC να σε ξεσηκώνει και το πακέτο κιβώτιο-τιμόνι-ανάρτηση να σου προσφέρουν αστείρευτη απόλαυση.

 

Honda Civic Type R FK2

Κινητήρας: 2.0 VTEC TURBO

Μέγιστη ισχύς: 310 PS / 6.500 rpm

Μέγιστη ροπή: 400 Nm / 2.500-4.500 rpm

0-100 km/h: 5,7 sec

Τελική ταχύτητα: 270 km/h

Η προηγούμενη γενιά του hot hatch της Honda υπέκυψε στην υπερτροφοδότηση, αλλά δεν έμεινε εκεί. Οι μηχανικοί της Honda φρόντισαν ώστε οι κορυφαίες επιδόσεις να συνοδεύονται από αντίστοιχη αποτελεσματικότητα και ευχαρίστηση στην οδήγηση. Το FK2 χαρίζει επιδόσεις και οδηγική απόλαυση είτε στο δρόμο είτε στην πίστα, με την ίδια ευκολία, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει την ευχρηστία και πρακτικότητα που περιμένεις από ένα οποιοδήποτε Civic.

 

Honda Civic Type R FK8

Κινητήρας: 2.0 VTEC TURBO

Μέγιστη ισχύς: 320 PS / 6.500 rpm

Μέγιστη ροπή: 400 Nm / 2.500-4.500 rpm

0-100 km/h: 5,7 sec

Τελική ταχύτητα: 272 km/h

Το νέο Civic Type R είναι πολεμικό σε εμφάνιση και χαρακτήρα, ψαγμένο στην παραμικρή λεπτομέρεια και θες να το οδηγείς συνέχεια και για πάντα. Όσο απόλυτο θες για σπορ οδήγηση σε επαρχιακές διαδρομές ή σε πίστες, αλλά και αρκετά πολιτισμένο για καθημερινή χρήση και ταξίδια. Ακόμη δεν έχει βρεθεί αντίπαλος που να μπορεί να σταθεί δίπλα του, στην κορυφή των hot hatch.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...