Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Με 680 ps και τελική 295 km/h! (vid)

Η ισχυρότερη Cayenne διατίθεται με Coupe και κανονικό αμάξωμα και… δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στην παρουσίαση της ισχυρότερης Cayenne όλων των εποχών προχώρησε η Porsche. Πρόκειται για την Cayenne Turbo S E-Hybrid, η οποία, όπως μαρτυρά η ονομασία της, είναι υβριδική και διατίθεται τόσο με κανονικό όσο και Coupe αμάξωμα.

Πηγή τροφοδότησης συνιστά ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων της Cayenne Turbo, απόδοσης 550 ίππων και 770 Nm ροπής, καθώς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και 400 Nm ροπής. Το υβριδικό σύνολο, σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα, αποδίδει 680 ίππους και 900 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του οκτατάχυτου κιβωτίου Tiptronic S.

H τελική ταχύτητα αντιστοιχεί σε 295 km/h, η επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση έρχεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 km/h αποτελεί υπόθεση μόλις 13,2 δευτερολέπτων.

Πηγή τροφοδότησης του ηλεκτρικού κινητήρα είναι η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14.1 kWh, τοποθετημένη κάτω από τον χώρο αποσκευών. Αυτή χαρίζει αυτονομία –αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια- 40 km (135km/h τελική), ενώ φορτίζει σε 2,4 ώρες μέσω φορτιστή 7,2 kW και σε έξι ώρες μέσω οικιακής πρίζας.

Η κατανάλωση, σύμφωνα με τη φίρμα, περιορίζεται στα 3,7-3,9 λίτρα/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 85-90 γραμμάρια/km γεγονός που σημαίνει πως με το ισχύον καθεστώς της χώρας μας δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.



Νέα Cayenne E-Hybrid Coupe

Επιπροσθέτως, η Porsche αποκάλυψε και την Cayenne E-Hybrid Coupe με τον V6 turbo των 3.0 λίτρων. Αυτός λειτουργώντας συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 462 ίππους και 700 Nm ροπής.

Το υβριδικό σύνολο, πλαισιωμένο με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono, καθιστά την επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση εφικτή σε 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται στα 252 km/h. Σημειώνεται τέλος πως η αυτονομία του μοντέλου αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια ανέρχεται στα 43 km.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...