NIO ET7: Το ηλεκτρικό σεντάν από την Κίνα με αυτονομία που ξεπερνάει τα 1.000 km!

Η κινεζική ΝΙΟ παρουσίασε το σεντάν ET7, που στην κορυφαία του έκδοση με μπαταρία χωρητικότητας 150 kWh προσφέρει περισσότερα από 1.000 km αυτονομίας

  • -
  • -

Η κινεζική ΝΙΟ συνεχίζει την επιθετική της πολιτική, λανσάροντας το 4ο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Μετά τα ES8, ES6 και EC6, η εταιρεία με έδρα τη Σαγκάη παρουσίασε το σεντάν ET7, το οποίο έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στάνταρ και απαιτήσεις. Το φουτουριστικό αμάξωμα έχει μήκος 5.098 mm και φάρδος 1.987 mm, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3.060 mm! Τα λεπτά φωτιστικά σώματα εμπρός που κάνουν χρήση τεχνολογίας LED αποτελούν το στοιχείο που κάνει ευδιάκριτη την ταυτότητα του. Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο πως το ΕΤ7 έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας, στοχεύοντας σύντομα να αποσπάσει τα πέντε αστέρια του Euro NCAP. Είναι χαρακτηριστικό ότι η στρεπτική ακαμψία του αλουμινένιου αμαξώματος φτάνει τα 37.100 Nm/deg!

Το κινεζικό σεντάν θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με την κορυφαία να αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής. Η επιτάχυνση για το 0-100 km/h είναι μόλις 3,9 sec, ενώ μόλις σε 33,5 μέτρα θα μπορεί να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 km/h. H αυτονομία της συγκεκριμένης εκδοχής, με τη μεγάλη μπαταρία, θα ξεπερνάει τα 1.000 km με μία φόρτιση! Νούμερο αναμφίβολα εντυπωσιακό… Η μικρότερη με την μπαταρία των 70 kWh θα προσφέρει αυτονομία της τάξεως των 500 km, ενώ τα 700 Km θα ξεπερνάει η έκδοση με αυτή των 100 kWh. Όλες οι εκδόσεις του ΕΤ7 θα εφοδιάζονται με αερανάρτηση, με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ NIO EP9 ΣΤΟ NURBURGRING

 

Όμως, το ΝΙΟ ΕΤ7 επιπλέον εφοδιάζεται με μία σειρά από σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, τα οποία μάλιστα ξεχωρίζουν για την τεχνολογία αιχμής που τα διακρίνει. Ένα από αυτά είναι η νεότερη εξέλιξη του συστήματος αυτόνομης οδήγησης της κινεζικής εταιρείας, το οποίο ονομάζεται NAD (Nio Autonomous Driving) και βασίζεται στο λειτουργικό NIO Aquila Super Sensing. Το τελευταίο είναι σχεδιασμένο για χρήση τόσο στον αστικό κύκλο, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, προσφέροντας υψηλά στάνταρ ασφάλειας και άνεσης. Σε αυτό συμβάλλει και το ευρύχωρο εσωτερικό, με έντονα στοιχεία πολυτέλειας. Η ατμόσφαιρα ταιριάζει με τη φουτουριστική σχεδίαση του αμαξώματος, με όλες τις λειτουργίες του ΕΤ7 να είναι συγκεντρωμένες στην οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας των 12,8’’ στο κέντρο της κονσόλας. Οι σχεδιαστές της ΝΙΟ ήθελαν το εσωτερικό του ΕΤ7 να μοιάζει και να είναι άνετο όπως το σαλόνι του σπιτιού σας. Και με αυτή τη φιλοσοφία σχεδιάστηκε…

Το ΕΤ7 μπορεί να παρουσιάστηκε το 2021, αλλά τα πρώτα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να φτάνουν στα χέρια των κατόχων τους το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η κορυφαία έκδοση θα κοστίζει στην Ιαπωνία 66.000 ευρώ, ενώ όσοι επιθυμούν μπορούν να το παραγγείλουν από σήμερα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...