Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα 48V της Suzuki

Είναι διαθέσιμο στα ανανεωμένα Ignis, Swift Sport, Vitara και S-Cross

  • -
  • -
Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα 48V της Suzuki
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα της Suzuki που συναντάμε στα ανανεωμένα Ignis, Swift Sport, Vitara και  S-Cross, έχει την ίδια φιλοσοφία με το προηγούμενο 12V Hybrid SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) που έκανε την εμφάνισή του το 2016, μόνο που πλέον οι δυνατότητες είναι αυξημένες και το κέρδος σε κατανάλωση-ρύπους μεγαλύτερο.

Πέρα από την μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 10Ah (φορτίζεται κατά το φρενάρισμα και όταν το όχημα ρολάρει), το mild hybrid σύστημα της Suzuki περιλαμβάνει μονάδα μίζας-γεννήτριας (ISG) που υποβοηθεί τον θερμικό κινητήρα και μετατροπέα 48V-12V (DC/DC), για την παροχή ενέργειας σε συστήματα που απαιτούν χαμηλότερη τάση, όπως τα φώτα, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός. Το συνολικό βάρος του συστήματος δεν υπερβαίνει τα 15 kg.Δείτε τη λειτουργία του συστήματος στο παραπάνω video.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...