- TOYOTA
- AVENSIS WAGON
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Τον Μάρτιο του 2015 η Toyota παρουσίασε στη Γενεύη το ανανεωμένο Avensis. Οι νέοι προφυλακτήρες, το χρώμιο και τα LED στα φώτα εμπρός-πίσω, το κάνουν πιο νεανικό. Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 mm, χωρίς βέβαια αυτό να αλλάζει σε κάτι τους τεράστιους χώρους της καμπίνας. Στην τελευταία η ηχομόνωση είναι αναβαθμισμένη, υπάρχουν νέες επενδύσεις, τιμόνι και λεβιές, ενώ τα καθίσματα είναι πιο άνετα και στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών.
Τα σημαντικά νέα είναι οι μηχανολογικές αλλαγές με τη μορφή νέων κινητήρων ντίζελ που ικανοποιούν το πρωτόκολλο Euro6. Ο 2.0 D-4D έδωσε τη θέση του σε έναν 1.6 diesel 112 ίππων και 270 Nm. Είναι 20 κιλά πιο ελαφρύς από εκείνον που αντικαθιστά, ενώ η Toyota αναφέρει μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km και 108 g/km. Στην Ελληνική αγορά δεν εισάγεται ο νέος 2λιτρος τουρμποντίζελ με 143 ίππους και 320 Nm. Αναβαθμισμένοι είναι και οι βενζινοκινητήρες του Avensis, ώστε να είναι πιο αποδοτικοί, οικονομικοί και «καθαροί», ειδικά σε συνεργασία με το βελτιωμένο σε λειτουργία κιβώτιο Multidrive S.Ο 1.6 αποδίδει 132 ίππους και 160 Nm, ενώ ο 1.8 147 PS και 180 Nm.
Στην πράξη
Για την Ελλάδα, η πιο ολοκληρωμένη έκδοση είναι ίσως η 1.8 Valvematic. Ο κινητήρας δεν είναι και ο πιο ήσυχος της αγοράς, όμως έχει σαφώς πιο πολιτισμένη λειτουργία από τον 1.6 D-4D, είναι πρόθυμος, ζωντανός και αρκετά οικονομικός. Προτιμήστε τον καλύτερα με το χειροκίνητο κιβώτιο, μιας και το CVT είναι περισσότερο «ιδιαίτερο», παρά χρηστικό.
Στο πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, ο ανανεωμένος σχεδιασμός του ταμπλό είναι ξεκούραστος στο μάτι και ο γαλάζιος φωτισμός σε χαλαρώνει. Το σύστημα πολυμέσων είναι μάλλον straight-forward για όποιον έχει κάποια εμπειρία με την τεχνολογία, όμως για τους αμύητους θα χρειαστεί ψυχραιμία και αρκετή ανάγνωση του manual. Κάποιες εργονομικές ατέλειες εντοπίζονται στη δυσκολία πρόσβασης στα πλήκτρα των πίσω παράθυρων από το πάνελ του οδηγού, στη θέση του ηλεκτρικού χειρόφρενου και στο καπάκι του (τεράστιου) χώρου αποθήκευσης κάτω από το υποβραχιόνιο, με το ιδιαίτερο άνοιγμα.
Τελικά
Στη δύσκολη αρένα του Ελληνικού Segment-D, το Avensis αποτελεί ένα σύγχρονο, πλήρες και ελκυστικό πακέτο, τόσο για τον executive manager, όσο και για τον συνειδητοποιημένο ιδιώτη.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 72 Επιτόκιο: 8,5 %
Δοκιμές


Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla (video)
Ταξιδέψαμε στη Μαγιόρκα και «επανασυστηθήκαμε» με το μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο της Toyota που φέρει βαριά κληρονομιά 53 ετών


Πρώτη οδήγηση: Νέο Toyota Yaris
Στην Ολλανδία είχαμε την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Toyota Yaris, το οποίο μας συστήνεται με στιλιστικές και μηχανολογικές αναβαθμίσεις, πλούσιο εξοπλισμό και ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.5.


ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Toyota C-HR
Βρεθήκαμε στην Μαδρίτη για να έρθουμε σε πρώτη επαφή με το νέο Toyota C-HR και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του


ΔΟΚΙΜΗ: Toyota Auris HSD Hybrid
Με εφόδια την υβριδική τεχνογνωσία της φίρμας και με έμφαση στην περιβαλλοντική συνείδηση, η ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει το μικρομεσαίο της μοντέλο με «πράσινη καρδιά»


ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Toyota RAV4 Hybrid
Το RAV4 ανανεώνεται αισθητικά κι αποκτά υβριδική έκδοση με προίκα τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ιδρυτή των SUV


ΔΟΚΙΜΗ: Toyota Auris 1.4 D4-D Diesel
Στη μεσαία κατηγορία όλοι υπαινίσσονται ότι προσφέρουν τα πάντα. Όμως λίγα είναι τα μοντέλα που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες της «νέας» ελληνικής οικογένειας


ΔΟΚΙΜΗ: Toyota Auris 1.2 Turbo
Η Toyota μπαίνει επιτέλους στον χορό των μικρών turbo κινητήρων προσφέροντας στο μικρομεσαίο hatchback της μια ανανέωση ουσίας

