F1: Ο Bruno Senna απαντάει στις ερωτήσεις σας

Ο οδηγός της Lotus Renault GP απάντησε στους αναγνώστες του GoCar

  • -
  • -

Συνεχίζουμε την προσπάθεια να σας φέρουμε πιο κοντά στον κόσμο της F1. Την σειρά αυτή τη φορά είχε ο Bruno Senna ο οποίος απάντησε σε ερωτήσεις που εσείς στείλατε.

 

Καλλιόπη-Λουϊζα Σωτηροπούλου : Πέρσι στην ομάδα της Hispania Racing Team ο Karun Chandhok φαινόταν ότι έχει το πάνω χέρι σε ένα μονοθέσιο που φαινόταν το χειρότερο του grid. Φέτος τα πήγες πολύ καλύτερα και μπόρεσες και έφερες τον teammate σου Petrov σε δύσκολη θέση. Τι άλλαξε από πέρσι; Νιώθεις πιο άνετα στο μονοθέσιο και στην ομάδα της Renault; Πώς νιώθεις όταν οδηγείς ένα μονοθέσιο που έχει συναισθηματικό βάρος για όλους τους φιλάθλους του Senna και πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι αντάξιος των προσδοκιών;

 

Bruno Senna: Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ήμουν καλύτερος στα προκριματικά από τους teammate μου αρκετές φορές πέρσι, αλλά όπως και να έχει όταν ένα μονοθέσιο δεν έχει εξέλιξη είναι λοταρία στο να βγάλεις το μέγιστο από αυτό, ενώ φέτος με ένα μονοθέσιο στο οποίο υπάρχει εξέλιξη υπάρχει μια διάρκεια, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος με αυτή την διάρκεια από την στιγμή που πιστεύω ότι μπορεί να βελτιωθώ. Η ομάδα (Renault) μου δίνει ένα καλό περιβάλλον, με μεγάλη υποστήριξη, σημαντικά στοιχεία, και προσπαθώ να μάθω όσο το δυνατό περισσότερο. Όλοι μου φέρονται πολύ καλά. Είναι σημαντικό να οδηγώ ένα μονοθέσιο με το μαύρο και το χρυσό σήμα της Lotus, δεν το περίμενα. Είναι καλές οι αναμνήσεις και ελπίζω να δημιουργήσω και νέες καλές αναμνήσεις.

 

Αλέξης Ανδρίτσος : Γεια σου Bruno! Πώς είναι μια μέρα σου μακριά από αγωνιστικές υποχρεώσεις;

 

Bruno Senna : Συνήθως κάνω προπόνηση και εάν δεν έχω προτιμώ να κάτσω σπίτι, να δω μια ταινία, να ακούσω μουσική ή να χαζέψω στο Internet μακριά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό γιατί η πίεση είναι σημαντική.

 

Διονύσης: Bruno, είσαι ανιψιός του μεγαλύτερου οδηγού όλων των εποχών. Πρέπει να είναι μια μεγάλη τιμή για σένα. Νιώθεις την πίεση όταν σε συγκρίνουν με τον Ayrton ή είναι  κάτι ευεργετικό για την απόδοσή σου; Πιστεύεις ότι μπορείς να πάς σε μια μεγάλη ομάδα, τώρα που είναι ένα βήμα μπροστά από τους άλλους;

 

Bruno Senna : Φυσικά και νιώθω την πίεση. Αφόρητη πίεση. Υπάρχει πάντα σύγκριση ανάμεσα σε μένα και τον Ayrton, αλλά στο τέλος είναι κάτι φυσιολογικό και το είχα από την αρχή της εμπλοκής μου στην F1. Στην F1 η πίεση είναι μεγάλη πάντα, πρέπει πάντα να αποδίδεις, είναι δύσκολη η κατάσταση, ίδια για όλους, αλλά είμαι καλά προετοιμασμένος. Έχω πολλά να μάθω ακόμα και εδώ που είμαι είναι ένα καλό περιβάλλον να μάθω, θέλω να μεγαλώσω με την ομάδα και να φέρω καλύτερα αποτελέσματα.

 

Φώτης Γεωργίου : Πιστεύεις ότι μπορείς να φτάσεις τις αγωνιστικές ικανότητες του θείου σου; Πώς νιώθεις ακολουθώντας τα αγωνιστικά του βήματα;

 

Senna : Δεν το προσπαθώ. O Ayrton είναι το σημείο αναφοράς μου και πάντα αυτός που προσπαθούσα να μοιάσω. Τώρα θα είναι χαρούμενος με το πώς πάνε τα πράγματα, αλλά θα με πίεζε πολύ.

 

Παναγιώτης Τανιμανίδης : Πόσο βάρος χάνει ένα μονοθέσιο κατά την διάρκεια ενός αγώνα και τι συμπεριφορά έχει αυτό σε διαφορά χρόνου ; Από την στιγμή που ένα βαρύτερο μονοθέσιο βάζει περισσότερες δυνάμεις και συνεπώς μεγαλύτερη θερμοκρασία στα ελαστικά στην αρχή του αγώνα γιατί δεν βλέπουμε πολλούς να ξεκινούν με τα σκληρότερα από τα δυο ελαστικά; Δεν θα είχε καλύτερη απόδοση κατά την διάρκεια ενός αγώνα ή έχει μεγαλύτερη σημασία η θέση εκκίνησης;

 

Bruno Senna : Νομίζω γύρω στα 150 κιλά καύσιμα. Εγώ χάνω 3 κιλά πάντα σε εξάρτηση με την πίστα και τις συνθήκες. Το αυτοκίνητο αλλάζει ολοκληρωτικά. Με τα ελαστικά της Bridgestone αυτό ήταν πιο γρήγορο στο τέλος του αγώνα και τα ελαστικά είχαν περισσότερη ζωή, ενώ με την Pirelli η φθορά είναι σημαντική και πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο οδήγησης και με το καύσιμο το μονοθέσιο είναι δυσκολοδήγητο. (Όσον αφορά για τα σκληρότερα ελαστικά) … η απόδοση ενός μονοθεσίου δεν ανταποκρίνεται πάντα σε σχέση την ζωή των ελαστικών και μπορεί να βολεύει να κάνεις περισσότερους γύρους με τα μαλακότερα.

 

Γιώργος Παπαχρήστος : Τι χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στην F1 και ποια είναι η καλύτερη ηλικία για να ξεκινήσει κάποιος; Ποιο είναι το πρόγραμμα προπόνησης;

 

Bruno Senna : Όσο το δυνατό συντομότερα γιατί μπορείς να αξιολογήσεις εάν θα μπορέσεις να έχεις την ταχύτητα, αλλά είναι ένα ομαδικό άθλημα και πρέπει να αφοσιωθείς στην ομάδα και να δουλέψεις μαζί της και να δώσεις το μέγιστο από τον εαυτό σου, έτσι έχει πολύ δουλειά και δεν είναι μόνο γκλάμουρ που πιστεύουν πολλοί ότι είναι το να οδηγείς ένα μονοθέσιο. Πολύ προπόνηση, πολύ ποδήλατο, σημαντικό είναι να έχει δυνατό καρδιακό σύστημα, από κει και πέρα έχει πολύ γυμναστήριο, κοιλιακούς, πλευρικούς κοιλιακούς, λαιμός γιατί το μονοθέσιο είναι απαιτητικό

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...