Ανανεωμένο Opel Corsa

Πούδρα και βιταμίνες

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά
Μικρές επιδερμικές αλλαγές και αρκετές ουσιαστικές που θα εκτιμηθούν σε βάθος χρόνου.

Με αφορμή τα 111 χρόνια ιστορίας της, η Opel αναβαθμίζει το Corsa κυρίως στον τομέα της απόδοσης. Συνήθως η ανανέωση ενός αυτοκινήτου περιλαμβάνει και μικρές σχεδιαστικές αλλαγές που δικαιολογούν το face lift του μοντέλου, όμως η Opel επέλεξε ένα εντελώς διαφορετικό δρόμο. Η απήχηση και οι παραπάνω από 400.000 πωλήσεις Corsa ετησίως από το 2006 που παρουσιάστηκε, άφησαν την εικόνα του σουπερμίνι της Opel σχεδόν ανεπηρέαστη. Όσο παρατηρητικός και αν είσαι, δύσκολα θα βρεις κάτι ευδιάκριτο που διαφοροποιεί το παλιό από το νέο.

γλυκά
  • Απόδοση
  • Κατανάλωση
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Τιμή
ξυνά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Κοντό κιβώτιο

 

Βελτίωση εκεί που χρειάζεται

Αυτό ήταν το σύνθημα για το επιτελείο που ανάλαβε την αναβάθμιση. Στο σχεδιαστικό τμήμα δόθηκε …άδεια και όλη την δουλειά επωμίσθηκαν οι μηχανικοί που επιμελήθηκαν σε θέματα ουσίας. Το budget έπεσε στους κινητήρες που κέρδισαν σε απόδοση και ταυτόχρονα περιόρισαν τους ρύπους και την απαίτηση για καύσιμο έως και 13%, ενώ ο άνεμος της βελτίωσης άγγιξε το σύστημα διεύθυνσης και την ρύθμιση της ανάρτησης για καλύτερη αίσθηση και αποτελεσματικότερη συμπεριφορά.

Η νέα χαρτογράφηση στην μονάδα ηλεκτρικής υποβοήθησης βελτίωσε την αίσθηση στο τιμόνι που απέκτησε το βάρος και σαφήνεια που του έλειπε, ενώ χάρις το νέο σετάρισμα που έγινε στα ελατήρια και στα αμορτισέρ η ανάρτηση φιλτράρει καλύτερα τις κακοτεχνίες της ελληνικής οδοποιίας. Η συνολική αναβάθμιση της ανάρτησης έχει ωφελήσει την συμπεριφορά του ημιάκαμπτου που πλέον δεν εμφανίζει τις ξερές αντιδράσεις που το χαρακτήριζαν στο παρελθόν, ενώ οι νέες αντιστρεπτικές περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος. Για να μην επηρεαστεί το ελαφρώς πιο μαλακό σετάρισμα της ανάρτησης, το πάχος της αντιστρεπτικής δοκού έχει αυξηθεί κατά 1 mm: από 18 σε 19 για τις εκδόσεις 1.0-και 1.2 λίτρων, και από 19 σε 20 mm για τον κινητήρα 1.4.

Συνολικά το Corsa έγινε πιο επικοινωνιακό και απέκτησε ποιοτικότερη κύλιση κάτι που θα εκτιμηθεί στις ταξιδιωτικές του αναζητήσεις. Η προσεγμένη ηχομόνωση της καμπίνας ήταν ένα ακόμα στοίχημα για τους μηχανικούς της Opel, που έβαλαν το λιθαράκι τους, όμως το αποτέλεσμα δεν πλησιάζει τις κορυφαίες προτάσεις στην κλάση. Οι δημοφιλέστεροι βενζινοκινητήρες 1.0, 1.2 και 1.4 λίτρων με μηχανικό κιβώτιο και Easytronic – έχουν κατανάλωση μικτού κύκλου από 5,0 μέχρι 5,5 l/100 km, και εκπομπές CO2 από 117 μέχρι 129 g/km με μηχανικό κιβώτιο.

Ο νέος κινητήρας 1.4 λίτρωνέχει μεγαλύτερη διαδρομή 2 mm, αυξάνοντας τον κυβισμό του στα 1398 cc, καθώς και μεταβλητό χρονισμό. Αποδίδει  100 ίππους και 130 Nm ροπή, ενώ εμφανίζει βελτίωση κατά 12% όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 (5,5 l /100 km και 129 g/km). Βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις με το Corsa των 100 ίππων να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 180 km/h και να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 11,9’’.

 

Νέες εκδόσεις, με αφορμή τα 111 χρόνια ιστορίας Opel

Τιμώντας την επέτειο των 111 χρόνων, προορίζει για τις Ευρωπαϊκές αγορές μια σειρά από ειδικές εκδόσεις με ανάλογο desing και εξοπλισμό. Η ειδική έκδοση 111 Limited Edition αναμένεται να δελεάσει το νεανικό κοινό με την αισθητική της και εφοδιάζεται με ζάντες κράματος 17 ιντσών στην απόχρωση του τιτανίου και πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει A/C, MP3 audio, υπολογιστή ταξιδιού, cruise control, κεντρική κονσόλα σε piano black, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος και διακριτικά με το λογότυπο 111. Φυσικά στον μακρύ προαιρετικό κατάλογο, θα βρει κανείς καινοτόμες τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων Adaptive Forward Lighting (AFL) με φώτα αλογόνου, θερμαινόμενο τιμόνι, ενεργά προσκέφαλα μπροστά, Hill Start Assist, πανοραμική ηλιοροφή και την ενσωματωμένη σχάρα ποδηλάτου FlexFix που αποτελεί αποκλειστικότητα της Opel.

Το ανανεωμένο σουπερμίνι της Opel είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με αναβαθμισμένους και πιο οικονομικούς βενζινοκινητήρες 1.0, 1.2 και 1.4 λίτρων. Συγκεκριμένα, ο βασικός κινητήρας του λίτρου αποδίδει πλέον 65 ίππους, ο μεσαίος στην γκάμα 85 ίππους και ο 1.400άρης 100 ίππους από 60, 80 και 90 που απέδιδαν μέχρι πρότινος. Οι σπορ εκδόσεις GSi και OPC διατηρούν τις ιπποδυνάμεις τους και το όφελος αφορά τις καταναλώσεις και τις εκπομπές ρύπων.

Το γερμανικό μοντέλο αναμένεται να διατεθεί στη χώρα μας αρχικά σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά και σε μία νέα επετειακή με την ονομασία «111» που ουσιαστικά αντικαθιστά την Njoy και προσφέρεται με προνομιακό επιτόκιο 1,11%. Οι τιμές ξεκινούν από τα € 9.990 για το 1000άρι και από €12.570 για το 1400άρι.

 

 

 

 

 

συμπέρασμα

Δύσκολα είναι ορατές οι αλλαγές στην φευγαλεά ματιά, όμως το ανανεωμένο Corsa έχει κερδίσει σε απόδοση και οικονομία, χάρις τον ισχυρότερο και συνάμα προσεγμένο στην κατανάλωσή του ατμοσφαιρικό κινητήρα των 100 ίππων. Η αμεσότητα στην συμπεριφορά του αναθεωρήθηκε αν και η βελτίωση στην ηχομώνωση και ποιότητα κύλισης δεν χτυπάει τις κορυφαίες προτάσεις του ανταγωνισμού. Η ουσία όμως είναι ότι είναι πλήρες σύγχρονο και με ζηλευτό τεχνολογικό υπόβαθρο για να συνεχίσει την πετυχημένη του πορεία.


POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
70
GOCAR Magazine #70

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...