Suzuki SX4 1.6 GLX 4x4

Πασπαρτού

  • -
  • -
Ισχύς120 PS
Ροπή156 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,5 sec
Μέση κατανάλωση6,5 lt/100km
Εκπομπές CO2149 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Ιδανικός σύντροφος για κάθε είδους τερέν, με συμπαγείς διαστάσεις, μοντέρνο σχήμα και έναν νέο κινητήρα 1,6 λίτρων με 120 ίππους που δίνει καλές επιδόσεις και βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια.

γλυκά
  • Ελαστικός κινητήρας
  • Καλές ρεπρίζ
  • Κίνηση σε άσφαλτο και χώμα
ξυνά
  • Κατανάλωση
  • Το ηχοσύστημα της Kenwood
  • Απόσταση από το έδαφος
απόψεις

Την «αχίλλειο πτέρνα» του SX4 έρχεται να καλύψει ο κινητήρας 1.6 λίτρων του facelift μοντέλου. Αποκτά τη δύναμη που του έλειπε, ακουμπά στα δεδομένα καλά οδικά χαρακτηριστικά και την λειτουργία της τετρακίνησης και βάζει πλώρη για νέες περιπέτειες. Ο εν μέρει παραγκωνισμός των δίλιτρων SUV λόγο φορολογίας, βάζει το SX4 πλέον στην λίστα με τις πιο λογικές προτάσεις της αγοράς.

Δημήτρης Παππάς

Η μόδα δεν ξέρω αν πέρασε ή αν η οικονομική κατάσταση έχει μετατρέψει τα SUV σε πρόβλημα για τους κατόχους τους, όμως υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που δεν θα έπρεπε να τα αγγίζει η κρίση. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι το SX4 το οποίο αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική πρόταση στα μικρομεσαία πεντάθυρα και απευθύνεται σε όσους θέλουν να καλύπτουν τις βασικές τους οικογενειακές ανάγκες αλλά να έχουν δυνατότητες κίνησης που δεν  περιορίζονται στην άσφαλτο. Η αναβάθμιση του κινητήρα των 1.6 λίτρων το ξαναέφερε στο προσκήνιο, όμως με την ευκαιρία της ανανέωσης η Suzuki διόρθωσε και κάποια επιμέρους προβλήματα όπως η ηχομόνωση ώστε η συνολική του εικόνα να βελτιωθεί.

Euro πέντε και στο χέρι

Ο νέος 1.600άρης αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 rpm και έχει προδιαγραφές Euro 5. Είναι ιδανική επιλογή για το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου καθώς τραβά από χαμηλά και διαθέτει αποθέματα ροπής σχεδόν σε όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Στην γλιστερή άσφαλτο και με την κίνηση στον έναν άξονα θα σπινάρει εύκολα στη βίαια επιτάχυνση παρά τους δεκαεξάρηδες τροχούς. Στις ρεπρίζ τα 159 Nm ροπής χαρίζουν αξιοπρεπείς επιδόσεις και προπάντων ασφαλείς προσπεράσεις τόσο στις ευθείες της εθνικής οδού με τις υψηλές μέσες ταχύτητες, όσο και στο απαιτητικό επαρχιακό δίκτυο όπου δεν υπάρχει η άνεση της μεγάλης ευθείας.

Ο πραγματικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου ξεδιπλώνεται στον βατό χωματόδρομο όχι φυσικά για off roading, αλλά ως συμπλήρωμα μιας εκδρομής που δεν σταματά εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Προσοχή θέλει να μην ξεθαρρέψει ο ενθουσιώδης καθώς το μεγάλο μεταξόνιο ή αν θέλετε το χαμηλό ύψος, εκθέτουν την κοιλιά του SX4 στις πέτρες που καιροφυλακτούν. Η τετρακίνηση με το κεντρικό κλείδωμα δεν θα σας βγάλουν από την παχιά λάσπη η οποία πρώτα θα μπουκώσει τα ελαστικά και κατόπιν θα οδηγήσει έναν τροχό από κάθε άξονα να σπινάρει.

Εκεί που η τετρακίνηση θα κάνει τη δουλειά της είναι στο χιονισμένο τερέν. Όσο το χιόνι είναι μαλακό και ο διακόπτης βρίσκεται στη θέση lock, ο συμπλέκτης θα μεταφέρει τη ροπή και στους δύο άξονες και θα φτάσετε πολύ μακρύτερα από εκεί που θα σας πάνε βαρύτερα και πιο σκληροπυρηνικά τετρακίνητα. Ένα σετ αλυσίδες αρκεί για να αποφύγετε τα παρατράγουδα καθώς σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το αμάξωμα του SX4 απέχει μόλις 19 εκατοστά από το έδαφος.

Οικονομία και δύναμη

Οι τιμές που ανακοινώνει η Suzuki για τις καταναλώσεις του SX4 θα σας ξεγελάσουν καθώς η αμεσότητα του δεξιού πεντάλ θα σας κάνουν να αθετήσετε αρκετούς από τους κανόνες της οικονομικής οδήγησης. Πιο λογική τιμή για αστικού τύπου μετακινήσεις είναι τα 9,0 έως 9,5 λίτρα/100 km και μόνον εκτός πόλης θα δείτε την τιμή να υποχωρεί κάτω από τα 8 λίτρα.

Με την αναβάθμιση του μοντέλου τόσο από πλευράς κινητήρα όσο και με τις υπόλοιπες βελτιώσεις σε επιμέρους τομείς το SX4 θα παραμείνει στη short list των SUV που θα αντέξουν την κρίση. Το χαμηλό τίμημα –κράχτης για τη δικίνητη έκδοση μπορεί να προσελκύσει τον κόσμο όμως η πραγματική ουσία του SX4 είναι στις εκδόσεις με το σήμα 4x4.

συμπέρασμα

Από τα πλέον προσιτά SUV που δεν υπόσχεται τίποτα παραπάνω από αυτά που αιτιολογημένα μπορεί να κάνει καλά. Χάρη στην επιλεκτική τετρακίνηση δεν θα καταναλώσει άσκοπα βενζίνη, όμως τελικά ο οδηγός θα θυσιάσει κάποια λίτρα αμόλυβδης ένεκα της οδηγικής ευχαρίστησης.

Suzuki SX4 facelift

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
66
GOCAR Magazine #66

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...