Νέα Abarth 500C και Punto Evo esseesse

Εργοστασιακά κιτ βελτίωσης στο Παρίσι

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στη διεθνή έκθεση του Παρισίου έκαναν το ντεμπούτο τους τα κιτ βελτίωσης esseesse για το Abarth 500C και για το Abarth Punto Evo. Τα συγκεκριμένα κιτ βελτίωσης είναι σχεδιασμένα για να αναβαθμίσουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις, το κράτημα, αλλά και την ασφάλεια χωρίς να θυσιαστεί καθόλου η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, καθώς και τα χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων.

 

Κιτ esseesse για το Abarth Punto Evo

Το κιτ βελτίωσης ανεβάζει την ιπποδύναμη του 1.4 16V Turbo Multiair στους 180 ίππους στις 5.750 rpm και στην επιλογή Sport η ροπή φτάνει τα 270 Nm στις 3.000 rpm. Απόδοση που εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 216 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, χωρίς ωστόσο να έχουν επηρεαστεί τα νούμερα των εκπομπών CO2 (142 g/km), ώστε να παραμείνει το αυτοκίνητο μέσα στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Στο κιτ βελτίωσης περιλαμβάνονται:

  • φίλτρο αέρος από την BMC,
  • διπλές χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης,
  • βελτιωμένα φρένα με διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους για εμπρός (διάστασεων 305 x 28 mm) και διάτρητους δίσκους (διαστάσεων 264 x 11 mm) για πίσω, με υψηλών επιδόσεων τακάκια,
  • ανάρτηση με αμορτισέρ Koni (με FSD βαλβίδα) εμπρός και πίσω και χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος,
  • αλουμινένιες ζάντες Abarth esseesse 7''x18'', που συνδυάζονται με ελαστικά 215/40 ZR18.

Το κιτ esseesse για το Abarth Punto Evo θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά.

 

Κιτ esseesse για το Abarth 500C

Στους 160 ίππους στις 5.750 rpm φτάνει ο 1.4 16V Turbo T-Jet που φοράει το Abarth 500C με την προσθήκη του κιτ βελτίωσης esseesse. Με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα διαχείρισης η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 230 Nm στις 3.000 rpm, ενώ τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 παραμένουν σε επίπεδα Euro 5, στα 151 g/Km. Στο κιτ διατίθενται:

  • διάτρητα και αεριζόμενα δισκόφρενα για εμπρός (διαστάσεων 284 x 22 mm) και διάτρητα δισκόφρενα για πίσω (διαστάσεων 240 x 11 mm) με αγωνιστικού τύπου τακάκια
  • αμορτισέρ της Koni με FSD βαλβίδα και ελατήρια χαμηλώματος
  • αλουμινένιες ζάντες (λευκές ή σε απόχρωση τιτανίου) 7'' x 17'', με ελαστικά 205/40 ZR17.

Το κιτ βελτίωσης esseesse για το Abarth 500C είναι ήδη διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά.

 

Συστήματα εξαγωγής "Record Monza"

H Abarth σε συνεργασία με τη Magneti Marelli εξέλιξε μία σειρά από συστήματα εξατμίσεων με την ονομασία Record Monza. Τα συγκεκριμένα συστήματα εξάτμισης επιτυγχάνουν μεταβλητή πίεση εξόδου καυσαερίων, για να αναβαθμίσουν τις επιδόσεις και βέβαια τον ήχο του κινητήρα, δημιουργώντας μία πιο χαρακτηριστική σπορ χροιά, αντάξια του σκορπιού της Abarth. Οι εξατμίσεις Record Monza μπορούν να τοποθετηθούν τόσο στο Abarth 500 και στο Abarth 500C και εξασφαλίζουν μία κορυφαία ακουστική αίσθηση μετά τις 3.000 rpm.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...