Νέα BMW M3 CS - Με 550 ίππους και 0-100 σε 3,4"

Ανθρακονήματα, ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, αγωνιστικές προδιαγραφές και επιδόσεις που σοκάρουν. Η νέα M3 CS είναι ένα «όπλο» της ασφάλτου.

  • -
  • -

Ένα από τα απολαυστικά sport sedan, ένα αυτοκίνητο δρόμου με αγωνιστικό DNA, που υπόσχεται μια συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων στην πίστα. Η νέα M3 CS παρουσιάστηκε επίσημα από τη BMW, προσφέροντας μία ανόθευτη αίσθηση M και ενθουσιάζοντας τον οδηγό σε κάθε χιλιόμετρο.

cs

Το γερμανικό όχημα τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3.0 M Twin Power Turbo απόδοσης 550 ίππων και μέγιστη ροπή 650 Nm από τις μόλις 2.750 σ.α.λ. μέχρι τις 5.950 σ.α.λ. Το μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης M xDrive, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 km/h. Για να φτάσει στα 200 km/h από στάση χρειάζεται 11,1΄΄, ενώ η εν κινήσει επιτάχυνση από 80 - 120 km/h ολοκληρώνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα (με 4η σχέση) ή 3,3 δευτ. (με 5η σχέση).

Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις είτε με τον ειδικό για τα μοντέλα BMW M επιλογέα στην κεντρική κονσόλα ή από τα carbon paddles στο τιμόνι. Το σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί αποτελεσματικά ακόμα και στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης στην πίστα, με το Active M Differential στον πίσω άξονα - η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή – να ενισχύει ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική αίσθηση M κατά την επιτάχυνση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές.

cs

Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Χάρη στην πλήρη απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) και την ενεργοποίηση της λειτουργίας 2WD, που στέλνει την ισχύ του κινητήρα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και καταστέλλοντας κάθε παρέμβαση των συστημάτων ελέγχου για τη σταθεροποίηση του οχήματος, παρέχει μια πραγματική έντονη οδηγική εμπειρία.

Τρομερός ήχος για τη M3 CS

Μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κινητήρα είναι και η αμείωτη παροχή ισχύος μέχρι και τα ανώτερα κλιμάκια του στροφόμετρου. Αυτό συνοδεύεται από ένα συναρπαστικό soundtrack που παράγεται από την διπλή διακλάδωση του συστήματος εξαγωγής με τα ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια, ένα μειωμένου βάρους σιλανσιέ από τιτάνιο και – ως είθισται για μοντέλο M – με τα δύο ζεύγη απολήξεων βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα. Η επιλογή των προγραμμάτων SPORT ή SPORT+ για τη ρύθμιση της απόκρισης του κινητήρα στο μενού M Setup παραμετροποιεί και τον ήχο της εξάτμισης, εξασφαλίζοντας μία ανεπανάληπτη χροιά που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο.

cs

Από την άλλη, η τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW M3 CS έχει προσαρμοστεί με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά απόδοσης του μοτέρ, τη συνολική φιλοσοφία του οχήματος και στην κατανομή του βάρους του. Οι ειδικές για το μοντέλο ρυθμίσεις του συστήματος DSC και του M Dynamic Mode είναι επίσης σκόπιμα προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες απαιτήσεις οδήγησης σε πίστα.

Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M διαθέτουν επίσης ειδική ρύθμιση για το μοντέλο, όπως ακριβώς συμβαίνει τόσο με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic που διαθέτει μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού, όσο και με το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης.

cs

Όσον αφορά στα φρένα, τα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα είναι στάνταρ και τα κεραμικά M Carbon στα έξτρα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση ακτινών σχήματος V με φινίρισμα Gold Bronze. Με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, οι τροχοί εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για την ειδική έκδοση και έχουν διαστάσεις 275/35 ZR19 μπροστά και 285/30 ZR20 πίσω.

Φουλ στο carbon

Για τη μείωση του βάρους, οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν εκτενώς πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Εκτός από την carbon οροφή, η ειδική έκδοση χρησιμοποιεί επίσης αυτό το ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας για το καπό, το εμπρός splitter, τις εισαγωγές αέρα μπροστά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τον πίσω διαχύτη και την πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και οι διακοσμητικές λωρίδες κατασκευάζονται επίσης από CFRP.

cs

Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο, εξ άλλου, μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής που τοποθετείται στη νέα BMW M3 CS πάνω από 4 κιλά. Τα διάφορα μέτρα που εφαρμόζονται σε σχεδιαστικό επίπεδο πετυχαίνουν συνολική εξοικονόμηση βάρους περίπου 20 κιλών σε σύγκριση με την BMW M3 Competition Sedan με M xDrive.

Οι προβολείς BMW Laserlight που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό προσθέτουν μία ακόμα ιδιαίτερα εντυπωσιακή πινελιά στο εμπρός τμήμα της νέας M3 CS. Φωτίζοντας το δρόμο σε κίτρινο αντί λευκό χρώμα - τόσο κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας φωτισμού εισόδου που μπαίνει σε λειτουργία με το ξεκλείδωμα των θυρών, όσο και κατά τη λειτουργία της μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων - παραπέμπουν σε επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT.

cs

Η λίστα του στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επιπλέον ζώνες ασφαλείας M με μοτίβο πλεκτών λωρίδων στα χρώματα της BMW M GmbH, μαρσπιέ θυρών με την επιγραφή «M3 CS», επένδυση οροφής σε χρώμα ανθρακί, διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε φινίρισμα από ανθρακόνημα και τιμόνι M Alcantara με paddles αλλαγής ταχυτήτων από CFRP και κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας.

Φυσικά, δεν λείπουν το BMW Curved Display με την οθόνη πληροφοριών 12.3” και μία οθόνη ελέγχου 14.9”, που τοποθετούνται πίσω από μία κυρτή γυάλινη επιφάνεια, το Live Cockpit Professional με σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ο «έξυπνος» προσωπικός βοηθός BMW Intelligent Personal Assistant, το σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση και η διεπαφή WiFi.

cs

Στάνταρ είναι η τελευταία έκδοση του Comfort Access, ο αυτόματος έλεγχος κλιματισμού δύο ζωνών, το σύστημα ήχου Harman Kardon Surround Sound System, τα Park Distance Control, Front Collision Warning, Lane Departure Warning και σύστημα Speed Limit Info.

Διαβάστε επίσης: Η πιο καλοπουλημένη BMW M είναι ηλεκτρική!

Το εκπληκτικό αυτό sport sedan θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο, από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα. Οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία είναι οι σημαντικότερες αγορές. Όσο για την τιμή, θα γίνει γνωστή το επόμενο διάστημα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...