Έκλεισε την τρύπα η FIA;

Δείτε και το σχετικό video

  • -
  • -

Η ομοσπονδία εξέδωσε τελικά οδηγία προς τις ομάδες σχετικά με το θέμα που ανέκυψε πριν από τον αγώνα της Γερμανίας διευκρινίζοντας τον κανονισμό ώστε να κλείσει το παραθυράκι που βρήκε η ομάδα της Red Bull Racing φέρνοντας κάποιου τύπου traction control στις μεσαίες στροφές, αλλά και να υπάρχει συνεχής ροή καυσαερίων στον διαχύτη.

 

Όλα αυτά μέσω μιας … διαφορετικής ερμηνείας που έδωσαν στον σχετικό κανονισμό. Η ομοσπονδία παρέπεμψε το θέμα στους αγωνοδίκες, οι οποίοι αποφάνθηκαν, μετά από τις εξηγήσεις που έδωσε η ομάδα, ότι σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και όπως έχει αυτός διατυπωθεί δεν υπάρχει καμία παράβαση. Πολύ απλουστευμένα ενώ η FIA είχε την πρόθεση να πει ότι ο κινητήρας δεν θα πρέπει να αποδίδει λιγότερη ροπή από ότι μπορεί, η ομάδα το ερμήνευσε ότι δεν θα πρέπει να αποδίδει λιγότερη ροπή από αυτό που έχει προγραμματίσει να αποδίδει την μέρα εκείνη, μέσω των χαρτογραφήσεων.

 

Πρακτικά η ομοσπονδία απαγορεύει στην RBR να χρησιμοποιήσει τις χαρτογραφήσεις της Γερμανίας και θα πρέπει να γυρίσει σε ότι είχε τουλάχιστον στην Αγγλία. Οι χαρτογραφήσεις αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα ανάλογα με τις απαιτήσεις, αλλά όπως πάντα ελέγχονται από την FIA. Το κατά πόσο κλείνει η τρύπα, ή η ομάδα της RBR το κάνει με άλλο τρόπο (όπως για παράδειγμα το κόψιμο κάποιων κυλίνδρων) κανένας δεν το ξέρει, μέχρι να βγει κάτι καινούργιο στην επιφάνεια.

 

Υπάρχει ένα video στο οποίο ακούγεται το τι επιφέρει η χαρτογράφηση της RBR. Είναι από την Valencia, αλλά παρόμοιο κόλπο έκαναν και στην Γερμανία.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...