Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.3 MJT II Euro5 S&S Platinum21.000 €20.040 €9511,54,31141.200
1.4 95hp Euro5 S&S Gold16.400 €15.440 €9511,56,01401.155
1.4 95hp Euro5 S&S DFN Gold17.500 €16.540 €9511,55,61301.155
1.4 95hp Euro5 S&S Platinum18.700 €17.740 €9511,56,01401.155
1.4 95hp Euro5 S&S DFN Platinum19.800 €18.840 €9511,55,61301.155
Τιμή από 16.400 €
Τιμή με προσφορά από 15.440 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.4 16v

Ταυτότητα

Ακολουθώντας την ιταλική κουλτούρα, η Musa διαθέτει ξεχωριστό σχεδιασμό για MPV αυτοκίνητο που συνδυάζει πολλά αισθητικά και πρακτικά χαρίσματα.

Το μίνι πολυμορφικό της ιταλικής φίρμας, παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, διαθέτει άνεση και ευρυχωρία, χωρίς να λείπει η κομψότητα και το μοντέρνο σχήμα, που χαρακτηρίζει τα μοντέλα Lancia. Οι επιβάτες της Musa θα εκτιμήσουν την πρακτικότητα του εσωτερικού χώρου και την καλή οδική συμπεριφορά, όπως και τους οικονομικούς κινητήρες.

Σχεδίαση-Χώροι

Παρότι τα μοντέλα MPV δεν είναι και από τα πλέον ελκυστικά, η Musa είναι καλόγουστη, συνδυάζοντας το μείγμα κομψότητας και ζεστασιάς, την προσοχή στη λεπτομέρεια και άνεση και την αίσθηση πολυτέλειας. Το αμάξωμα, παρά τις μικρές διαστάσεις, δίνει την εντύπωση ενός μεγαλύτερου σε μέγεθος αυτοκινήτου. Οι χρωμιωμένες επενδύσεις στο εμπρός τμήμα, το κυρτό παρπρίζ και το κάθετο πίσω τμήμα με το συνδυασμό διαφορετικών αποχρώσεων, προσδίδει δυναμικότητα και στιλ στο αμάξωμα. Το ταμπλό δεν έχει διαφορά σε σχέση με αυτό ενός Fiat, με τα όργανα στο κέντρο να δίνουν ένα διαφορετικό στιλιστικό ενδιαφέρον. Οι επενδύσεις στην καμπίνα, συνδυάζονται σε πλήθος αποχρώσεων, ανάλογα με το τι επιθυμεί ο αγοραστής και τις εκδόσεις.

Ο μοχλός ταχυτήτων βρίσκεται τοποθετημένος πιο ψηλά, προκειμένου να είναι πιο εύχρηστος. Η πρακτικότητα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με την πανοραμική οροφή να δίνει μια αίσθηση ελευθερίας στους επιβάτες. Τα καθίσματα εφαρμόζουν στο σώμα οδηγού και συνοδηγού, κάνοντας πιο εύκολες και άνετες τις μετακινήσεις. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να βολευτούν με άνεση δύο άτομα ανεξαρτήτου σωματότυπου, με ένα τρίτο επιβάτη να χρειάζεται να κάνει κάποιες παραχωρήσεις, αφού κάθεται λίγο πιο ψηλά από τους άλλους δύο και η θέση είναι πιο στενή. Ο χώρος αποσκευών με 390 λίτρα, μπορεί να χωρέσει τις αποσκευές τεσσάρων ατόμων χωρίς πρόβλημα.

Τεχνολογία

Ο 16βάλβιδος κινητήρας χωρητικότητας 1,4 λίτρων  αποδίδει 95 ίππους και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων “Dolce Far Niente” (DFN).  Η ισχύς του αποδίδεται στις 5.800 rpm. και η ροπή των 127Nm στις 4.500 rpm., δίνοντας τη δυνατότητα στο βάρους 1.160 κιλών αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 175 km/h. και να επιταχύνεται τα 0-100 σε 11,5 sec. Τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Ο MJT II diesel κινητήρας με τους 95 ίππους από τα 1,3 λίτρα συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα της Musa.

Στο δρόμο

Η Musa είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην άνεση των επιβατών. Οι αναρτήσεις απορροφούν με απόλυτη αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που εισχωρούν στην καμπίνα είναι ελάχιστοι και δεν ενοχλούν. Το βάρος και η πολυμορφική σχεδίαση, επηρεάζουν την κίνηση στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς όμως να χάνεται η σταθερότητα. Το τιμόνι είναι λίγο ασαφές αλλά έχει καλή αίσθηση, με την θέση «city» να κάνει πανεύκολη τη διαδικασία παρκαρίσματος και να βοηθά σημαντικά στην κίνηση μέσα στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο τα 1.150 περίπου κιλά του αμαξώματος, κινούνται άνετα από το εξατάχυτο κιβώτιο σε συνδυασμό με τους 95 ίππους του 16βάλβιδου κινητήρα, κάνοντας  τις μετακινήσεις άνετες. Σε δρόμο με στροφές, εμφανίζει υποστροφή σε περιπτώσεις ελαφράς πίεσης και το προαιρετικό ESP κρίνεται απαραίτητο, όπως και σε κάθε αυτοκίνητο φυσικά.

Συμπέρασμα

Η Musa είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντας μικρά πολυμορφικά, αφού διαθέτει στιλ, χώρους και άνεση. Είναι ένα αυτοκίνητο για το σύγχρονο οδηγό, που θέλει να κινείται το ίδιο άνετα μέσα στην πόλη, όσο και έξω, χωρίς να επιζητά σπορτίφ συμπεριφορές και επιδόσεις.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: FGA Capital Hellas

• Προκαταβολή: 0%, δόσεις: 72, επιτόκιο: 5.5%

• Προκαταβολή: 0%, δόσεις: 72, επιτόκιο: 9.00%

Δοκιμές