ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Volkswagen Touareg στην Ελλάδα

Η SUV ναυαρχίδα της VW εντυπωσιάζει με το τεχνολογικό της υπόβαθρο

  • - views
  • - comments
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έχει ρυμουλκήσει αεροπλάνο, έχει κερδίσει στο ράλλυ Ντακάρ, έχει ξεκινήσει να “ψάχνεται” με την αυτόνομη οδήγηση από το 2005 και έχει διακριθεί ως το ισχυρότερο diesel SUV του κόσμου. Το Volkswagen Touareg παρουσιάστηκε το 2002 και ήταν ένα από τα πρώτα πολυτελή μοντέλα στην κατηγορία SUV, έχοντας μέχρι σήμερα σπάσει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων - πάνω από 3.000 στην ελληνική αγορά! Είχε πάντα για σημαία του την τεχνολογία αιχμής, κάτι που συνεχίζει και η ολοκαίνουρια 3η γενιά που μόλις πάτησε τροχούς στη χώρα μας. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Touareg στην όμορφη παραλιακή διαδρομή μέχρι το Σούνιο και από εκεί στο Λαύριο και επιστροφή στο Λαγονήσι μέσω Κερατέας. Μικρή διαδρομή αλλά αρκετή για να διαπιστώσεις το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, την κορυφαία ποιότητα και την πολυτέλεια που διακρίνει το μεγάλο Volkswagen.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLKSWAGEN TOUAREG


Πολυτελές, μοντέρνο, συνδεδεμένο & ασφαλές

Το νέο Touareg είναι 77 mm μακρύτερο (μήκος: 4.878 mm), 44 mm φαρδύτερο (πλάτος: 1.984 mm) αλλά και 7 mm χαμηλότερο (ύψος: 1.702 mm) από την προηγούμενη γενιά. Αν και συνολικά μεγαλύτερο, είναι αρκετά πιο ελαφρύ με το βάρος να πέφτει κάτω από τους 2 τόνους (1.995 kg)! Οι νέες αναλογίες το κάνουν να δείχνει πιο επιθετικό σε εμφάνιση με το στοιχείο που ξεχωρίζει να είναι αναμφίβολα το επιβλητικό εμπρός μέρος.



Όλη η ουσία όμως κρύβεται στο εσωτερικό, που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με χλιδή, άνεση και τεχνολογία. Μπαίνοντας για πρώτη φορά εκτιμάς τις ποιοτικές δερμάτινες επενδύσεις αλλά το ενδιαφέρον σου επικεντρώνεται στο Innovation Cockpit, τις δύο μεγάλες οθόνες υψηλής ανάλυσης, 12’’ του Active Info Display πίσω από το τιμόνι και 15’’ του Discover Premium infotainment στην κονσόλα. Εδώ βρίσκεται το κέντρο ενημέρωσης, ελέγχου, πλοήγησης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ειδικά η οθόνη Discover Premium εντυπωσιάζει τόσο με την πληθώρα λειτουργιών όσο και με την ευκολία ελέγχου που γίνεται και φωνητικά ή διαισθητικά (gesture control). Τόσο το δερμάτινο σαλόνι όσο και το Innovation Cockpit είναι στάνταρ, όπως και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα Ergo Comfort με 18 ρυθμίσεις, τα συρόμενα πίσω καθίσματα, η αυτόματη λειτουργία Easy Open / Close του πορτμπαγκάζ (με την κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα), και το μπουκέτο υπηρεσιών car-net (δωρεάν για 5 χρόνια). Τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό εμπλουτίζουν προαιρετικά στοιχεία όπως το Head-up Display που προβάλλει ενδείξεις στο παρμπρίζ, το σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision και τα κλιματιζόμενα καθίσματα με 8 προγράμματα μασάζ!

Με την ποιότητα και την πολυτέλεια να είναι δεδομένες, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό του Touareg στο γούστο του, επιλέγοντας ένα από τα τρία πακέτα διακόσμου: Atmosphere με έμφαση στα φυσικά χρώματα και το γνήσιο ξύλο, Elegance για πιο hi-tech εικόνα και κυρίαρχο υλικό διακόσμησης το αλουμίνιο και R-Line για πιο σπορ αισθητική. Επιπλέον, ο εσωτερικός φωτισμός ρυθμίζεται τόσο σε ένταση όσο και σε απόχρωση με 30 διαθέσιμες επιλογές. Φυσικά, οι χώροι είναι ιδιαίτερα μεγάλοι με τους πίσω επιβάτες να έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να ρυθμίσουν την κλίση της πλάτης σε 3 θέσεις (21 μοίρες), ενώ και ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 113 λίτρα φτάνοντας την εντυπωσιακή τιμή των 810 lt!



Πλούσιο είναι και το στάνταρ πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις τεχνολογίες:

  • Predictive Adaptive Cruise Control (Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία προνοητικής ρύθμισης ταχύτητας),
  • Front Assist με City Emergency Braking (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης),
  • Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας),
  • Side Assist & Rear Cross Traffic Alert (Σύστημα επιτήρησης οπίσθιου χώρου, προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο «νεκρό» σημείο με λειτουργία αυτόματης πέδησης),
  • Intersection Assist (Σύστημα επιτήρησης εμπρόσθιου χώρου, προειδοποίησης οδηγού σε διασταυρώσεις με λειτουργία αυτόματης πέδησης),
  • Traffic Jam Assist (Αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης) και
  • Pre-Crash 360° (Σύστημα Προληπτικής προστασίας επιβατών με αναστρέψιμη προένταση ζώνης, ρύθμιση καθίσματος σε όρθια θέση, προσαρμογή πνευματικής ανάρτησης, κλείσιμο παραθύρων & ηλιοροφής, κλείδωμα θυρών, πίσω φώτα με ενεργοποίηση σήματος κινδύνου).

Άξιο αναφοράς είναι και το νέο σύστημα προβολέων LED matrix IQ.Light. Συνολικά 256 στοιχεία LED χρησιμοποιούνται στα δύο εμπρός φωτιστικά σώματα για να κάνουν τη νύχτα… μέρα, ενώ διαθέτουν και έξυπνη λειτουργία, «διαβάζοντας» μέσω της εμπρός κάμερας και του GPS το δρόμο προκειμένου να φωτίσουν με τον καλύτερο τρόπο.

 

Το Diesel ζει! Και βασιλεύει

Η γκάμα του Touareg συνεχίζει να βασίζεται σε δυνατούς κινητήρες πετρελαίου, με τον πανίσχυρο 4.0 V8 TDI των 421 ίππων να αναμένεται μαζί με τον 3.0 V6 TSI βενζίνης (340 PS) τον Φεβρουάριο του 2019. Προς το παρόν, το νέο μεγάλο SUV της Volkswagen είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τον V6 diesel TDI των 3,0 λίτρων, σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 231 και 286 ίππους και στάνταρ τετρακίνηση 4Motion και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Οδηγήσαμε την ισχυρότερη εκ των δύο, με απόδοση 286 PS και 600 Nm ροπής και επιδόσεις που θα ζήλευαν σπορ hatchback: 0-100 km/h σε 6,1 sec και τελική ταχύτητα 235 km/h. Άκρως εντυπωσιακές τιμές για ένα αυτοκίνητο σχεδόν δύο τόνων, που μάλιστα συνοδεύονται από χαμηλή μέση κατανάλωση: 6,6 lt/100 km σύμφωνα με τον κατασκευαστή!



4Motion Active Control

Το μεγάλο γερμανικό SUV διαθέτει 10 προγράμματα οδήγησης, 5 εντός και 5 εκτός δρόμου: Eco που δίνει έμφαση στην οικονομία, Comfort στην άνεση για μεγάλα ταξίδια, Normal για καθημερινή χρήση, Sport για δυναμική οδήγηση και Individual όπου ο οδηγός ορίζει τις παραμέτρους σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, Snow για ολισθηρό οδόστρωμα, Off-road Auto για γενική χρήση, Sand για άμμο, Gravel για χώμα και Off-road expert, στο οποίο ο οδηγός ρυθμίζει τις παραμέτρους.

Στην πράξη, αυτό που νιώθει ο οδηγός είναι πως βρίσκεται σε υπερυψωμένη λιμουζίνα. Επιλέγει το ιδανικό για την περίσταση πρόγραμμα οδήγησης μέσω του (στάνταρ) Active Control και απολαμβάνει ηρεμία, ποιοτική κύλιση, ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Μόνο στο πρόγραμμα Comfort το μεγάλο SUV δείχνει παραπάνω μαλακό από το επιθυμητό, αλλά η αλλαγή στο Normal mode επαναφέρει την ιδανική ισορροπία. Σε ανοιχτές στροφές με υψηλή ταχύτητα το Touareg κρύβει τον όγκο του, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη για το μέγεθός του ευελιξία, ενώ στον αυτοκινητόδρομο καταπίνει τις αποστάσεις με απίστευτη ταχύτητα και άνεση. Για όσους αναζητήσουν την off road περιπέτεια, το (στάνταρ) πακέτο off-road, η αποτελεσματική τετρακίνηση που στέλνει έως και το 80% της ροπής στον ένα άξονα, το πίσω διαφορικό με αυτόματο κλείδωμα και η πλουσιοπάροχη ροπή του V6 diesel αποτελούν πολύτιμους συμμάχους.

Για τους πιο απαιτητικούς, on και off road, ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα τετραδιεύθυνσης που χαρίζει ευελιξία Golf στην πόλη (κύκλος στροφής 11,2 m) και ακόμη καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες, ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς για καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος και αερανάρτηση που ανυψώνει το αμάξωμα μέχρι 70 mm (στα 300 mm το έδαφος). Επιπλέον, προσφέρει και τη δυνατότητα χαμηλώματος κατά 40 mm για πιο εύκολη φόρτωση αντικειμένων στο χώρο αποσκευών. Και επειδή έρευνες της VW έδειξαν πως το 40% των Ευρωπαίων ιδιοκτητών Touareg χρησιμοποιούν το SUV ως όχημα ρυμούλκησης, το νέο μοντέλο έχει δυνατότητα έλξης που φτάνει τους 3,5 τόνους!

ΔΕΙΤΕ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ SUV

συμπέρασμα

Μοντέρνο σχεδιαστικά, πολυτελές σε εικόνα και υλικά, συνδεδεμένο με τον οδηγό και τον έξω κόσμο και πληρέστατο σε τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, το νέο Touareg δεν κάνει συμβιβασμό πουθενά. Και με τον υπερπλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, μπαίνει στο μάτι των ακριβότερων πολυτελών SUV από τα οποία, πρέπει να σημειώσουμε, πως δεν υστερεί ούτε σε ίματζ. Είναι αυτό ακριβώς περιμένεις από ένα κορυφαίο Volkswagen.

τις δύο μεγάλες οθόνες
GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

  • Volkswagen Touareg 2018
    CATEGORYVolkswagen Touareg 2018
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - INFOTAINMENT DISCOVER PREMIUM
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - INFOTAINMENT DISCOVER PREMIUM
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - DIGITAL COCKPIT
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - DIGITAL COCKPIT
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - HEAD UP DISPLAY
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - HEAD UP DISPLAY
  • Volkswagen Touareg 2018 - NIGHT VISION
    CATEGORYVolkswagen Touareg 2018 - NIGHT VISION
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - Adaptive Chassis Control with Active Roll Stabilisation
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - Adaptive Chassis Control with Active Roll Stabilisation
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - Air Suspension
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - Air Suspension
  • VOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - TRAILER ASSIST
    CATEGORYVOLKSWAGEN TOUAREG 2018 - TRAILER ASSIST
  • Volkswagen Touareg 2018 - Four-Wheel-Steering
    CATEGORYVolkswagen Touareg 2018 - Four-Wheel-Steering
  • Νέο Volkswagen Touareg 2018
    CATEGORYΝέο Volkswagen Touareg 2018
POLL

Κάθε πότε κάνετε σέρβις στο αυτοκίνητό σας;

  • Όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής
  • Μία φορά το χρόνο τουλάχιστον
  • Πριν κάνω μεγάλο ταξίδι
  • Πριν το πουλήσω
  • Σέρβις;
magazine56

GOCAR Magazine #56

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ