Τι κρατάω, τι πετάω από την παρουσίαση της McLaren (video)

  • -
  • -

Η παρουσίαση της McLarenείχε ενδιαφέρον και τώρα που έπεσε η σκόνη μπορούμε να κάνουμε μια μικρή εκτίμηση των όσων είδαμε, ή για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, όσα επέλεξαν να μας δείξουν. Οι δοκιμές ξεκινούν την Τρίτη και δεν υπάρχει λόγος να δούμε πολλά από τα στοιχεία του νέου μονοθεσίου σε κοινή θέα.

 

Από την McLaren πιστεύουν ότι εάν συνέχιζαν με την περσινή σχεδιαστική γραμμή, με το χαμηλό ρύγχος, θα έφταναν πολύ γρήγορα σε ένα ταβάνι απόδοσης με πολλά αδιέξοδα. Έτσι λοιπόν επέλεξαν ψηλό ρύγχος με σκαλοπάτι, το οποίο όμως έχει σκεπαστεί από την προαιρετική καλύπτρα. Έτσι στο μάτι φαίνεται σαν συνεχόμενο κομμάτι ανθρακονήματος, ενώ από κάτω υπάρχει σκαλοπάτι.

 

Η σχεδιαστική ομάδα πήγε σε μπροστινή λύση της … περσινής Ferrari. Ανάρτηση τύπου Pull Rod (λεπτομέρειες στην ενότητα Tech Files F1 του GoCar) , με αρκετό χώρο κάτω από την καρίνα για την εκμετάλλευση του καθαρού αέρα. Δεν ακολούθησε την επιλογή της Red Bull Racing στο πίσω μέρος με τα πολλά κανάλια για την διαχείριση των εξατμίσεων.

 

Βάζοντάς τα όλα σε ένα κουβά με απλοϊκό τρόπο μπορούμε να πούμε ότι η McLaren δεν είναι μια εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου, αλλά μια αλλαγή η οποία ήταν αναγκαία για να μην επέλθει τέλμα στο πρόγραμμα εξέλιξης.

 

Μπορείτε να δείτε και το σχετικό βίντεο που ακολουθεί όπου ο συνεργάτης του GoCar στα τεχνικά θέματα Craig Scarborough και ο πολύ καλός φίλος και γνωστός δημοσιογράφος Peter Windsor ρίχνουν μια πιο κοντινή ματιά στην MP4-28, μέσα από το κανάλι του δημοσιογράφου στο YouTube.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...