Alfa Romeo Sprint 1.3: Κομψή καθημερινότητα

Δεν θα περάσει ποτέ απαρατήρητη. Διαθέτει χαρισματικές γραμμές που δεν θα ξεπεραστούν ποτέ, κινητήρα διαμάντι και προσωπικότητα που δεν τη χορταίνεις

Για ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1976 στη Baia Domizia στη Gaserta και έκανε τη παρθενική του εμφάνιση στην Έκθεση του Τορίνο τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς, πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν έχει γεράσει καθόλου. Είναι βλέπετε το σχήμα του ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Alpine A310

Στενός κορσές!

Να μια ωραία ευκαιρία για ταξίδι στην Κατερίνη. Μια απαστράπτουσα κίτρινη Alpine Α310, απόλυτα original, εκτός από το χρώμα της ταπετσαρίας εσωτερικά, άριστη σε επίπεδο τελειωμάτων, που έφτασε στη χώρα μας το 1972. Είναι πρώτης γενιάς με τις εισαγωγές δεξιά ...

Ένα 2CV στον δρόμο του Cactus

Μια απρόσμενη συνάντηση, με το ένδοξο παρελθόν να συναντά το φιλόδοξο μέλλον της Citroen

Μαζί με τον πύργο του Άιφελ, το κρουασάν και την μπαγκέτα, το Citroen 2CV αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σύμβολα της γαλλικής κουλτούρας και κατ’επέκταση της αυτοκινητοβιομηχανίας των τρικολόρ. Μπορεί να μην ήταν ποτέ συναρπαστικό, όντας από τα γεννοφάσκια ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mitsubishi Lancer Evo "0": Ξεχασμένο και παρεξηγημένο

Ποιος το θυμάται; Πρακτικά κανείς! Ποιος το αναγνωρίζει σαν ένα αξιόλογο κλασικό; Πρακτικά κανείς! Και όμως αποτελεί την απαρχή της ιαπωνικής εμπλοκής στους αγώνες ράλι και αυτό από μόνο του προσδίδει το ειδικό βάρος που απαιτείται για να πάρει τη θέση που του αξίζει στα βιβλία της ιστορίας

Η ιστορία του είναι ταπεινή, αλλά μήπως ταπεινές δεν είναι οι περισσότερες ιστορίες των αγωνιστικών αυτοκινήτων που έγραψαν ιστορία στους χωμάτινους και χιονισμένους δρόμους; Δεν έχετε παρά να φέρετε στο μυαλό σας ονόματα σαν αυτά των SAAB, Mini, Fiat και ...
POLL

Πώς σας έχει επηρεάσει η αύξηση στις τιμές των καυσίμων;

  • - Πάω πλέον με το λεωφορείο στη δουλειά
  • - Φούσκωσα τα λάστιχα στο ποδήλατο
  • - Θα πάρω αυτοκίνητο που θα καίει λιγότερο
  • - Εγώ 20 ευρώ έβαζα, 20 ευρώ βάζω
  • - Ντεν έχω αυτοκίνητο καρντιά μου
magazine37

GOCAR Magazine #37

Δοκιμάζουμε τα νέα Audi Q2, Peugeot 3008 και Citroen C4 Cactus Rip Curl, παίρνουμε γεύση από τα ολοκαίνουργια Toyota C-HR, Ford Fiesta και Skoda Kodiaq και… “πεταγόμαστε” μέχρι τη Γερμανία με το εκρηκτικό Nissan GT-R

TEST DRIVE
Audi Q2 1.6 TDI
Citroen C4 Cactus Rip Curl 1.6 BlueHDI 100
Mini Cooper SD Countryman ALL4 Auto Park Lane
Peugeot 3008 1.6 BlueHDI 120
FIRST DRIVE
Skoda Kodiaq
Toyota C-HR
FEATURE
Nissan GT-R Roadtrip
ΘΕΜΑΤΑ
TREND CAR: Ford Fiesta
10 ΗΟΤ Tips Ασφαλούς Οδήγησης
F1 Insider: Γιατί εγκαταλείπει την Formula 1 ο Nico Rosberg;
Accessories: Προτάσεις Χριστουγεννιάτικων δώρων
Report: 30 ημέρες σε 9 εικόνες
Video: Snowkhana 5
ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPADΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen CX25 Prestige Turbo II: Προεδρικό!

Πολλοί είναι αυτοί που την αποκαλούν σαν την τελευταία πραγματική Citroen, όχι μονο λόγο τεχνολογίας, αλλά γιατί ήταν το τελευταία αυτοκίνητο που παρουσίασε η Citroen σαν ανεξάρτητος κατασκευαστής, πριν συγχωνευτεί με την Peugeot στον όμιλο PSA το 1976.

Τα νούμερα από μόνα τους είναι εντυπωσιακά, γιατί όχι μόνο έζησε για 16 ολόκληρα χρόνια, από το 1974 έως το 1991, αλλά και γιατί συνολικά κατασκευάστηκαν 1.200.000 αυτοκίνητα. Νούμερο ιδιαίτερα υψηλό αν κρίνουμε την σχεδιαστική και τεχνολογική του διαφορετικότητα. Ψηφίστηκε ...

Alfa Romeo Spider

Classic της καρδιάς μας

Από τον «Πρωτάρη» μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει. Υπάρχουν όμως και σταθερές αξίες, ειδικά όταν κινούμαστε στη σφαίρα του φανταστικού. Άλλωστε το σχήμα του Pininfarina έχει γράψει στις καρδιές μας σαν το απόλυτο all time classic. Γιατί ορισμένα σχήματα δείχνουν τόσο ...

FIAT 500 & FRIENDS

Δεν ήταν αυτοκίνητο, ήταν δώρο στην αυτοκίνηση όλης της Ιταλίας! Ήταν όχι μόνο ο ορισμός του αστικού αυτοκινήτου, αλλά και μια πράξη αγάπης προσφέροντας τη χαρά της μεταφοράς σε μια νέα γενιά

Όλα άρχισαν στις 11 Ιουλίου του 1899 όταν ο Giovanni Agnelli di Bricherasio και ο Count Carlo Biscaretti di Ruffia αγόρασαν το μικρό εργοστάσιο των αδελφών Ceirano και ίδρυσαν την F.I.A.T. (οι τελείες καταργήθηκαν το 1907, ενώ το 1918 όταν ...

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ Auto Union 3=6: Πάνω από όλα… λογικό

Οδηγώντας αυτοκίνητα αυτής της δεκαετίας, πάντα μας εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ήταν απόλυτα πρακτικά και λογικά, με τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ανάγκες της αυτοκίνησης και όχι στη μόδα.

Τα DKW θα μπορούσαν να περιγραφούν σαν το αντίπαλο δέος της λογικής του Beetle. Ήταν ακριβώς αυτό που δεν ήταν ο Σκαραβαίος. Ήταν ακριβώς το αντίθετο τόσο σε αντίληψη, όσο και σε τεχνολογία. Και μάλιστα όλοι θα πρέπει να παραδεχτούμε ...
NEWSLETTER

Σου αρέσουν τα άρθρα του gocar.gr; Συμπλήρωσε το email σου εδώ για να λαμβάνεις το εβδομαδιαίο μας newsletter με όλα τα τελευταία νέα, αναλυτικές δοκιμές, απολαυστικά video και ενδιαφέροντα στατιστικά.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ DKW F12: Θύμα των καιρών

Υπήρχε η διάθεση, υπήρχε η τεχνολογία, αλλά η επιλογή του δίχρονου κινητήρα σήμανε όχι μόνο το τέλος ενός από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα, αλλά και της ίδιας της DKW

Μπορεί σήμερα ένα αυτοκίνητο με δίχρονο κινητήρα να μην σημαίνει και πολλά πράγματα, σε ένα κόσμο που έχουν κυριαρχήσει οι τέσσερις χρόνοι, αλλά στα τέλη της δεκαετίας του ’50 τα πράγματα δεν ήταν ακόμα ξεκάθαρα για το ποιος τελικά θα ...

MG Midget: Summer time classic

Ο ταπεινός Εγγλέζος έχει τη δυνατότητα να σου φτιάχνει τη μέρα. Μάλιστα, είναι μια από τις λίγες φορές που το τελικό αποτέλεσμα είναι ανώτερο από το άθροισμα των επιμέρους εξαρτημάτων του

Ποτέ δεν έκαψε καρδιές και ποτέ δεν αναγνωρίστηκε σαν ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Μπορεί να ήταν ανοιχτό, μπορεί να ήταν διθέσιο, αλλά ποτέ δεν χαρακτηρίστηκε… αθλητικό! Όμως τώρα, καθισμένος στο χαμηλό κάθισμα, με το σχεδόν κάθετο τιμόνι εμπρός σου, με ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Triumph Herald 1200: Πολύ αργά

Να πούμε και πάλι ότι το Herald είναι ένα παρεξηγημένο αυτοκίνητο θα ήταν μια κοινοτυπία. Το σίγουρο πάντως είναι ότι του άξιζε καλύτερη τύχη και υψηλότερη αποδοχή. Όμως ήταν αργά, για την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά

Σήμερα οι τιμές των Herald είναι ιδιαίτερα χαμηλές σε όλο τον κόσμο και αν θέλετε τη συμβουλή μας επενδύστε πάνω στο αυτοκίνητο αυτό, γιατί θα πάρει αξία τα επόμενα χρόνια. Γιατί απλά πρόκειται περί παρεξήγησης! Πέρασαν άλλωστε τα χρόνια που ...

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Citroen Xantia: Ο τελευταίος πραγματικός Γάλλος

Όχι. Δεν είναι κλασικό και ίσως δεν γίνει ποτέ. Ήταν όμως μια τεράστια εμπορική επιτυχία για την Citroen και στη χώρα μας πούλησε τρελά. Αποδείχτηκε σαν το πραγματικά «αταξικό αυτοκίνητο» και θα του άξιζε να γίνει κλασικό

Πολύ φοβόμαστε ότι η "Ξανθιά", γιατί ξανθός σημαίνει, από το αρχαιοελληνικό "ξανθός" σημαίνει όμορφος, δεν θα χαρακτηριστεί ποτέ σαν κλασικό. Kαι όμως, θα του άξιζε. Έτσι, ο λόγος της παρουσίας αυτής, είναι γιατί στα χέρια μας έπεσε ένα πολύ καλά ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...