Νέο Peugeot 508

Αντικαθιστά 407 και 607

  • -
  • -

Παρουσιάστηκε στο Παρίσι το νέο 508 με δύο εκδοχές αμαξώματος προς το παρόν, τη sedan και την πιο πρακτική station. Στο μέλλον πιθανόν να βγει και έκδοση Coupe - Cabrio, με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, η οποία θα αντικαταστήσει εν μέρει και το 407 coupe.

Το μήκος του νέου 508 θα φτάνει μέχρι τα 4.81 m για την έκδοση station (4.79 m για το sedan), αντικαθιστώντας τόσο το 407, όσο και το 607 στην γκάμα της γαλλικής εταιρείας. Το εσωτερικό θα χαρακτηρίζεται από την άνεση για τους επιβάτες, τον ποιοτικό διάκοσμο και τον πλούσιο εξοπλισμό, όπως π.χ head up display, keyless entry, ηλεκτρονικός κλιματισμός 4 ζωνών κ.α

Ανάμεσα στους προσφερόμενους κινητήρες βενζίνης θα είναι και ο 1.6 λίτρων THP των 156 ίππων. Σημαντικό βάρος έχει δοθεί στις diesel εκδόσεις. Η μικρότερη το 1.6 λίτρων HDi, συνδυάζεται με το πακέτο e-Hdi, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα Start&Stop, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (EGC - Electronic Gearbox Control), στο οποίο η λειτουργία του συμπλέκτη γίνεται αυτόματα. Μαζί με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εισαγωγή, το παραπάνω σύνολο θα καταναλώνει μόλις 4.2 lt/100km και θα έχει εκπομπές CO2 109 gr/km. Ο παραπάνω συνδυασμός αναμένεται να εξοπλίσει το 508 μέσα στο 2011, ενώ το ημιαυτόματο κιβώτιο EGC θα είναι διαθέσιμο και για τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων και 120 ίππων VTi.

Στην κορυφή των diesel τοποθετείται ο 2.2 λίτρων HDi FAP κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 450 Nm ροπής. Μαζί με το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων καταφέρνει να παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις, με χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικά μειωμένους ρύπους. Συγκεκριμένα οι εκπομπές CO2 του είναι κατά 33% πιο χαμηλές, από τον V6 2.7 HDi, φτάνοντας μόλις τα 150 gr/km. Ο μεγάλος diesel των 2.2 λίτρων πιθανόν να εξοπλίζει μια κορυφαία έκδοση GT, η οποία θα φέρει διαφοροποιήσεις και στις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Τα πλάνα των γάλλων περιλαμβάνουν και μια υβριδική έκδοση (diesel) Hybrid4. Η τελευταία θα διαθέτει συνδυασμένη ισχύ 200 ίππων και εκπομπές CO2 της τάξης των μόλις 99gr/km, ενώ αναμένεται από το 2012.

Η γκάμα των κινητήρων:

Diesel:

  • 1.6 litre e-HDi FAP 112PS, 285 Nm, 6-speed EGC, CO2: 109 g/km
  • 1.6 litre HDi FAP 112bhp, 254 Nm, 5-speed manual, CO2: 124g/km
  • 2.0 litre HDi FAP 140bhp, 340 Nm, 6-speed manual, CO2: 125g/km
  • 2.0 litre HDi FAP 163bhp, 340Nm, 6-speed automatic, CO2: 149g/km
  • 2.2 litre HDi FAP 204bhp, 450Nm, 6-speed automatic, CO2: 150g/km

 

Βενζίνης:

  • 1.6 litre VTi 120bhp; 160Nm, 6-speed semi-auto, CO2: 144 g/km
  • 1.6 litre THP 156bhp, 240Nm, 6-speed manual, CO2: 149 g/km
  • 1.6 litre THP 156bhp, 240Nm, 6-speed automatic, CO2: 164 g/km

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...