Classic: Με Mazda MX-5 NA στην Πάρνηθα

Classic: Με Mazda MX-5 NA στην Πάρνηθα

Μία βόλτα στη θρυλική διαδρομή της Πάρνηθας με έναν πραγματικό θρύλο της δεκαετίας του ’90 όπως το Mazda MX-5, είναι το καλύτερο αγχολυτικό για τις ζεστές ημέρες του Ιουλίου…

Βρισκόμαστε βαθιά μέσα στο καλοκαίρι, οι καύσωνες αποτελούν μέρος της καθημερινότητας και η Αθήνα έχει μετατραπεί ακόμη μία φορά σε καυτή τσιμεντούπολη, από την οποία δεν βλέπουμε την ώρα να φύγουμε. Οι εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου λειτουργούν ως υποκατάστατο διακοπών πριν ...
To GOCAR στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity: Ποιος να μας το έλεγε…

To GOCAR στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity: Ποιος να μας το έλεγε…

Το Renault 4L του Γιάννη Τσιγκρή «βάφτηκε» με τα χρώματα του GOCAR, τα κινητά γέμισαν εφαρμογές και ξαφνικά βρεθήκαμε στους δρόμους της Αττικής με ρυθμούς… Regularity συμμετέχοντας στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις!

Ας μην κρύβομαι, επί προσωπικού δεν αποτέλεσα ποτέ μεγάλο θαυμαστή των αγώνων Regularity. Η τέχνη και η ακρίβεια που απαιτείται είναι αδιαμφισβήτητη, όντας μία ιδιαίτερη μορφή αγώνων με μεγάλες απαιτήσεις, στοιχείο που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει. Όμως, το γεγονός ...
Δοκιμή Classic: Land Rover series ΙΙΙ - Ιχνηλάτης

Δοκιμή Classic: Land Rover series ΙΙΙ - Ιχνηλάτης

Μακριά από πολιτισμένους δρόμους, ένα Land Rover έφτιαχνε διαχρονικά τους δικούς του.

Πολύ πριν κερδίσει το συνοδευτικό Defender, όταν μιλούσες για Land Rover όλοι καταλάβαιναν. Ήξεραν ότι δεν μπλέκονται τα μοντέλα, η γκάμα ήταν μονοδιάστατη και η αναφορά της αφήγησης αφορούσε το εμβληματικό τετράγωνο σκληροτράχηλο μοτίβο μιας κατασκευής, προορισμένης για περιπέτεια. Μιας ...
Δοκιμές Classic: Δυο Lancia από τα παλιά

Δοκιμές Classic: Δυο Lancia από τα παλιά

Fulvia και Montecarlo, δυο έργα τέχνη σε τέσσερις τροχούς, έρχονται από τα παλιά να μας κάνουν να ονειρευτούμε

Δυο αυτοκίνητα από το παρελθόν που ξυπνάνε μνήμες στους φίλους της αυτοκίνησης. Φτιαγμένα με έμπνευση και τόλμη, από τους μετρ του είδους, τους Ιταλούς, σε κάνουν να τα θαυμάζεις ακόμα και σήμερα.ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΩΝ 2 LANCIA ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ...
Οδηγική γνωριμία με μια Lancia Delta HF 4WD Group N

Οδηγική γνωριμία με μια Lancia Delta HF 4WD Group N

Παίρνουμε γεύση από την έτοιμη λύση της Lancia για διάκριση σε παγκόσμιο επίπεδο στις ειδικές, στην δύση των '80s

1987! H χρονιά των συνταρακτικών αλλαγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλλυ, στην προ WRC εποχή. Τα αυτοκίνητα του Group B είχαν ξεφύγει και προβλημάτιζαν ακόμα και τους λιγοστούς, μετρημένους στα δάχτυλα που είχαν τον τρόπο να τα τιθασεύσουν στις ειδικές. Κατασκευές ...
Alfa Romeo Sprint 1.3: Κομψή καθημερινότητα

Alfa Romeo Sprint 1.3: Κομψή καθημερινότητα

Δεν θα περάσει ποτέ απαρατήρητη. Διαθέτει χαρισματικές γραμμές που δεν θα ξεπεραστούν ποτέ, κινητήρα διαμάντι και προσωπικότητα που δεν τη χορταίνεις

Για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1976 στη Baia Domizia στη Gaserta και έκανε τη παρθενική του εμφάνιση στην Έκθεση του Τορίνο τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς, πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν έχει γεράσει καθόλου. Είναι βλέπετε το σχήμα του ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Alpine A310

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Alpine A310

Στενός κορσές!

Να μια ωραία ευκαιρία για ταξίδι στην Κατερίνη. Μια απαστράπτουσα κίτρινη Alpine Α310, απόλυτα original, εκτός από το χρώμα της ταπετσαρίας εσωτερικά, άριστη σε επίπεδο τελειωμάτων, που έφτασε στη χώρα μας το 1972. Είναι πρώτης γενιάς με τις εισαγωγές δεξιά ...
Ένα 2CV στον δρόμο του Cactus

Ένα 2CV στον δρόμο του Cactus

Μια απρόσμενη συνάντηση, με το ένδοξο παρελθόν να συναντά το φιλόδοξο μέλλον της Citroen

Μαζί με τον πύργο του Άιφελ, το κρουασάν και την μπαγκέτα, το Citroen 2CV αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σύμβολα της γαλλικής κουλτούρας και κατ’επέκταση της αυτοκινητοβιομηχανίας των τρικολόρ. Μπορεί να μην ήταν ποτέ συναρπαστικό, όντας από τα γεννοφάσκια ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mitsubishi Lancer Evo

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mitsubishi Lancer Evo "0": Ξεχασμένο και παρεξηγημένο

Ποιος το θυμάται; Πρακτικά κανείς! Ποιος το αναγνωρίζει σαν ένα αξιόλογο κλασικό; Πρακτικά κανείς! Και όμως αποτελεί την απαρχή της ιαπωνικής εμπλοκής στους αγώνες ράλι και αυτό από μόνο του προσδίδει το ειδικό βάρος που απαιτείται για να πάρει τη θέση που του αξίζει στα βιβλία της ιστορίας

Η ιστορία του είναι ταπεινή, αλλά μήπως ταπεινές δεν είναι οι περισσότερες ιστορίες των αγωνιστικών αυτοκινήτων που έγραψαν ιστορία στους χωμάτινους και χιονισμένους δρόμους; Δεν έχετε παρά να φέρετε στο μυαλό σας ονόματα σαν αυτά των SAAB, Mini, Fiat και ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen CX25 Prestige Turbo II: Προεδρικό!

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen CX25 Prestige Turbo II: Προεδρικό!

Πολλοί είναι αυτοί που την αποκαλούν σαν την τελευταία πραγματική Citroen, όχι μονο λόγο τεχνολογίας, αλλά γιατί ήταν το τελευταία αυτοκίνητο που παρουσίασε η Citroen σαν ανεξάρτητος κατασκευαστής, πριν συγχωνευτεί με την Peugeot στον όμιλο PSA το 1976.

Τα νούμερα από μόνα τους είναι εντυπωσιακά, γιατί όχι μόνο έζησε για 16 ολόκληρα χρόνια, από το 1974 έως το 1991, αλλά και γιατί συνολικά κατασκευάστηκαν 1.200.000 αυτοκίνητα. Νούμερο ιδιαίτερα υψηλό αν κρίνουμε την σχεδιαστική και τεχνολογική του διαφορετικότητα. Ψηφίστηκε ...
Alfa Romeo Spider

Alfa Romeo Spider

Classic της καρδιάς μας

Από τον «Πρωτάρη» μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει. Υπάρχουν όμως και σταθερές αξίες, ειδικά όταν κινούμαστε στη σφαίρα του φανταστικού. Άλλωστε το σχήμα του Pininfarina έχει γράψει στις καρδιές μας σαν το απόλυτο all time classic.Γιατί ορισμένα σχήματα δείχνουν τόσο ...
FIAT 500 & FRIENDS

FIAT 500 & FRIENDS

Δεν ήταν αυτοκίνητο, ήταν δώρο στην αυτοκίνηση όλης της Ιταλίας! Ήταν όχι μόνο ο ορισμός του αστικού αυτοκινήτου, αλλά και μια πράξη αγάπης προσφέροντας τη χαρά της μεταφοράς σε μια νέα γενιά

Όλα άρχισαν στις 11 Ιουλίου του 1899 όταν ο Giovanni Agnelli di Bricherasio και ο Count Carlo Biscaretti di Ruffia αγόρασαν το μικρό εργοστάσιο των αδελφών Ceirano και ίδρυσαν την F.I.A.T. (οι τελείες καταργήθηκαν το 1907, ενώ το 1918 όταν ...
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ Auto Union 3=6: Πάνω από όλα… λογικό

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ Auto Union 3=6: Πάνω από όλα… λογικό

Οδηγώντας αυτοκίνητα αυτής της δεκαετίας, πάντα μας εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ήταν απόλυτα πρακτικά και λογικά, με τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ανάγκες της αυτοκίνησης και όχι στη μόδα.

Τα DKW θα μπορούσαν να περιγραφούν σαν το αντίπαλο δέος της λογικής του Beetle. Ήταν ακριβώς αυτό που δεν ήταν ο Σκαραβαίος. Ήταν ακριβώς το αντίθετο τόσο σε αντίληψη, όσο και σε τεχνολογία. Και μάλιστα όλοι θα πρέπει να παραδεχτούμε ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ DKW F12: Θύμα των καιρών

ΟΔΗΓΟΥΜΕ DKW F12: Θύμα των καιρών

Υπήρχε η διάθεση, υπήρχε η τεχνολογία, αλλά η επιλογή του δίχρονου κινητήρα σήμανε όχι μόνο το τέλος ενός από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα, αλλά και της ίδιας της DKW

Μπορεί σήμερα ένα αυτοκίνητο με δίχρονο κινητήρα να μην σημαίνει και πολλά πράγματα, σε ένα κόσμο που έχουν κυριαρχήσει οι τέσσερις χρόνοι, αλλά στα τέλη της δεκαετίας του ’50 τα πράγματα δεν ήταν ακόμα ξεκάθαρα για το ποιος τελικά θα ...
MG Midget: Summer time classic

MG Midget: Summer time classic

Ο ταπεινός Εγγλέζος έχει τη δυνατότητα να σου φτιάχνει τη μέρα. Μάλιστα, είναι μια από τις λίγες φορές που το τελικό αποτέλεσμα είναι ανώτερο από το άθροισμα των επιμέρους εξαρτημάτων του

Ποτέ δεν έκαψε καρδιές και ποτέ δεν αναγνωρίστηκε σαν ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Μπορεί να ήταν ανοιχτό, μπορεί να ήταν διθέσιο, αλλά ποτέ δεν χαρακτηρίστηκε… αθλητικό! Όμως τώρα, καθισμένος στο χαμηλό κάθισμα, με το σχεδόν κάθετο τιμόνι εμπρός σου, με ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Triumph Herald 1200: Πολύ αργά

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Triumph Herald 1200: Πολύ αργά

Να πούμε και πάλι ότι το Herald είναι ένα παρεξηγημένο αυτοκίνητο θα ήταν μια κοινοτυπία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι του άξιζε καλύτερη τύχη και υψηλότερη αποδοχή. Όμως ήταν αργά, για την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά

Σήμερα οι τιμές των Herald είναι ιδιαίτερα χαμηλές σε όλο τον κόσμο και αν θέλετε τη συμβουλή μας επενδύστε πάνω στο αυτοκίνητο αυτό, γιατί θα πάρει αξία τα επόμενα χρόνια. Γιατί απλά πρόκειται περί παρεξήγησης! Πέρασαν άλλωστε τα χρόνια που ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen Xantia: Ο τελευταίος πραγματικός Γάλλος

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen Xantia: Ο τελευταίος πραγματικός Γάλλος

Όχι. Δεν είναι κλασικό και ίσως δεν γίνει ποτέ. Ήταν όμως μια τεράστια εμπορική επιτυχία για την Citroen και στη χώρα μας πούλησε τρελά. Αποδείχτηκε σαν το πραγματικά «αταξικό αυτοκίνητο» και θα του άξιζε να γίνει κλασικό

Πολύ φοβόμαστε ότι η "Ξανθιά", γιατί ξανθός σημαίνει, από το αρχαιοελληνικό "ξανθός" σημαίνει όμορφος, δεν θα χαρακτηριστεί ποτέ σαν κλασικό. Kαι όμως, θα του άξιζε. Έτσι, ο λόγος της παρουσίας αυτής, είναι γιατί στα χέρια μας έπεσε ένα πολύ καλά ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ FIAT 500 TOPOLINO: Αστείο; Κάθε Άλλο!

ΟΔΗΓΟΥΜΕ FIAT 500 TOPOLINO: Αστείο; Κάθε Άλλο!

Ένα αυτοκίνητο, που το χαϊδευτικό του όνομα είναι «ποντικάκι», γιατί έτσι ονόμαζαν οι Ιταλοί τον Mickey Mouse, μπορεί να αποτελέσει το σύμβολο μιας ολόκληρης χώρας; Μπορεί και με επιτυχία μάλιστα!

Ήταν ένα από τα μικρότερα αυτοκίνητα και σήμερα είναι αστείο το πώς «τρίβεις» τον ώμο σου με τον συνοδηγό. Με μήκος 3,215 μέτρα και πλάτος μόλις 1,275 μ. (ύψος 1,377 μ.) ΕΙΝΑΙ μικρό. Προσθέστε την αστεία φάτσα του και έτσι ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Porsche 911 2.0Τ: Αγιογραφία

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Porsche 911 2.0Τ: Αγιογραφία

Τα εικονίσματα δεν έχουν ηλικία. Το ίδιο και 911. Έχουν ιστορία, έχουν μέλλον, αλλά δεν έχουν ηλικία! Γιατί έχουν τη δύναμη να αφήνουν ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους πάνω στις ζωές μας. Αυτή τη δύναμη εξασκεί πάνω μας η 911

Είναι μια μεγάλη γιορτή αυτή εδώ, το να γιορτάζεις τα πενήντα χρόνια ζωής του σημαντικότερου αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε ποτέ! Πως τη γιορτάζεις όμως; Ανοίγεις σαμπάνια; Θα ήταν μια καλή ιδέα, όμως υπάρχει και καλύτερη, να οδηγήσεις το πρώτο αυτοκίνητο και ...
12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με Austin Healey

12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με Austin Healey

«Κόντρα στην Κρίση…»

Όταν πληρώσαμε πριν από 2 μήνες στην ΕΛΠΑ το παράβολο των 420 ευρώ η αίσθηση που μας άφησε ήταν αλμυρή. Τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε το ποσό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο πόσο μάλλον για ένα χόμπι που στα μάτια του ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...