Πώς θα λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Peugeot Hypercar για το Le Mans

H Peugeot μας παρουσιάζει την κινητήρια μονάδα της αγωνιστικής της κατασκευής με την οποία θα συμμετέχει στο WEC

  • -
  • -
Πώς θα λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Peugeot Hypercar για το Le Mans
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Από το 2022 οι κανονισμοί που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής διαφοροποιούνται τελείως, με κύριο χαρακτηριστικό το γεγονός ότι θα βασίζονται επάνω σε hypercar που θα κάνουν χρήση υβριδικής τεχνολογίας. Στοιχείο που μοιάζει ελκυστικό για να προσελκύσει νέους Κατασκευαστές στο θεσμό. Ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα ακολουθήσουν το WEC είναι και η Peugeot με το δικό της hypercar. Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε την κινητήρια μονάδα της αγωνιστικής της κατασκευής, γνωστοποιώντας τεχνικές λεπτομέρειες και τις προδιαγραφές του.

Το υβριδικό σύστημα έχει την ονομασία Hybrid4 και αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 2.600 cc, είναι εξακύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, διαθέτει δύο τούρμπο και αποδίδει 680 ίππους. Έχει τοποθετηθεί πίσω και προς το κέντρο δίνοντας κίνηση στους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο είναι σειριακό επτά σχέσεων, με την επιλογή των ταχυτήτων να γίνεται με πεταλούδες πίσω από το τιμόνι.

Η παραπάνω μονάδα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος, αποδίδει 272 ίππους και παράλληλα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα και συγκεκριμένα κάτω από τη δεξαμενή καυσίμου στην πλάτη του οδηγού. Στοιχείο που προσφέρει καλύτερη κατανομή και κέντρο βάρους.


Μπορεί η συνδυαστική ισχύ του συνόλου να φτάνει στα χαρτιά τους 952 ίππους, αλλά οι κανονισμοί επιβάλλουν και περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους αγώνες στους 680 ίππους. Έτσι, με τη μπαταρία γεμάτη, ο κινητήρας θα αποδίδει 408 ίππους, και ο ηλεκτροκινητήρας θα προσθέτει 272 ίππους επιπλέον μόνο όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει τα 120 km/h. Σε χαμηλότερες ταχύτητες δεν λειτουργεί, κάτι που σημαίνει ότι από στάση το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα με τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε αυτή την περίπτωση, η μετάδοση της κίνησης γίνεται από τους πίσω τροχούς, ενώ μόλις ενεργοποιηθεί ο ηλεκτροκινητήρας αυτομάτως γίνεται τετρακίνητο. Στην περίπτωση που η μπαταρία αδειάσει, αυτομάτως αυξάνεται η ισχύς του κινητήρα στους 680 ίππους και το αυτοκίνητο γίνεται πισωκίνητο!



Σημειώστε, ότι η μπαταρία ανανεώνει την ενέργεια της κατά τη διάρκεια του αγώνα μέσω του συστήματος ανάκτησης, με τον οδηγό να έχει τη δυνατότητα μεταβολής της έντασης του συστήματος κατά το φρενάρισμα. Σπαζοκεφαλιά; Ίσως, πάντως η FIA με μία σειρά από σένσορες που θα είναι τοποθετημένοι στα αυτοκίνητα θα ελέγχει σε πραγματικό χρόνο την απόδοση των κινητήρων εξασφαλίζοντας όλα τα παραπάνω. Οι δοκιμές στην πίστα για την ομάδα της Peugeot αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του επόμενου έτους.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...