• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.4 Turbo Astra Dream18.950 €14010,25,91381.437
1.4 Turbo Astra Dream Auto20.100 €14010,36,71571.483
1.6 CDTi Dream 136PS21.100 €13610,13,7991.503
1.6 CDTi Dream 136PS Auto22.050 €13610,15,11341.503
Τιμή από 18.950 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 D
Euro NCAP

Ταυτότητα

Η νέα γενιά Astra βάζει γερά θεμέλια, κηρύσσοντας το πολεμικό κλίμα, σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες τη αγοράς

Ο πόλεμος της κατηγορίας των μικρομεσαίων είναι δεδομένος εδώ και χρόνια, με τους γερμανούς να δίνουν για τα καλά το ρυθμό. Το προηγούμενης γενιάς Astra κατάφερε χάρη στα ποιοτικά του χαρακτηριστικά και την καλή τιμολογιακή πολιτική, να πουλήσει αρκετά. Η τελευταία γενιά, κληρονομεί τα προσόντα το αποχωρήσαντος μοντέλου, κουβαλώντας εξαιρετικές τεχνολογίες και καινοτομίες στη μικρομεσαία κατηγορία.

Σχεδίαση-Χώροι

Υιοθετώντας σχεδιαστικές γραμμές και αρχιτεκτονική, στην νοοτροπία του πρόσφατου Insignia, το Astra συνεχίζει την σχεδιαστική ταυτότητα της νέας γκάμας της Opel. Οι καθαρές γραμμές του κρύβουν επιμελώς τον όγκο του 5θυρου αμαξώματος,  ο οποίος έχει μεγαλώσει ακόμη περισσότερο στην τελευταία γενιά, ενώ προσφέρουν χαρακτηριστικά coupe σχεδίασης. Η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα, με το σήμα της εταιρείας περιστοιχίζεται από τα δυναμικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία καθορίζουν σε ένα μεγάλο ποσοστό την ταυτότητα του μοντέλου. Το κεκλιμένο εμπρός παρμπρίζ και η δημιουργία του πρόσθετου μικρού τριγωνικού παραθύρου στο εμπρός μέρος, βελτιώνει ακόμη περισσότερο την αίσθηση ευρυχωρίας στο εσωτερικό. Η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι σύγχρονη και μοντέρνα ακολουθώντας την λογική της εξωτερικής εμφάνισης. Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή των πλαστικών είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας, παρόλο που τα τελευταία δεν είναι ιδιαίτερα μαλακά στην αφή. Η κεντρική κονσόλα είναι στολισμένη με μια πληθώρα διακοπτών, που απαιτούν εξοικείωση και χαλούν κάπως την σωστή σε γενικές γραμμές εργονομία. Η αύξηση του μεταξονίου στα 2.685 mm και τα σύγχρονης σχεδίασης καθίσματα, προσφέρουν εξαιρετικούς χώρους για τους επιβάτες. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι διάσπαρτοι στο εσωτερικό και διαθέτουν ποικίλες διαστάσεις. Ο χώρος αποσκευών ρυθμίζεται σε τρία ύψη (FlexiFloor), με την χωρητικότητα του να φθάνει τα 370 lt. Επιπλέον με την ασύμμετρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί να φθάσει μέχρι τα 1.235 lt.
Σχεδιαστικά το νέο 4θυρο Astra διατηρεί το δυναμικό προφίλ της 5θυρης έκδοσης, εκφράζοντας με σύγχρονο τρόπο της κλασικές αναλογίες ενός sedan μοντέλου. Πισω χαρακτηρίζεται από το κεκλιμένο παρμπρίζ, που κρύβει τον άχαρο συνήθως όγκο του χώρου αποσκευών, ενώ η ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ και το φαρδύ και μυώδες σύνολο τονισμένων ώμων και προφυλακτήρα, συνθέτουν ένα δυναμικό αμάξωμα παρά το συντηριτικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Οι κλασικές τεχνολογικές αρετές που συναντάμε στα Astra υπάρχουν και στην 4θυρη έκδοση.

Το Sports Tourer διαθέτει το ίδιο μεταξόνιο με την 5θυρη έκδοση 2685mm με το συνολικό πλάτος να είναι κατά 28mm αυξημένο, φτάνοντας στα 1835mm. Άνοδο έχουμε όπως είναι φυσικό και στο χώρο για τις αποσκευές ο οποίος έχει κερδίσει 30 lt, έχοντας πλέον συνολική χωρητικότητα 500 lt. Χάρη στο σύστημα FlexFold το πίσω διαιρούμενο κάθισμα 60:40 αναδιπλώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, δημιουργώντας έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1550 lt. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά έχουν προστεθεί και 25 lt αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.


Τεχνολογία

Μεγάλη είναι η ποικιλία των κινητήρων που εξοπλίζουν το σύγχρονο Astra. Ξεκινώντας από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η βάση είναι τα 1.4 lt. Η ατμοσφαιρική έκδοση του κινητήρα των 1.4 lt, αποδίδει 100 PS και 130 Nm ροπής. Η δυνατότερη έκδοση των 1.4 lt, αποδίδει χάρη στη χρήση υπερσυμπιεστή εξάτμισης (turbo), διατίθεται σε δύο εκδόσεις μέ 120 και140 ίππους. Ανεβαίνοντας στα 1.6 lt η απόδοση της ατμοσφαιρικής έκδοσης είναι 115 PS, με την υπερτροφοδοτούμενη (turbo) SIDI να παράγει 170 PS, διαθέτοντας και λειτουργία overboost, η οποία αυξάνει την ροπή στα 280 Nm. Ποικίλες είναι και οι εκδόσεις πετρελαίου που εξοπλίζουν το Astra. Η μικρότερη έχει χωρητικότητα 1.3 lt CDTI και παράγει 95 PS και συνδυάζεται με το σύστημα Start|&Stop, φέροντας την ονομασία ECOFLEX. Νέος είναι και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.6 lt αποδίδει 110 ή 136 ίππους, αναλόγως την έκδοση. Όλα τα παραπάνω μηχανικά σύνολα συνεργάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, πλην των ατμοσφαιρικών βενζινοκίνητων εκδόσεων και της μικρής πετρελαιοκίνητης 1.3 CDTI ECOFLEX. Παράλληλα ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό όλων των βενζινοκίνητων εκδόσεων, εκτός από την ατμοσφαιρική των 1.4 lt.

Στο δρόμο

Διαθέτοντας στιβαρό πλαίσιο και μελετημένη αρχιτεκτονική αναρτήσεων, το Astra παρουσιάζεται εξαιρετικό στο δρόμο. Φιλικό σε συμπεριφορά το Astra κινείται μέσα στα πλαίσια του σύγχρονού ανταγωνισμού, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες, ανάλογες πάντα του χαρακτήρα του. Η ηχομόνωση είναι σε κάθε περίπτωση εξαιρετική, πράγμα που ενισχύει την άνεση σε ταξίδια. Με έναν νέο συνδυασμό στην πίσω ανάρτηση, που αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα και το ηλεκτρονικό σύστημα FlexiRide, στοχεύει πρώτιστος στην ποιότητα κύλισης, χωρίς να θυσιάζει και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Το ηλεκτρονικό σύστημα ανάρτησης FlexRide προσαρμόζεται συνεχώς σε αλλαγές των συνθηκών οδήγησης του αυτοκινήτου. Επιπλέον προσφέρει στον οδηγό τρεις ρυθμίσεις – Standart, Sport και Tour..

 

Συμπέρασμα

Επίκαιρο σε εμφάνιση και δυναμικά χαρακτηριστικά, το Astra συνεχίζει την παράδοση της εταιρείας στην κατηγορία, ενώ τοποθετείται αποτελεσματικά απέναντι σε οποιοδήποτε ανταγωνιστικό μοντέλο. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.4 lt, το βάζει άμεσα στο παιχνίδι της ελληνικής αγοράς, με την τιμής κτήσης να καθορίζει εν μέρει την αποδοχή του αγοραστικού κοινού.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

OPEL 5x5: Δωρεάν 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια συνδρομή Opel OnStar. Περισσότερα στο www.opel.gr
POLL

Τι περιμένετε για να αγοράσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Να υποχωρήσουν οι τιμές τους
  • Να αυξηθεί η αυτονομία τους
  • Να πληθύνουν οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης
68
GOCAR Magazine #68

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές