Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.0 Base10.990 € 7013,95,0118940
1.0 Sport11.890 € 7013,95,0118940
Τιμή από 10.990 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.0

Ταυτότητα

Εύελικτο, πρακτικό, με ιδιαίτερα μεγάλους χώρους και σπιρτόζικο, το Justy δεν είναι απλά το αουτσάϊντερ στην μικρή κατηγορία.

Το μικρό μοντέλο της Subaru παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα διαφημισμένο, αποτελεί ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης. Μπορεί να μην υπακούει στις προσταγές της μόδας περί ελκυστικής εμφάνισης, ωστόσο διαθέτει κάποια στοιχεία, που πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας θα ζήλευαν. Επίσης, υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση, για όσους επιθυμούν κάτι πέρα από τα συνηθισμένα.

Σχεδίαση-Χώροι

Κοιτώντας το με την πρώτη ματιά, δύσκολα το ξεχωρίζεις από το Daihatsu Sirion, αφού σε αυτό βασίστηκε. Η σχεδίαση του δεν είναι και η πιο σύγχρονη, ωστόσο χαρακτηρίζεται από το δυναμικό χαρακτήρα και την στιβαρή κατασκευή. Οι γυναίκες δεν θα το βάλουν πρώτο στις προτιμήσεις τους, λόγω του μη μοντέρνου design, ωστόσο διαθέτει χαρίσματα που θα τις εντυπωσιάσουν.

Το μεγαλύτερο από όλα, είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης που ευνοεί την ορατότητα προς τα έξω και η μέγιστη πρακτικότητα της καμπίνας. Οι θήκες για ποτήρια και αντικείμενα, είναι εντυπωσιακά πολλές, κάτι που σίγουρα θα εκτιμήσει ο κάθε οδηγός. Στο πίσω κάθισμα ακόμα και δύο άτομα άνω του 1,80 μ. δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τα κεφάλια και τα πόδια τους. Αυτό όμως έχει επιπτώσεις στο πορτμπαγκάζ, το οποίο χωράει μόνο δύο  βαλίτσες μεσαίου μεγέθους, με την χωρητικότητα του να βρίσκεται στα 236 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί να φθάσει και τα 630.

Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, με την συναρμογή να είναι ακόμα καλύτερη. Η αισθητική του ταμπλό είναι μοντέρνα, χάρη στο τριάκτινο τιμόνι, την κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων. Το βολικό ύψος των καθισμάτων και οι πόρτες με το μεγάλο άνοιγμα, βοηθούν σημαντικά την επιβίβαση και αποβίβαση. Η τετρακίνητη έκδοση, η οποία σημειωτέον δεν βγαίνει στην παραγωγή πλέον, έχει ακριβώς την ίδια εμφάνιση με το Suzuki Ignis στο οποίο και βασιζόταν. Δεν έχει καμία σχεδιαστική σχέση με το προσθιοκίνητο Justy, ούτε εξωτερικά, ούτε εσωτερικά, έχοντας μεγαλύτερες διαστάσεις και πιο off-road χαρακτήρα.

Τεχνολογία

Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, αποδίδει 69 ίππους και διακρίνεται για την σπιρτάδα του, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Όταν πιέζεται ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα μπορεί να ενοχλήσει, ωστόσο αυτό προσπερνάται από τις επιδόσεις που προσφέρει. Σε ανοικτό δρόμο δεν θα προβληματιστεί να κινηθεί με ταχύτητα 120-130km/h, αλλά αδικείται από την μακριά κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι, σε ανηφορικές διαδρομές, ο οδηγός αναγκάζεται να κατεβάσει ταχύτητα, προκειμένου να κρατήσει ψηλά τις στροφές. Ένα από τα πλεονεκτήματα του είναι και η πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με την μέση να βρίσκεται στα 5lt/100km. Μηδενικές είναι και οι εκπομπές ρύπων, όντας απόλυτα φιλικός προς το περιβάλλον.

Στο δρόμο

Όπως όλα τα μοντέλα της Subaru, έτσι και αυτό διακρίνεται για τα ασφαλή οδική χαρακτηριστικά του. Φυσικά, δεν έχει το στήσιμο του Impreza ή του Forester, ωστόσο είναι απόλυτα σταθερό στο δρόμο και φιλικό προς τον οδηγό. Στις αστικές μετακινήσεις εμφανίζεται αρκετά ευέλικτο, με το τιμόνι να είναι ελαφρύ και εξαιρετικά ακριβές, βοηθώντας σημαντικά στους ελιγμούς στην πόλη και στο παρκάρισμα. Στον αυτοκινητόδρομο επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους, ωστόσο εμπνέει ασφάλεια προς τον οδηγό, χάρη και στην σωστή ρύθμιση της ανάρτησης. Η κλίση του αμαξώματος στις στροφές είναι αισθητή, λογικό αφού το  Justy έχει αστικό προσανατολισμό και όχι σπορ χαρακτήρα. Αρκετά αποτελεσματικά αλλά και καλά σε αίσθηση είναι τα φρένα.

Συμπέρασμα

Το Justy μπορεί να μην είναι και το πιο ελκυστικό αυτοκίνητο, ωστόσο διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα για αυτοκίνητο πόλης, ενώ και σε μικρές εξορμήσεις δεν λέει ποτέ όχι. Οι χώροι και η πρακτικότητα θα εκτιμηθούν δεόντως από τον οδηγό, όπως και η καλή οδική συμπεριφορά του.


 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Τράπεζα Κύπρου

• Προκαταβολή: από 20%, Δόσεις: 72, Επιτόκιο: 6,85%

Δοκιμές