Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
4.5 D V8 Luxury auto 7θέσιο132.880 € 2868,210,22702.680
Τιμή από 132.880 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR4.5 D V8

Ταυτότητα

Τεράστιο σε διαστάσεις, με αυθεντικό χαρακτήρα και σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, το Land Cruiser V8 ξεχωρίζει εντός κι εκτός δρόμου


Το κορυφαίο τετρακίνητο της Toyota στην ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά, απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα πραγματικό 4x4, με πρακτικό χαρακτήρα και όρεξη για περιπέτεια. Μπορεί ο προορισμός του να είναι οι εκτός δρόμου εξορμήσεις, οι εκδόσεις όμως με τον πλούσιο εξοπλισμό, δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις υπόλοιπες πολυτελείς κατασκευές του ανταγωνισμού.

Σχεδίαση-Χώροι

Ακολουθώντας τις σχεδιαστικές καταβολές του προηγούμενου Land Cruiser 100, εξωτερικά, η σχεδίασή του ακολουθεί τις ίδιες βασικές κατευθύνσεις, αλλά σε πιο σαφώς σύγχρονη εφαρμογή. Γενικότερα πάντως το Land Cruiser V8 φαντάζει τεράστιο στην όψη. Το συνολικό μήκος του φτάνει σχεδόν τα 5 m, με το πλάτος να προσεγγίζει τα 2 m.

Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, κυμαινόμενη στα επίπεδα σχεδόν ενός Lexus. Η καμπίνα του Land Cruiser είναι εξαιρετικά ευρύχωρη και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 701 lt. Στην 7θέσια έκδοση, τα δύο πίσω καθίσματα διπλώνουν όρθια στις δύο εσωτερικές πλευρές του χώρου αποσκευών, διάταξη που κλέβει χώρο από αυτόν για τις αποσκευές. Οι δύο πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο, καθώς το μεσαίο κάθισμα, εκτός από διαιρούμενο (60:40) είναι και συρόμενο εμπρός-πίσω. Επιπλέον, οι πλάτες του ανακλίνονται για μεγαλύτερη άνεση.

Τεχνολογία

Οι δύο V8 κινητήρες στιγματίζουν την ονομασία αυτού του Land Cruiser. O βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 4.7 lt και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων VVT-i. Η απόδοση του φτάνει τους 288 PS και τα 445 Nm ροπής. Στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του, το Land Cruiser έχει κι έναν σύγχρονο κινητήρα V8 4,5 lt, με τροφοδοσία common rail νέας γενιάς και δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης (turbo) χαμηλής αδράνειας και μεταβλητής γεωμετρίας για άμεση απόκριση. Αποδίδει 286 PS στις και ροπή 650 Nm σε όλο το φάσμα από τις 1.600 έως τις 2.800 rpm.

Η Toyota διατήρησε την παραδοσιακή, σκληροτράχηλη κατασκευή με ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας στο Land Cruiser V8. Το πλαίσιο όμως αυτό είναι εντελώς καινούργιο και πολύ πιο στιβαρό. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης αποτελείται από ένα κεντρικό διαφορικό Torsen που μοιράζει τη ροπή 40% εμπρός, 60% πίσω σε κανονικές συνθήκες. Ακόμα και χωρίς να σπινάρει κάποιος τροχός όμως, η κατανομή στις στροφές μπορεί να μεταβληθεί από 30-70 κατά την επιτάχυνση μέχρι 60-40 κατά την επιβράδυνση, για την καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα κατά περίπτωση. Η πίσω ανάρτηση με άξονα 5 συνδέσμων είναι το μόνο στοιχείο που μεταφέρθηκε από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά με βελτιωμένη γεωμετρία και στήριξη. Η εμπρός ανάρτηση εξακολουθεί να είναι με διπλά ψαλίδια και ελικοειδή. Οι πλούσιες εκδόσεις Luxury είναι επιπλέον εφοδιασμένες με το νέο σύστημα “4W AHC & AVS”, που μεταβάλλει τόσο τη σκληρότητα των ελατηρίων (3 θέσεις) όσο και το ύψος από το έδαφος.

Στο δρόμο

Στο δρόμο, και έχοντας πάντα κατά νου το βάρος των 3 τόνων, το Land Cruiser V8 αντιδρά προβλέψιμα και συμπεριφέρεται καλά. Το τιμόνι με την κρεμαγιέρα μεταβλητού βήματος είναι μάλλον βαρύ αλλά με αποδεκτή αίσθηση, τα φαρδιά λάστιχα έχουν μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης στις στροφές και, αν το παρακάνεις, το VSC σε επαναφέρει στη σωστή πορεία. Γέρνει στις κλειστές στροφές και δεν αισθάνεται άνετα να το πιέζεις σε πιο κλειστά κομμάτια. Ο φυσικός του χώρος είναι οι ανοιχτοί δρόμοι, όπου ταξιδεύει ακλόνητο, ευθύβολο, πολύ ήσυχο και με την ανάρτηση να καταπίνει κάθε ανωμαλία του δρόμου. Οι 4 μεγάλοι αεριζόμενοι δίσκοι στέκονται γενικά στο ύψος των περιστάσεων, επιβραδύνοντας θετικά το βαρύ αμάξωμα.

Η κίνηση πέρα από τη άσφαλτο είναι ο  πραγματικός λόγος ύπαρξης του Land Cruiser. Αυτό που θα το σταματήσει τελικά θα είναι είτε τα λάστιχα δρόμου είτε οι διαστάσεις και το βάρος του. Χάρη όμως στη μόνιμη τετρακίνηση, τις κοντές σχέσεις, τις σεβαστές γωνίες υπέρβασης εμποδίων, τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων (αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και τα διάφορα ηλεκτρονικά του συστήματα, θα πάει πολύ πιο μακριά από οποιοδήποτε «ασφάλτινο» SUV.

Συμπέρασμα

Σίγουρα το Land Cruiser V8 δεν μπορεί να ακολουθήσει τα σύγχρονα πολυτελή SUV στην άσφαλτο. Διαθέτει όμως πλήρως αποδεκτά δυναμικά χαρακτηριστικά εντός δρόμου, χωρίς να έχει κάνει παραχωρήσεις στον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του και τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Με πλούσιο εξοπλισμό, πολυτελή διάκοσμο και κορυφαία άνεση από την ανάρτηση, θα κερδίσει αυτούς που ονειρεύονται παράλληλα με ένα πολυτελές 4x4 και την περιπέτεια.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Unifin

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 12 έως 84, Επιτόκιο: 7,8%

• Έκπτωση: έως 8000€

Δοκιμές

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Το νέο C-HR επέστρεψε στις επάλξεις και δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή στην κλάση των C-SUV. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από το 2016, όταν η πρώτη γενιά του μοντέλου αιφνιδίασε τους πάντες…