Τώρα και με 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Το νέο Hyundai i30 N 280 PS (video)

Επιπλέον 5 ίπποι στην κορυφαία έκδοση Performance, νέοι τροχοί 19 ιντσών και σπορ καθίσματα χαμηλού βάρους

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι σχεδιαστικές αλλαγές στη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα, που προσδίδουν στο ανανεωμένο i30 N πιο μοντέρνα και άγρια όψη, είναι μόνο όσα φαίνονται με την πρώτη ματιά. Η Hyundai προχώρησε σε εκτεταμένες επεμβάσεις στο σπορ μοντέλο της, το οποίο είναι διαθέσιμο σε hatchback και fastback αμάξωμα. Μέχρι στιγμής το i30 N μετρά πάνω από 25.000 πωλήσεις στην Ευρώπη και η κορεάτικη μάρκα θέλει να διατηρήσει τη δημοφιλία του.

Η σημαντικότερη διαφοροποίηση είναι η επιλογή του N DCT, ενός 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που διατίθεται προαιρετικά στην κορυφαία έκδοση Performance Package, στην οποία ο 2λιτρος turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 280 ίππους, 5 περισσότερους από το απερχόμενο i30 N (η ροπή έχει αυξηθεί κατά 39 Nm, στα 392 Nm). Η ισχύς της βασικής έκδοσης παραμένει στα 250 PS, με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο να είναι εδώ η μόνη επιλογή. Και στις δύο εκδόσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως η έκδοση με τους 280 ίππους χρειάζεται πλέον 5,9 sec για το 0-100 km/h (έναντι 6,1 sec στο απερχόμενο μοντέλο).


Η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνει νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και εντυπωσιακά σπορ καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, στοιχεία που συμβάλλουν στον περιορισμό του βάρους. Οι νέοι τροχοί είναι κατά 14,4 kg ελαφρύτεροι από τους προηγούμενους και πατούν σε ελαστικά Pirelli P-Zero (οι στάνταρ 18’’ συνδυάζονται με Michelin Pilot Super Sport).

Στον πίνακα οργάνων υπάρχει ένδειξη για την ιδανική στιγμή αλλαγής σχέσης, ενώ ο φωτισμός αλλάζει ανάλογα με τη θερμοκρασία λαδιού. Τα βλέμματα πέφτουν όμως πάνω στα εντυπωσιακά σπορ καθίσματα, τα N Light Seats όπως τα ονομάζει η Hyundai. Είναι κατά 2,2 kg ελαφρύτερα από τα στάνταρ και προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη. Η επένδυσή τους είναι από δέρμα και αλκαντάρα, έχουν μπλε ραφές και φωτιζόμενο λογότυπο «Ν» στο προσκέφαλο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ HYUNDAI i30 N

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων, είτε από τα paddles στο τιμόνι είτε μέσω του επιλογέα (μπροστά για κατέβασμα, πίσω για ανέβασμα σχέσης). Το N DCT έχει τρεις λειτουργίες: N Grin Shift, N Power Shift και N Track Sense Shift. Η πρώτη ενεργοποιείται μέσω του κουμπιού NGS στο τιμόνι και χαρίζει επί 20 sec πλήρη ισχύ (η αντίστροφη μέτρηση εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων). Η δεύτερη ενεργοποιείται όταν το i30 N επιταχύνει με πάνω από το 90% του γκαζιού και περιορίζει απώλειες ροπής κατά το ανέβασμα σχέσης. Τέλος, η λειτουργία NTS ενεργοποιείται αυτόματα όταν τα επίπεδα πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά, π.χ. μέσα σε πίστα. Επιλέγει την κατάλληλη στιγμή για αλλαγή σχέσης, όπως θα έκανε ένας οδηγός αγώνων.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...