Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125PS Sport

Το 3θυρο Fiesta, φορά στο αθλητικό κορμί του τον ικανό EcoBoost και μοιράζει χαμόγελα

  • -
  • -
Ισχύς125 PS
Ροπή200 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h9,4 sec
Μέση κατανάλωση4,3 lt/100km
Εκπομπές CO299 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Μεστή δύναμη και σωστές «αναλογίες» εν κινήσει, δίνουν στο Fiesta ξεχωριστό αέρα στην κατηγορία

γλυκά
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κινητήρας
  • Λειτουργία Ανάρτησης
  • Εξοπλισμός Ασφάλειας
  • SYNC
ξiνά
  • Πλευρική στήριξη εμπρός καθισμάτων
απόψεις

Το Fiesta Sport σε κερδίζει αμέσως με τη δυναμική του εμφάνιση, η οποία πρέπει να πω ότι στο κόκκινο με μαύρες λεπτομέρειες της δοκιμής αναδεικνύεται ιδανικά. Υπάρχει και συνέχεια όμως, χάρη στις επιδόσεις που δίνει ο μικρός 1.000άρης των 125 ίππων αλλά και η αποτελεσματικότητα που χαρίζει το καλοστημένο πλαίσιο. Σε μια εποχή που έχουμε επικεντρωθεί στο κυνήγι της χαμηλής κατανάλωσης, η Ford είναι από τους λίγους κατασκευαστές που προσφέρουν ένα όμορφο μικρό αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα σε προσιτή τιμή.

Γιάννης Λημναίος

FORD-FIESTA-SPORT-BOX

Το κομψό και σπορ 3θυρο αμάξωμα του ανανεωμένου Fiesta, είναι ο άλλος ένας άσος που ρίχνει η Ford στο τραπέζι του σκληρού πόκερ της κατηγορίας των supermini. Μαζί του βέβαια δεν ξεχνά να προσθέσει το «αριστούχο» χιλιάρι EcoBoost που στην έκδοση των 125 ίππων αναβαθμίζει την εμπειρία εν κινήσει με το νέο Fiesta και βάζει τις βάσεις για σβέλτη και ευχάριστη συμβίωση μαζί του.

Αεικίνητο

Δυναμικό φρεσκάρισμα για το ανανεωμένο Fiesta, ανακαλύπτεις τις περισσότερες αλλαγές στο εμπρός μέρος, το οποίο χαρίζει νέα ταυτότητα με την τραπεζοειδή εμπρός μάσκα. Μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές και στο υπόλοιπο αμάξωμα, δημιουργούν ένα ευχάριστο σύνολο, το οποίο δείχνει και είναι φρέσκο στο μάτι. Ανέκαθεν η 3θυρη έκδοση του Fiesta, έδειχνε πιο δυναμική και σπορ, κάτι που ενισχύεται στην έκδοση Sport της δοκιμής, με τα εμπρός φώτα LED, το διακριτικό bodykit με εμπρός, πίσω και στο πλάι αεροδυναμικές ποδιές, την κυψελωτή εμπρός μάσκα, την «πληθωρική» πίσω αεροτομή καθώς και τους τροχούς των 16 ιντσών. Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση, που χαμηλώνουν το αμάξωμα, χαρίζοντας ακόμα πιο σπορ σιλουέτα στο Fiesta. Η πιο premium εικόνα ήταν ο στόχος των αλλαγών στο εσωτερικό, που μάλλον επετεύχθη. Σε γενικές γραμμές, δεν υπάρχουν παράπονα για την ποιότητα κατασκευής, με τα υλικά να δείχνουν ακόμα καλύτερα από το παρελθόν. Το κεντρικό μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό, ενώ μοναδική παρατήρηση αφορά τα σκληρά πλαστικά που πλαισιώνουν το υπόλοιπο σύνολο. Η παρουσία του SYNC αναβαθμίζει την γενικότερη εικόνα πάντως και δίνει την απαραίτητη νότα τεχνολογίας. Εργονομικά ο χειρισμός των δυνατοτήτων του SYNC απαιτεί μια μικρή περίοδο εξοικείωσης. Η θέση οδήγησης είναι σωστή και εξυπηρετεί την καθημερινή μετακίνηση, με τα καθίσματα της έκδοσης Sport, να κοιτάνε περισσότερο προς την άνεση, υστερώντας ελαφρώς σε πλευρική στήριξη. Οι χώροι στο εσωτερικό βολεύουν τέσσερις ενήλικες και ο χώρος αποσκευών των 276 lt είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος.

Αντράκι!
Το «χιλιάρι» μοτέρ δύσκολα προδίδει τον κυβισμό του, από την εμφάνιση του συγκεκριμένου Fiesta Sport. Ο μικρός EcoBoost κρύβει έντεχνα την 3κύλινδρη φύση του και στην έκδοση των 125 ίππων χαρίζει φτερά στο Fiesta. Γνωρίζαμε ήδη τη θετική του αύρα από την έκδοση των 100 ίππων, με το 125άρι να προσφέρει την πολυτέλεια των ακόμη καλύτερων επιδόσεων. Τα 9,4’’ για τα 100 km/h από στάση και τα 196 km/h τελικής ταχύτητας που ανακοινώνει η Ford, είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά της αίσθησης που αποκομίζεις πίσω από το τιμόνι του. Με καλή ηχομόνωση, διαθέτει ποιοτικά χαρακτηριστικά σε όλο το εύρος λειτουργίας του και πλούσια ροπή από χαμηλές rpm. Το σχετικά μακρύ 5αρι χειροκίνητο κιβώτιο, ακολουθεί το ρυθμό που προστάζει ο κινητήρας, ενώ είναι ικανό να προσφέρει ήσυχο και οικονομικό ταξίδι. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται περί τα 7,5 lt/100km σε μικτό ρυθμό χρήσης, νούμερο εντελώς δικαιολογημένο από την ισχύ που έχεις στη διάθεση σου. Βέβαια, αν πιέζεις συνεχώς το 3κύλινδρο «διαμάντι» της Ford, η κατανάλωση ανεβαίνει και σε υψηλότερα νούμερα.

Στο σωστό δρόμο βάζει ο μικρός EcoBoost το πλαίσιο του Fiesta, που με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ του παρελθόντος έψαχνε δύναμη και ροπή για να αναδειχτεί. Δεν μιλάμε για την απόλυτη σπορ μετάλλαξη, αλλά για ένα ευχάριστο σύνολο που στα πλαίσια των σημερινών supermini έχει όλα τα φόντα για να διακριθεί. Πιο ώριμο από ποτέ, το ανανεωμένο Fiesta προσφέρει, ένα καλοζυγισμένο πλαίσιο, με ευχάριστη οδική συμπεριφορά και ασφαλή χαρακτήρα υπό πίεση. Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης στην έκδοση Sport δεν δημιουργούν τα απόλυτα σπορ δεδομένα -αφήνοντας στο Fiesta ST το ρόλο του «κακού» αδερφού- αλλά σε κάθε περίπτωση ενισχύουν το γεροδεμένο προφίλ και δίνουν ιδανική αίσθηση σε οδηγό και επιβάτες. Ακριβές εμπρός μέρος, σωστή αίσθηση τιμονιού, συνδυάζονται  ιδανικά με τον «ορεξάτο» κινητήρα, σε ένα πακέτο που προσφέρει ισορροπία και ευχάριστη διάθεση σε κάθε τερέν κίνησης του ελληνικού οδικού δικτύου.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Γ. ΛΗΜΝΑΙΟΣ
FORD-FIESTA-SPORT-2013-TEST

συμπέρασμα

Το αθλητικό πνεύμα κυριαρχεί στη συμπεριφορά του Ford Fiesta, το οποίο αναδεικνύεται σημαντικά εξαιτίας του ικανού κινητήρα του. Η 3θυρη έκδοση Sport διαθέτει την απαραίτητη σπορ εσάνς, δημιουργώντας ιδανικό σκαλοπάτι για το «καθαρόαιμο» hot-hatch Ford Fiesta ST που ακολουθεί. H οδική συμπεριφορά παραμένει σταθερή αξία και οι επιδόσεις είναι ιδανικές για τον χαρακτήρα του, αναδεικνύοντας τον μικρό EcoBoost σε μαγικό ραβδί

GOCAR TEST - Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 PS

Η ανανεωμένη BMW X1 2019

GOCAR Magazine # 66

Ferrari SF90 Stradale

Renault Megane RS Trophy-R σπάει το ρεκόρ στο Nurburgring

GOCAR TEST - Dacia Duster 1.3 TCe 130 PS

Ρεκόρ σε τρεις πίστες από την Alfa Romeo Stelvio

GOCAR TEST - Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
66
GOCAR Magazine #66

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...