F1: Θα μπορούσε η Ferrari να κερδίσει στον Καναδά;

  • -
  • -

Θα μπορούσε να κερδίσει η Ferrari στον Καναδά εάν επέλεγε ίδια στρατηγική με αυτή της Mercedes; Αυτό ήταν το ερώτημα που απασχόλησε τους φίλους της Ιταλικής ομάδας και όχι μόνο, μετά από την επιλογή της Scuderia να πάει σε δυο πιτ στοπ στον αγώνα του Καναδά, σε σχέση με το ένα που επέλεξε η Mercedes και τελικά της έδωσε την νίκη.

 

Από την πλευρά της Mercedes, δια στόματος Toto Wolff, στο ερώτημα εάν θα ήταν δύσκολο για την Mercedes να περάσει την Ferrari του Vettel είπε : «Ναι, θα ήταν πιο δύσκολο. Μπορείς να δεις την τελική ταχύτητα της Red Bull και της Ferrari φαίνεται ότι είναι κοντά μας. Είναι αυτό που λέμε όλα τα χρόνια, αφήστε τους κανονισμούς όπως έχει και η απόδοση θα ενωθεί. Αυτό συμβαίνει τώρα, οπότε είναι καλό που αλλάζουμε για την νέα σαιζόν. Αλλά ναι, πιστεύω ότι θα ήταν δύσκολο (να περάσουμε τον Vettel). Οδήγησε πολύ καλά και η απόδοση ανάμεσα στα μονοθέσια ήταν μικρή για να κάνει την διαφορά»

 

Από την πλευρά της Ferrari ο Arrivabene αμέσως μετά από τον αγώνα είπε ότι η στρατηγική ήταν λάθος, αλλά μετά από ανάλυση που έγινε στο Maranello προσπάθησε να τα μαζέψει. Αμέσως μετά από τον αγώνα είπε στο Sky Sports : «Υπερεκτιμήσαμε την φθορά των ελαστικών. Ήταν ο λόγος για τον οποίο τον φέραμε μέσα (τον Vettel) και ήταν η λάθος απόφαση. Δεν θα κάνουμε το θέμα μεγαλύτερο από ότι είναι. Σήμερα κάναμε ένα λάθος».

 

Άλλαξε όμως στάση μετά από την ανάλυση που έκαναν και είπε : «Πρέπει να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα γιατί αμέσως μετά από τον αγώνα το Sky Sport ήρθε και με ρώτησε : ‘ποιος ήταν αυτός που έκανε λάθος στην στρατηγική;’ Πρώτα από όλα, με τον ρόλο που έχω δεν μπορώ να δείχνω οποιονδήποτε μέσα στην ομάδα, εάν, εάν, εάν υπάρχει ένα λάθος, αυτό το λάθος είναι στους ώμους μου και όχι σε αυτούς της ομάδας. Λέγοντας αυτό, το ερώτημα ήταν, τι έγινε με την στρατηγική; Είναι ξεκάθαρό ότι μόνο δυο οδηγοί έκαναν ένα στοπ, ο ένας ήταν ο Valtteri Bottas και ο άλλος ο Hamilton. Δεν προβλέψαμε ότι ο Hamilton θα τα κατάφερνε μέχρι τέλος του αγώνα», δείχνοντας ξεκάθαρα ότι ήταν στην ικανότητα του Βρετανού οδηγού να χειριστεί σωστά τα λάστιχά του.

 

Τι έκανε η πλευρά Mercedes με την στρατηγική; Πώς πίστευε ότι ο Hamilton θα κατάφερνε 46 γύρους με την μαλακή γόμα; «Μετά από την Παρασκευή καταλάβαμε κατά κάποιον τρόπο ότι υπήρχε πιθανότητα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά για να το λέμε με το όνομά τους και 10 γύρους μέχρι πριν από το τέλος του αγώνα δεν ήμασταν απολύτως σίγουροι. Αυτό που μας έδινε εμπιστοσύνη ήταν ότι η θερμοκρασία ελαστικών δεν έπεφτε. Αυτό και ότι ο Fernando Alonso ήταν ένα πειραματόζωο για μας (γελώντας). Έκανε 7 γύρους παραπάνω από τον Lewis και πιστεύαμε ότι εάν έφτανε στο σημείο που τα λάστιχα θα κατέρρεαν θα είχαμε χρόνο να αντιδράσουμε», ειπε ο Wolff στο F1.com.

 

Η κατάσταση δείχνει ότι η Ferrari και η Red Bull Racing έχουν μειώσει την διαφορά από την Mercedes. Στον συγκεκριμένο αγώνα ο Hamilton ήταν αυτός που τον κέρδισε και δεν τον έχασε η Ferrari. Ο Vettel είπε ότι είχαν επιλέξει πριν από την έναρξη του αγώνα τα δυο στοπ που ήταν ο γρήγορος δρόμος. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο Raikkonen, ο οποίος μπήκε αμέσως μετά από τον Vettel, αποκάλυψε ότι ειδοποιήθηκε να μείνει έξω αλλά είχε μπει ήδη στην λωρίδα για το pitlane.

 

Η Mercedes συνεχίζει να είναι η πρώτη δύναμη και ο αγώνας αυτός θα ήταν πιο εύκολος εάν δεν έχαναν τις θέσεις στην εκκίνηση.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...